search
menu

هتل پیام زنجان

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پیام زنجان
فاصله هتل پیام زنجان تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل پیام زنجان


هتل پیام زنجان هتل ۲ ستاره ای است که در سال ۱۳۸۰ تأسیس شده و به بهره برداری رسید. آخرین باری که هتل پیام زنجان جهت ارتقاء سطح کیفیت و خدمات مورد بازسازی قرار گرفت، سال ۱۳۹۴ بود. هتل پیام زنجان در ۴ طبقه ساخته شده و دارای ۳۰ واحد اقامتی می باشد. اکثر اتاق‌های مهمان در طبقه های دوم و سوم پراکنده شده اند.
موقعیت مکانی هتل پیام زجان بسیار خوب است و به شهربازی پارک ملت و مرکز شهر دسترسی سریع و آسان دارد. نمای روبروی هتل و بیشتر اتاق های مهمان را دریاچه زیبا تشکیل داده که تماشای آن از داخل هتل بسیار دلنشین است. برخی اتاق ها نیز از نمای فضای سبز محوطه هتل برخوردار هستند.
پرسنل هتل سعی در فراهم کردن اقامتی راحت و به یاد ماندنی برای مهمانان دارند. خدمات رایگانی که برای مسافران هتل پیام زنجان در نظر گرفته شده اند، عبارت اند از: اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ غیرمسقف با ظرفیت ۶۰ خودرو. همچنین، لازم به ذکر است که مسافران افراد ناتوان، کم توان و یا همراه کودک توجه داشته باشند که هتل در قسمت ورودی دارای تعدادی پله است.
در تمامی اتاق های هتل پیام زنجان امکاناتی نظیر مبل، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، تخت، تلفن، اینترنت، سرویس بهداشتی، لوازم بهداشتی، حمام، دمپایی، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق وجود دارند. نظافت و تمیزی اتاق ها در سطح خوبی قرار دارند. خدماتی از قبیل روم سرویس و خانه داری نیز به تمام اتاق ها تعلق داشته و ارائه می گردد.
در هتل پیام زنجان ساعت تحویل اتاق ها ۱۴ و ساعت تخلیه اتاق ها ۱۲ می باشد. برای کودکان زیر ۷ سالی که از سرویس استفاده نکنند، هزینه اقامت رایگان بوده و برای کودکان بالای ۷ سال هزینه نفر محاسبه می گردد. در طبقه اول هتل یک رستوران با ظرفیت ۱۰۰ نفر واقع شده است که در سه وعده اصلی برای مهمانان غذاهای خوشمزه و ایرانی تهیه و سرو می کند.
ساعات فعالیت رستوران هتل پیام زنجان در وعده صبحانه از ساعت ۷ الی ۹:۳۰، در وعده ناهار از ساعت ۱۲ الی ۱۴:۳۰ و در وعده شام از ساعت ۱۷ الی ۲۱ می باشد. در محوطه هتل نیز یک کافی شاپ کوچک با ظرفیت ۱۰ نفر قرار دارد که از ساعت ۱۷ الی ۲۲ فعالیت کرده و انواع نوشیدنی و خوراکی های خوش طعم برای مهمانان آماده می کند.
در قسمت لابی هتل نیز جهت مراعات حال مهمانان و آسایش آن ها امکاناتی از قبیل تلویزیون، مبل، میز، نمازخانه، صندوق امانات، سرویس بداشتی ایرانی، سرویس بهداشتی فرنگی، آسانسور، تاکسی سرویس شبانه روزی، اینترنت، دستگاه واکس کفش فراهم شده اند. از امکانات مهم و تفریحی سالم هتل پیام زنجان می توان باشگاه بدنسازی را نام برد که به مهمانان این امکان را می دهد تا در اوقات فراغتشان با تمرین در سالن بدنسازی سرگرم شوند.
همچنین، یک سالن همایش و سالن تالار عروسی در هتل پیام زنجان وجود دارند که میزبان همایش ها، مراسم مختلف نظیر عروسی، تولد و ... هستند. در محوطه هتل محلی برای نشستن و استراحت مهمانان در نظر گرفته شده است و آلاچیق هایی وجود دارند که مهمانان می توانند می توانند در آن جا به استراحت پرداخته و از منظره زیبای دریاچه مقابلشان لذت ببرند.
پذیرش ۲۴ ساعته هتل پیام زنجان در لابی هتل قرار دارد و خدمات گوناگونی به مهمانان ارائه می دهد. پرسنل خوش برخورد و خون گرم پذیرش هتل پیام زنجان با شکیبایی و خوش رویی به تمامی نیازها و سوالات مهمانان سریعا پاسخ داده و آن ها را راهنمایی می کنند. مهمانان برای درخواست خدماتی از قبیل لاندری، خشکشویی، خدمات فکس، پرینت، کپی، خدمات تهیه بلیط، خدمات اینترنتی و ... به پذیرش هتل در هر ساعتی از شبانه روز مراجعه کنند. این هتل دسترسی مناسبی به دیدنی های زنجان دارد.
همچنین، کادر هتل پیام زنجان به زبان های ترکی و انگلیسی مسلط هستند و در برخورد با مهمانان داخلی و خارجی بسیار خوش برخورد و صمیمی می باشند. در سفر به زنجان، اقامت خوشی را در هتل پیام زنجان برایتان آرزومندیم.

فاصله هتل پیام زنجان تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا دریاچه مخابرات: ۲۴۰ متر
فاصله تا پارک بانوان: ۲ کیلومتر
فاصله تا استخر فجر: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا استخر کوثر: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا شهربازی پارک ملت: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا ترمینال زنجان: ۶ کیلومتر
فاصله تا موزه رختشویخانه: ۷ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه راه آهن بین المللی زنجان: ۸ کیلومتر
فاصله هتل تا عمارت و موزه دارایی: ۸ کیلومتر
فاصله هتل تا فرودگاه زنجان: ۲۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است