search
menu

هتل آپارتمان ملل زاهدان

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان ملل زاهدان
امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان ملل زاهدان
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل آپارتمان ملل زاهدان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان ملل زاهدان


زاهدان پایتخت استان سیستان و بلوچستان و شهری تاریخی و قدیمی است. این شهر دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی است که به خصوص فرهنگ و آداب و رسوم مردم این شهر بسیار می تواند برای گردشگران جذاب باشد. اگر می خواهید به زاهدان سفر کنید و به دنبال آرامش در محیط اقامتگاهی مانند خانه خود هستید، هتل آپارتمان دو ستاره ملل گزینه بسیار مناسبی است به خصوص برای مسافرانی که خانوادگی سفر می کنند و علاقه مند هستند خود آشپزی کنند. این هتل در سال ۱۳۹۶ افتتاح شد و موقعیت قرار گیری خوبی در شهر دارد که به مرکز شهر زاهدان و جاهای دیدنی زاهدان دسترسی خیلی خوبی دارد. اگر بلیط هواپیما چارتر رزرو کرده اید، نگران دوری هتل از فرودگاه نباشید، زیرا از هتل آپارتمان ملل زاهدان (Melal Apartment Hotel) تا فرودگاه بین المللی زاهدان تنها ۱۱ دقیقه با ماشین فاصله است. اگر علاقه دارید که با قطار سفر کنید، فاصله ایستگاه راه آهن زاهدان تا هتل آپارتمان ملل، ۳.۱ کیلومتر است.

امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان ملل زاهدان


در هتل آپارتمان ملل امکانات و خدمات بسیار خوبی وجود دارد که اقامتی خوش و به یادماندنی را برای شما فراهم خواهد شد و در کنار همراهان و همسفران خود اقامتی آسوده و خاطره انگیز را تجربه خواهید کرد. امکانات این هتل شامل این موارد است: پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان با حجم نامحدود در لابی و اتاق ها، لابی شیک با مبلمان و تلویزیون، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، فکس، پرینتر، فتوکپی، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، تاکسی سرویس، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی و طبقات و دستگاه واکس کفش. این هتل آپارتمان خدماتی را مانند پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خانه داری، سرویس اتاق، خدمات بیدار باش و خدمات باربری را ارائه می دهد تا مسافران با آسایش هرچه بیشتر در طول مدت اقامت خود مواجه شوند. اگر بلیط هواپیما زاهدان خریداری کرده اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت هتل آپارتمان ملل زاهدان استفاده کنید تا با سهولت و آسودگی به هتل و فرودگاه رفت و آمد کنید. قابل توجه است که این هتل صبحانه هم دارد اما تنها در اتاق ها سرو می شود.

اتاق های هتل


در هتل آپارتمان ملل زاهدان، ۱۶ باب سوئیت و آپارتمان وجود دارد که شامل انواع سوئیت های یک خوابه یک نفره، سوئیت های یک خوابه دو نفره، سوئیت های یک خوابه سه نفره، سوئیت های یک خوابه چهار نفره، سوئیت های یک خوابه پنج نفره و سوئیت های دو خوابه شش نفره است. در برخی از واحدها امکان درخواست تخت اضافه هم وجود دارد. کارکنان این هتل که به زبان انگلیسی هم مسلط هستند با استقبالی گرم پذیرای مهمانان گرامی هستند.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های این هتل آپارتمان با چیدمانی زیبا و دلنشین و امکانات و تجهیزاتی فوق العاده خوب برای اقامت راحت و به یادماندنی مسافران طراحی شده اند. در سوئیت های هتل آپارتمان ملل زاهدان، شما به آشپزخانه ای مجهز به گاز، سینک ظرفشویی، یخچال، انواع وسایل و لوازم آشپزخانه و مخصوص پخت و پز، اتاق خواب با تخت و دکوراسیونی خاص و همچنین به یک نشیمن با مبلمانی شیک و تلویزیون دسترسی دارید. از امکانات دیگر واحدهای اقامتی این هتل می توان این موارد را گفت: اینترنت، دراور، آباژور، کمد لباس، تلفن، میز تحریر، چای ساز، سیستم سرمایش و گرمایش، حمام با دوش، لوازم بهداشتی، دمپایی، مینی بار با هزینه و سیستم اطفا حریق. در برخی از سوئیت های هتل سرویس بهداشتی فرنگی و در برخی دیگر سرویس بهداشتی ایرانی وجود دارد.

فاصله هتل آپارتمان ملل زاهدان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه بزرگ زاهدان: ۶ دقیقه رانندگی
فاصله تا چهار راه رسولی: ۶ دقیقه رانندگی
فاصله تا مسجد جامع مکی زاهدان: ۷ دقیقه رانندگی
فاصله تا بازار مشترک زاهدان: ۱۱ دقیقه رانندگی
فاصله تا مجتمع تفریحی و گردشگری براسان: ۱۸ دقیقه رانندگی


امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است