search
menu

آکواریوم کایوکان اوساکا

[ پنهان کردن ]
درباره آکواریوم کایوکان اوساکا
چرا بازدید از آکواریوم کایوکان اوساکا پیشنهاد می‌شود؟
تاریخچه آکواریوم کایوکان اوساکا
معماری آکواریوم کایوکان اوساکا
هزینه و زمان پیشنهادی برای بازدید از آکواریوم کایوکان اوساکا
سایر محل های دیدنی نزدیک به آکواریوم کایوکان اوساکا
هتل‌های نزدیک به آکواریوم کایوکان اوساک
رستوران‌های نزدیک به آکواریوم کایوکان اوساکا

درباره آکواریوم کایوکان اوساکا


آکواریوم کایوکان اوساکا در شهر بندری اوساکا در ژاپن قرار دارد. ژاپن از جمله کشورهای مدرن و پیشرفته آسیایی است که سازه‌ها و اماکن تفریحی جذاب و مدرنش سبب شده است گردشگران خارجی با خرید آنلاین بلیط هواپیما به این کشور سفر کنند و از جاهای دیدنی‌ اوساکا بازدید کنند. در ژاپن شاهد اماکن تفریحی متعددی هستیم که با فناوری‌های روز دنیا ساخته شده‌اند و برای همه اقشار گردشگران مقصد مناسبی محسوب می‌شوند. یکی از این جذابیت‌های گردشگری آکواریوم کایوکان اوساکا ژاپن است که علاوه بر داشتن ساختمان و معماری بی‌نظیرش جز یکی از خلاقانه ترین و زیباترین آکواریوم‌های دنیا نیز هست. آکواریوم کایوکان در شهر بندری اوساکا قرار دارد که این شهر از جمله شهرهای بزرگ و مدرن ژاپن است و مردمی خونگرم نیز دارد. این آکواریوم با داشتن صدها گونه از آبزیان سالانه گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می‌کند.

چرا بازدید از آکواریوم کایوکان اوساکا پیشنهاد می‌شود؟


• این آکواریوم با داشتن صدها گونه از جانوران و آبزیان از جمله زیباترین و بزرگترین آکواریوم های ژاپن محسوب می‌شود که دیدن آن برای هر گردشگری جذاب و وسوسه برانگیز است.
• ساختمان بسیار مدرن و زیبای این آکواریوم که به شکل پروانه است از جذابیت‌های اصلی برای گردشگران است.
• در این آکواریوم گردشگران می‌توانند طیف وسیعی از موجودات از بزرگترین آبزی‌ها گرفته تا برخی موجودات خشکزی را نیز ببینند.
• آکواریوم کایوکان اوساکا نمادی از یک جاذبه مدرن در یک کشور مدرن آسیایی است.
• آکواریوم کایوکان اوساکا که در یک شهر بندری قرار دارد به خوبی توانسته است جذابیت های یک شهر بندری و موجودات دریایی‌اش را به نمایش بگذارد.
• این آکواریوم عضو انجمن باغ وحش‌ها و آکواریوم‌های ژاپن (JAZA) است و یکی از مقاصد اصلی گردشگری و بویژه تورهای گردشگری است.
آکواریوم کایوکان اوساکا

تاریخچه آکواریوم کایوکان اوساکا


آکواریوم کایوکان اوساکا دارای چندین تانکر است و هر تانکر شبیه به بخشی از دنیای زیر آب ساخته شده است. قدمت این آکواریوم نزدیک به ۲۰ سال است و در اصل در سال ۱۹۹۰ ساخته شده است. در ماه مارس سال ۲۰۱۳ نیز بخش‌های جدیدی به این آکواریوم اضافه شده است و مساحت آن افزایش یافته است و به یکی از بزرگترین آکواریوم‌های جهان تبدیل شده است.
آکواریوم کایوکان اوساکا

معماری آکواریوم کایوکان اوساکا


آکواریوم کایوکان یک مکان رویایی است که گردشگران می‌توانند با بازدید از آن تجربه ای منحصربفرد از دیدن ۳۰۰۰۰ موجود را در خاطر خود ثبت کنند. کایوکان با بازآفرینی محیط طبیعی و زیستگاه‌های آبزیان، جانوران آبزی حاشیه اقیانوس آرام را در پر جنب و جوش‌ترین و پویاترین حالت خود نشان می‌دهد. آکواریوم کایوکان در ۸ طبقه ساخته شده است. افراد دور تا دور مخزن اصلی می‌روند و طبقات را یکی پس از دیگری طی می‌کنند. در برخی از طبقات مخازن از هم جدا نیست و افزایش عمق آکواریوم در این بخش‌ها می‌تواند بزرگی و عظمت برخی از موجودات مانند کوسه‌ غول پیکر را نشان دهد. آکواریوم به گونه‌ای ساخته و طراحی شده است که گویی هر قسمت از آن نماد بخشی از اقیانوس‌ها و دریاهاست. در واقع آکواریوم از ۱۵ بخش تشکیل شده است که جمعا قادر به تحمل ۵۴۰۰ تن آب است. هر بخش از مخزن آب و آکواریوم نمایش دهنده بخشی از دنیای زیر آب است که این بخش‌ها به ترتیب زیر هستند: "جنگل ژاپن" که یک جنگل آفتابی و زیبای ژاپنی را بازسازی می کند، "قطب جنوب" که یخی و پوشیده از برف است، "اقیانوس آرام" مخزنی به عمق ۹ متر و ۳۴ متر طول که حاوی ۵۴۰۰ تن آب است و به عنوان خانه کوسه‌ها و نهنگ‌ها که بزرگترین گونه ماهی‌ها در جهان هستند شناخته می‌شود. البته چند طبقه از این آکواریوم به دیدن حیوانات خشکی نیز اختصاص داده شده است و حدودا بعد از طبقه چهارم میتوانید با بخش آکواریومی و دنیای زیر آب آشنا شوید.
بازدید کنندگان اگر خوش شانس باشند حتی می‌توانند زمان غذا دادن به این جانوران نیز در آکواریوم حضور داشته باشند و لحظات جذاب غذا دادن به آن‌ها را از نزدیک ببیند. در بخش‌هایی از آکواریوم که تازه به محیط کایوکان اضافه شده است، بازدید کنندگان تجربه لمس برخی از موجودات دریایی را از نزدیک خواهند داشت و این می‌تواند جذاب ترین بخش از سفر به ژاپن برای کسانیکه از طریق آنلاین بلیط هواپیما خارجی خریده‌اند و به این کشور سفر کرده‌اند، باشد.
آکواریوم کایوکان اوساکا

هزینه و زمان پیشنهادی برای بازدید از آکواریوم کایوکان اوساکا


برای بازدید از آکواریوم کایوکان اوساکا بازدیدکنندگان به حدود ۳ الی ۴ ساعت زمان نیاز دارند و این به این دلیل است که بازدید از ۸ طبقه که هر طبقه جذابیت‌های خاص خودش را دارد می‌تواند زمانبر باشد. هزینه ورودیه برای بازدیدکنندگان بزرگسال ۲۵۵۰ ین و برای کودکان ۱۳۰۰ ین است.
آکواریوم کایوکان اوساکا

سایر محل های دیدنی نزدیک به آکواریوم کایوکان اوساکا


چرخ و فلک بزرگ تمپوزان: ۷۰۰ متر
نمایشگاه اوتومبیل گلیون: ۱.۵ کیلومتر
پارک تفریحی استودیو یونیورسال اوساکا: ۶.۲ کیلومتر
موزه زندگی و خانه اوساکا: ۱۳ کیلومتر

هتل‌های نزدیک به آکواریوم کایوکان اوساک

ا
هتل سیگل تمپوزان اوساکا: ۲۴۰ متر
هتل یویو یوکیو: ۴۵۰ متر
هتل ساکیشیما کوسما: ۴ کیلومتر
هتل کیونتسا: ۴.۴ کیلومتر

رستوران‌های نزدیک به آکواریوم کایوکان اوساکا


رستوران کوکون: ۴۰۰ متر
رستوران سنریو سوشی: ۵۵۰ متر
رستوران یوآک: ۶۵۰ متر
رستوران سیااو: ۲.۱ کیلومتر
رستوران لا کیم: ۹.۱ کیلومتر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است