search
menu

هتل استقلال زاهدان

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل استقلال زاهدان
فاصله هتل استقلال زاهدان تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل استقلال زاهدان


هتل استقلال زاهدان هتلی ۴ ستاره است که در سال ۱۳۷۷ در میدان آزادی زاهدان تاسیس شد. هتل ۴ طبقه استقلال در سال ۱۳۹۵ برای بالا بردن سطح کیفی امکانات و خدمات مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفت. در هتل استقلال زاهدان (Esteghlal Hotel) ۱۶۲ تخت و ۸۱ واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت وجود دارند. امکانات اتاق‌ها بسیار مناسب و در سطح بسیار خوبی قرار دارند و تمامی موارد مهم برای رفاه و آسایش مهمانان در این هتل مراعات و در نظر گرفته شده‌اند. از آن جایی که موقعیت مکانی هتل استقلال زاهدان در قلب شهر قرار داشته، دسترسی از آن به بسیاری از اماکن همچون مراکز تفریحی و گردشگری بسیار آسان است. فضای دلنشین هتل نیز برای گذراندن وقت بسیار خوب و زیبا می‌باشد. پرسنل کاردان و باتجربه هتل استقلال زاهدان در هر زمان از مهمانانشان با گشاده رویی استقبال می‌کنند. این هتل برای مهمانانش خدمات رایگان اینترنت وای فای در لابی و اتاق‌ها و پارکینگ غیرمسقف با ظرفیت ۲۰ خودرو در نظر گرفته است.
در تمامی واحدهای اقامتی هتل استقلال زاهدان تلویزیون، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش، چای ساز، رخت آویز، کمد لباس، تلفن، پاور سوئیچ، آباژور، میز تحریر، یخچال، مینی بار (با هزینه)، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حمام و دمپایی وجود دارند. برخی اتاق‌ها دارای بالکن هستند. منظره و دید اتاق‌ها نیز در برخی خیابان و در برخی حیاط هتل می‌باشد. خدمات روم سرویس و خانه داری نیز در هتل استقلال زاهدان ارائه می‌شوند.
از امکانات مهم و قابل توجه هتل استقلال زاهدان می‌توان به سالن کنفرانس، تالار عروسی و آرایشگاه مردانه اشاره کرد. برای مهمانان در محوطه هتل فضای سبز و تخت سنتی تدارک دیده شده تا بتوانند اوقات فراغت خود را در محیطی دنج و آرام سپری کرده و به استراحت بپردازند. همچنین، آب نمای موجود در محوطه بسیار زیبا و تماشایی است. مهمانانی که با کودکانشان به زاهدان سفر کرده‌اند، با اقامت در این هتل می‌توانند فرزندان کوچکشان را به پارک کودک موجود در هتل ببرند و در آن جا مشغول بازی شوند. برای مهمانانی هم که به بازی بیلیارد علاقه دارند، یک سالن بیلیارد در نظر گرفته شده تا بتوانند در این سالن به راحتی بازی مورد علاقه‌شان را انجام دهند.
در محوطه هتل استقلال زاهدان یک کافه سنتی بسیار دنج و زیبا وجود دارد که از ساعت ۹ الی ۲۳ در حال فعالیت بوده و خدماتش بسیار خوب است. در لابی هتل نیز کافی شاپ با ظرفیت ۲۵ نفر از ساعت ۹ الی ۲۳ به روی مهمانان باز است و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و خوراکی‌های خوشمزه آماده و سرو می‌کند. رستوران هتل نیز در طبقه اول واقع شده و ۳۰۰ نفر ظرفیت دارد. مهمانان برای صرف صبحانه ( از ساعت ۷ الی ۱۰)، ناهار (از ساعت ۱۲ الی ۱۴:۳۰) و شام (از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۲:۰۰) به رستوران مراجعه کنند و از غذاهای خوشمزه آن امتحان نمایند.
در لابی بزرگ هتل استقلال که ظرفیت ۱۰۰ نفر را دارد، جهت استراحت و مراعات حال مهمانان امکاناتی نظیر تلویزیون، مبل، میز، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، دستگاه واکس کفش، اینترنت، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، صندوق امانات، تاکسی سرویس، سرویس بهداشتی ایرانی، آژانس مسافرتی، صرافی، فروشگاه، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق سیگار، کافی نت، اتاق تلفن، اتاق چمدان، کتابخانه و دستگاه خودپرداز فراهم شده‌اند.
در پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز خدماتی از قبیل لاندری، خشکشویی، اتو، تبدیل ارز، صبحانه در اتاق، فکس، فتوکپی، خدمات اینترنتی، خدمات ترانسفر رفت فرودگاهی رایگان، خدمات تور، خدمات CIP (تشریفات ویژه)، خدمات معلولین، خدمات باربری و خدمات ترانسفر رفت و برگشت با هزینه به مهمانان ارائه می‌گردند. مهمانان در صورت داشتن هرگونه نیاز به این خدمات می‌توانند در هر ساعتی به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان و پرسنل فعال هتل بسیار خوش برخورد و باملاحظه هستند و به زبان‌های انگلیسی و اردو نیز تسلط دارند. تمام سعی پرسنل هتل استقلال زاهدان بر این است تا اقامت راحت و دلنشین برای مهمانانشان فراهم کنند. مهمانان با اقامت در هتل ۴ ستاره استقلال زاهدان از خدمات و امکاناتی در سطح بسیار بالا و خوب برخوردار خواهند شد.

فاصله هتل استقلال زاهدان تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه زاهدان: ۲ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه راه آهن: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا باغ گراناز: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا بوستان لاله: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا بازار مشترک زاهدان: ۶ کیلومتر
فاصله تا پایانه مسافربری: ۷ کیلومتر
فاصله تا زیارتگاه ملک سیاه: ۱۳ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است