search
menu

هتل امین زاهدان

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل امین زاهدان
امکانات واحدهای اقامتی هتل امین زاهدان
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
فاصله هتل امین زاهدان تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل امین زاهدان


هتل امین زاهدان (Amin Hotel) از گزینه های اقامتی اقتصادی کشورمان است که در شهر تماشایی زاهدان و در مکانی مناسب واقع شده است. این هتل سه ستاره بدلیل داشتن نرخ اقامتی ارزان و امکاناتی فراوان در زمره برترین اقامتگاه های کشورمان جای گرفته و با فضای دلپسند و کارکنان مجرب و متعهد خود قادر است اقامتی بیادماندنی را برای خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت به ارمغان بیاورد.

امکانات واحدهای اقامتی هتل امین زاهدان


به لطف وجود امکاناتی نظیر پارکینگ، نمازخانه، اتاق نگهداری از چمدان، صندوق امانات و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، اقامت در این هتل به تجربه ای لذت بخش مبدل گشته است. برای رفاه حال میهمانان، سالن صبحانه وسیعی به ظرفیت ۱۲۰ نفر در طبقه منفی یک این هتل تعبیه شده تا میهمانان قادر باشند صبحانه مقوی که پرسنل هتل برایشان تدارک دیده است، را در مکانی پاکیزه و دلپذیر نوش جان کرده و روز خود را با انرژی آغاز کنند. توجه داشته باشید که صبحانه هتل از ساعت ۷:۳۰ تا ۸:۳۰ سرو می گردد و برای صرف صبحانه نباید دیرتر از زمان مقرر به سالن مراجعه گردد. لازم است ذکر گردد که ‌هتل امین زاهدان فاقد آسانسور است؛ اما از آنجایی که این هتل فقط از دو طبقه تشکیل شده است، عدم وجود آسانسور اهمیت چندانی ندارد. ناگفته نماند که در بخش ورودی هتل، شش پله وجود دارد که ممکن است دسترسی افراد کم توان و ناتوان به هتل را با مشکل مواجه سازد.

خدمات هتل


کارکنان مجرب و متعهد هتل امین زاهدان همواره در تلاشند تا خدماتی رضایت بخش را به گردشگران و خریداران بلیط هواپیما زاهدان ارائه دهند و رضایت حداکثری آن ها را در طول اقامت در این مکان جلب کنند. خدمات خانه داری و روم سرویس در هر ساعت از روز طبق درخواست میهمانان هتل صورت خواهد گرفت تا میهمانان همواره مکانی پاکیزه و عاری از آلودگی را در اختیار داشته باشند. همچنین در صورت تمایل، خدمات لباسشویی نیز با هزینه نه چندان زیادی برای میهمانان صورت خواهد پذیرفت. ناگفته نماند که سرویس اینترنت پرسرعت وایفای نیز به میهمانان هتل عرضه خواهد شد تا افراد لذت گشت و گذار در فضای مجازی را در این مکان نیز تجربه کنند.

واحدهای اقامتی هتل


گرچه بیش از دو دهه از تاسیس هتل امین زاهدان می گذرد، واحدهای اقامتی هتل هنوز در شرایطی بسیار مناسب قرار دارند. به لطف بازسازی صورت گرفته در سال ۱۳۹۷، کلیه واحدهای اقامتی هتل به زیبایی رنگ آمیزی شده و با دکوری جذاب و چیدمانی شیک تزئین گشته اند. گفتنی است که گردشگران می توانند گزینه اقامتی مورد نظر خود را از میان ۴۰ باب واحد اقامتی برگزینند و اقامتی آسوده را در این مکان تجربه کنند. در مورد اسباب و وسایل هتل نیز باید گفت که کلیه وسایل اقامتی از جمله تلویزیون، میز و صندلی، تخت خواب، تلفن و سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب در تک تک واحدهای هتل امین زاهدان گنجانده شده تا میهمانان هیچ کم و کسری را در طول اقامت در این مکان احساس نکنند.

موقعیت مکانی هتل


همان طور که پیش تر نیز گفته شد، هتل امین زاهدان در مکانی مطلوب واقع در مرکز شهر و ابتدای خیابان دانشگاه زاهدان قرار گرفته و از لحاظ دسترسی به جاهای دیدنی زاهدان در موقعیت بسیار مناسبی بسر می برد. نزدیکی فرودگاه و ترمینال مسافربری به این هتل موجب شده که گردشگران بدون نیاز به پرداخت هزینه های گزاف رفت و برگشت به این اماکن، در اندک زمانی به این نقاط دسترسی داشته باشند.

فاصله هتل امین زاهدان تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک شادی:‌۶۰۰ متر
فاصله تا موزه بزرگ زاهدان: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه پست و ارتباطات زاهدان: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع مکی زاهدان: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا چهار راه رسولی: ۱.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است