search
menu

هتل جهانگردی زاهدان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل جهانگردی زاهدان
فاصله هتل جهانگردی زاهدان تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل جهانگردی زاهدان


هتل جهانگردی زاهدان هتلی ۳ ستاره واقع در خیابان جام جم زاهدان، جزو هتل‌های بسیار خوب و باتجربه این شهر بوده و نخستین بار در سال ۱۳۷۹ تاسیس و افتتاح شده است. هتل جهانگردی زاهدان در سال ۱۳۹۶ نیز برای بالا بردن سطح کیفی خدمات و پیشرفت امکانات مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفت. حدود ۸۵ واحد اقامتی در زمینی به مساحت ۲۴ هزار مترمربع قرار گرفته و تمامی‌شان در یک طبقه قرار دارند. زیرا که هتل تنها دارای یک طبقه است. واحدهای اقامتی هتل جهانگردی زاهدان (Jahangardi Hotel) شامل ۲۰ باب اتاق و ۱۵ کومه ویلایی می‌باشد و در محیطی کاملا سبز و وسیع مستقر یافته‌اند.
اقامت در هتل جهانگردی اقامتی متفاوت و دلنشین خواهد بود و مهمانان جهانگردی را به معنای واقعی تجربه و لمس خواهند کرد. زیرا که فضای باصفای هتل نمادی از فرهنگ شهر زاهدان بوده و کاملا حس و حال سنتی به مهمانان القا می‌کند. این هتل در سفر به زاهدان بایستی در صدر اولویت‌ها قرار بگیرد (البته برای مهمانانی که مکان‌های سنتی را به مدرن ترجیح می‌دهند). موقعیت مکانی هتل جهانگردی نیز بسیار خوب بوده و به اماکنی چون پارک ملت، باغ گراناز و مسجد اهل سنت نزدیک است. خدمات رایگان هتل جهانگردی شامل اینترنت در لابی و اتاق‌ها و همچنین پارکینگ غیرمسقف با ظرفیت ۲۰ خودرو می‌باشد. لازم به ذکر است که پذیرش مهمانان خانم مجرد در واحدهای اقامتی کومه‌های ویلایی امکان پذیر نیست.
امکانات موجود در تمامی واحدهای اقامتی هتل جهانگردی زاهدی عبارت‌اند از: تلویزیون، شبکه پخش فیلم، مبلمان، دراور، یخچال، مینی بار (با هزینه)، آباژور، کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، تلفن، سیستم اعلام حریق، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حمام و دمپایی. خدمات خانه داری برای واحدها همه روزه ارائه می‌گردد.
مهمانان برای صرف وعده‌های غذایی می‌توانند به رستوران هتل جهانگردی با ظرفیت ۱۵۰ نفر واقع در طبقه همکف ساختمان مرکزی هتل مراجعه کنند. ساعات کاری این رستوران در صبحانه از ۷ تا ۹ صبح، ناهار از ۱۲ تا ۱۴:۳۰ و شام از ۲۰ تا ۲۲:۳۰ شب می‌باشد. در محوطه هتل نیز یک چایخانه سنتی وجود دارد که از ساعت ۱۸:۰۰ الی ۲۲:۰۰ به مهمانان سرویس ارائه می‌دهد.
محوطه بیرونی هتل جهانگرد زاهدان شامل فضای سبز بود و بسیار باصفا است. مهمانان می‌توانند از این فضای زیبا برای پیاده روی و استراحت و نشستن استفاده کنند. همچنین، لابی هتل که ظرفیت ۲۰ نفر را دارد، برای انجام برخی خدمات و همچنین استراحت مهیا شده است. از جمله امکاناتی که در لابی هتل برای مهمانان فراهم شده‌اند عبارت‌اند از: تلویزیون، مبل، میز، اینترنت، دستگاه واکس کفش، سرویس بهداشتی ایرانی، روزنامه، تلفن، صندوق امانات، تاکسی سرویس، اتاق تلفن، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق و کپسول آتش نشانی.
پذیرش ۲۴ ساعته هتل جهانگرد زاهدان مهمانان را در رفع نیازها و خواسته‌هایشان به خوبی و با حوصله راهنمایی و هدایت می‌کند. مهمانان می‌توانند خدماتی همچون لاندری، خشکشویی، اتو، تبدیل ارز، خدمات اینترنتی، خدمات برای معلولین، خدمات باربری، خدمات فکس و فتوکپی و ... را از پذیرش هتل درخواست کنند.
پذیرش هتل به طور ۲۴ ساعته درحال فعالیت است. پرسنل و کارکنان باسابقه، مجرب و خوش رفتار هتل جهانگرد با کار خود آشنا و کاملا به آن واقف هستند و تمام تلاششان را برای فراهم نمودن اقامت خوش و راحت برای مهمانان انجام می‌دهند. اکثر مهمانانی که در هتل جهاگرد زاهدان اقامت گزیده‌اند، بسیار رضایت داشته و تعاریف خوشایندی درباره پرسنل و خدمات هتل بیان کرده‌اند. تمام کارکنان هتل جهانگرد به زبان انگلیسی تسلط دارند و با مهمانان خارجی نیز به خوبی و شایستگی رفتار می‌کنند.

فاصله هتل جهانگردی زاهدان تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ایستگاه راه آهن: ۹۵۰ متر
فاصله تا فرودگاه: ۳ کیلومتر
فاصله تا باغ گراناز: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا مجتمع تفریحی براسان: ۷.۴ کیلومتر
فاصله تا بوستان لاله: ۹ کیلومتر
فاصله تا بازار مشترک زاهدان: ۹.۸ کیلومتر
فاصله تا پایانه مسافربری: ۱۲.۸ کیلومتر
فاصله تا زیارتگاه ملک سیاه: ۱۵ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است