search
menu

هتل پارک زنجان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پارک زنجان
فاصله هتل پارک زنجان تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل پارک زنجان


یکی از هتل های با سابقه شهر زنجان، هتل پارک زنجان است که در سال ۱۳۵۷ تأسیس گردیده و به بهره برداری رسیده است. این هتل سه ستاره آخرین بار در سال ۱۳۸۴ جهت ارتقاء سطح کیفیت خدمات و امکانات رفاهی مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفته است. هتل پارک زنجان در ۵ طبقه ساخته شده و دارای ۳۴ واحد اقامتی می باشد. اتاق های مهمان در این هتل در طبقات اول تا سوم پراکنده شده اند.
درمجموع ۶۰ تخت در این هتل موجود می باشد. موقعیت مکانی هتل پارک زنجان بسیار خوب است و در نزدیکی میدان آزادی قرار دارد. به همین سبب دسترسی از آن به اکثر جاذبه های تاریخی و دیدنی زنجان راحت و آسان است. از خدمات رایگانی که هتل پارک زنجان برای مهمانان در نظر گرفته است شامل اینترنت وای فای رایگان در لابی و برخی اتاق ها و همچنین، پارکینگ غیرمسقف در محوطه هتل با ظرفیت ۱۰ خودرو می باشد.
پرسنل زحمتکش هتل پارک زنجان بسیار خوش برخورد و کاردان هستند و به زبان انگلیسی نیز تسلط دارند. مهمانان خارجی و داخلی با اقامت در هتل پارک زنجان هیچ مشکلی در تعامل با کارکنان هتل نخواهند داشت. تمام سعی و تلاش پرسنل هتل پارک زنجان بر آن است تا اقامتی راحت و خاطره انگیز برای مهمانان شهر زنجان فراهم کنند.
تمامی اتاق های اقامتی هتل پارک زنجان دارای امکاناتی نظیر مبل، تخت، تلویزیون، شبکه پخش فیلم، یخچال، مینی بار با هزینه، پاور سوئیچ، دراور، آباژور، آب رایگان، رخت آویز، کمد لباس، تلفن، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، سیسنم اطفاء حریق، اینترنت، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، دمپایی، لوازم بهداشتی، سیستم گرمایش و سرمایش هستند. نمای اتاق ها معمولا از نمای کوچه و خیابان تشکیل شده است.
خدماتی از قبیل روم سرویس، خانه داری و صبحانه در اتاق نیز به تمامی اتاق ها تعلق داشته و ارئه می گردند. نظافت و تمیزی اتاق ها در وضعیت بسیار خوب قرار دارد و مهمانان از این بابت می توانند اطمینان خاطر داشته باشند. آسایش و امکانات اتاق ها نی در سطح استاندارد یک هتل سه ستاره می باشد.
در طبقه همکف هتل پارک زنجان یک رستوران با ظرفیت ۸۰ نفر وجود دارد که در سه وعده اصلی برای مهمانان غذاهای خوشمزه تدارک می بیند. ساعات فعالیت رستوران هتل پارک زنجان در وعده صبحانه از ساعت ۷ الی ۹، در وعده ناهار از ساعت ۱۲ الی ۱۴ و در وعده شام از ساعت ۱۹ الی ۲۳ می باشد. همچنین، در طبقه همکف یک کافی شاپ با ظرفیت ۴۰ نفر وجود دارد که از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲۳ انواع خوراکی ها و نوشیدنی های متنوع برای مهمانان آماده و سرو می کند.
در لابی ۴۰ نفره هتل پارک زنجان جهت رعایت حال مهمانان و آسایش آن ها امکاناتی در نظر گرفته شده اند که عبارت اند از: میل، میز، تلویزیون، اینترنت، آسانسور، نمازخانه، صندوق امانات، تاکسی سرویس، سرویس بهداشتی ایرانی، سرویس بهداشتی فرنگی، دستگاه واکس کفش، اتاق چمدان، کتابخانه، پله اضطراری، زنگ هشدار، اتاق تلفن (اپراتور)، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی. پذیرش ۲۴ ساعته هتل پراک زنجا در لابی هتل واقع شده است و شبانه روز به مهمانان خدمات می دهد.
پرسنل پذیرش هتل پارک زنجان به تمام سوال ها و نیازهای مهمانان پاسخ داده و به بهترین شکل ممکن آن ها را راهنمایی می کنند. مهمانان می توانند برای درخواست خدماتی چون خشکشویی، لاندری، خانه داری، روم سرویس، صبحانه در اتاق، خدمات اینترنتی، فکس، فتوکپی، پرینت، تبدیل ارز، خدمات بیدارباش، خدمات باربری و ... به پذیرش هتل مراجعه کنند.

فاصله هتل پارک زنجان تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا امامزاده سید ابراهیم: ۷۸۲ متر
فاصله تا پایانه مسافربری: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا بازار زنجان: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا بنای رختشوی خانه:۱.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا عمارت ذوالفقاری: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا حمام حاج داداش: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه راه آهن بین المللی: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا عمارت و موزه دارایی: ۳ کیلومتر
فاصله تا پل میر بهاء الدین: ۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است