search
menu

هتل آسیا زنجان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آسیا زنجان
امکانات عمومی هتل آسیا زنجان
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آسیا زنجان تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آسیا زنجان


هتل آسیا زنجان، یک هتل سه ستاره است که در میدان استقلال واقع شده و سه طبقه دارد. این هتل از قدیمی ترین و با سابقه ترین هتل های زنجان به حساب می آید که در سال ۱۳۴۸ تأسیس شده و آخرین بار در سال ۱۳۷۶ مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل با وجود قدمت طولانی اش، امکانات رفاهی شیک و زیبایی برای مهمانان فراهم کرده است. موقعیت مکانی هتل نیز بسیار خوب بوده و درست در قلب شهر قرار دارد. مهمانان می توانند از این هتل به مرکز شهر و جاهای دیدنی زنجان دسترسی آسان داشته باشند. پرسنل زحمتکش و مجرب هتل تمام تلاش خود را می کنند تا مهمانان اقامتی راحت و شیرین در این هتل تجربه کنند.

امکانات عمومی هتل آسیا زنجان


با این که از زمان افتتاح این هتل سال های زیادی می گذرد، اما امکاناتی که در آن برای مهمانان در نظر گرفته شده بسیار خوب و به روز هستند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما زنجان ترجیح می دهند با خودروی شخصی شان سفر کنند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل با ظرفیت ۱۵ خودرو استفاده کنند و از بابت ایمنی خودرو و پیدا کردن جا پارک مناسب خیالشان راحت باشد. در سراسر هتل اعم از لابی و اتاق ها مهمانان می توانند به اینترنت وای فای رایگان و نامحدود دسترسی داشته باشند و تمام امور آنلاینشان را با سرعت بالا انجام دهند.
در لابی کوچک هتل با ظرفیت ۱۵ نفر جهت آسایش و راحتی هر چه بیشتر مهمانان امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون ال سی دی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، کتابخانه، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، تلفن (داخلی)، کپسول آتش خاموش کن، اینترنت، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی فراهم شده اند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی هتل واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارئه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوال ها و نیازهای آن ها است.
مهمانان می توانند برای دریافت خدماتی از قبیل فکس، فتوکپی، پرینت و غیره به پذیرش هتل مراجعه کنند. کادر پذیرش با خوش برخوردی و حوصله مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند. در محوطه بیرونی هتل نیز فضای سبز در نظر گرفته شده که علاوه بر طراوت بخشیدن به فضا، باعث زیبایی هتل نیز می شود.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


در سه طبقه این هتل ۲۸ واحد اقامتی وجود دارد که در مجموع ۷۰ تخت داخل آن ها جای گرفته اند. اتاق های هتل کلاسیک اما شیک و زیبا هستند و حس بسیار خوبی به مهمانان القا می کنند. وضعیت دید اتاق ها از خیابان تشکیل شده است. اسباب و وسایل در همه اتاق ها با هماهنگی خاص و زیبایی چیده شده اند. در این هتل مهمانان می توانند انواع اتاق ها با امکانات متنوع را با توجه به اولویت ها و نیازهایشان رزرو کنند.
واحدهای اقامتی هتل آسیا زنجان شامل اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهار تخته هستند. در همه اتاق ها امکانات رفاهی مانند مبلمان، میز تحریر، یخچال، رخت آویز، کمد لباس، تلفن (داخلی)، تلویزیون ال ای دی شامل شبکه های استانی دیجیتال، بطری آب رایگان، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش (اسپیلت، کولر آبی، شوفاژ)، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، اینترنت رایگان و نامحدود، حمام (دوش)، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، حوله و سشوار) و دمپایی (دستشویی) فراهم شده اند. در این هتل زمان تحویل اتاق ها ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۳ سالی که از سرویس اضافه استفاده نمی کنند رایگان است و برای کودکان بین ۳ الی ۷ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه به صورت نیم بها محاسبه می گردد. بانوان مجرد نیز می توانند با ارائه مدارک شناسایی معتبر در این هتل اتاق رزرو کنند.

رستوران هتل


در این هتل یک رستوران وجود دارد که برای مهمانان وعده های خوشمزه آماده و سرو می کند. مهمانان می توانند همه روزه در ساعات معین برای صرف صبحانه به رستوران هتل مراجعه کنند.

فاصله هتل آسیا زنجان تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا عمارت ذوالفقاری: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا عمارت و موزه دارایی: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا زنجان رود: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا سفره خانه تاریخی و سنتی حاج داداش (حمام): ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه رختشوی خانه: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا امامزاده سید ابراهیم: ۳.۳ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است