search
menu

هتل سنتی شرق یزد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
هتل سنتی شرق یزد
معرفی هتل سنتی شرق
انواع اتاق ها در هتل سنتی شرق
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
سایر امکانات هتل سنتی شرق یزد
فاصله تقریبی هتل سنتی شرق یزد تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر

هتل سنتی شرق یزد


این روزها بیشتر افراد برای فرار از زندگی ماشینی و استراحت و آرامش روح هنگام سفر اقامتگاه های سنتی را برای اقامت خود انتخاب می کنند. همانطور که اطلاع دارید شهر یزد هم یکی از شهرهای سنتی و فوق العاده جذاب کشور ما است. هر ساله گردشگران بسیار زیادی از تمام شهرهای ایران و خارج از کشور بلیط هواپیما یزد را برای استراحت و تفریح خریداری می کنند. به همین دلیل اقامتگاه های بوم گردی متنوعی در این شهر مشغول بکار هستند. در این مطلب قصد داریم تا هتل سنتی شرق یزد را به شما معرفی نماییم. لطفا با ما همرام باشید.

معرفی هتل سنتی شرق


هتل سنتی شرق یزد در سال ۱۳۸۶ در خیابان مسجد جامع، کوچه ششم با یک طبقه و ۲۰ اتاق افتتاح شده است. هتل دو ستاره سنتی شرق یزد با فضایی کاملا سنتی و زیبا، شکوه و زیبایی معماری یزدی را نشان می‌دهد. جالب است بدانید که این هتل زیبا و منحصربفرد در مجاورت با بازارچه سنتی و مسجد جامع، واقع شده است. با انتخاب هتل سنتی شرق یزد؛ می‌ توانید به سادگی در گذشته‌ ها سیر کنید و فرهنگ و تاریخ غنی ایرانی را در شهر تاریخی یزد از نزدیک ببینید و تجربه کنید.

انواع اتاق ها در هتل سنتی شرق


هتل Sharq Traditional Hotel که با نام هتل اورینت هم شناخته می شود، ۲۰ اتاق را در خود جای داده است که به ترتیب به اتاق دوتخته، دوتخته ممتاز، شاه نشین، سوییت وی ای پی دو و ۳ تخته، اتاق ۳ تخته و اتاق ۴ تخته تقسیم بندی شده است. با توجه به تعداد اتاق ها هتل سنتی شرق یزد در مجموع ظرفیت پذیرایی از ۵۰ نفر را دارد. درب ‌های چوبی و پنجره‌ هایی با شیشه‌ های رنگارنگ، سه دری و پنج دری های جذاب، شاه نشین، سرداب، نارنجستان، هشتی، قنات و سرداب جذابین این هتل را دوچندان کرده است.

امکانات اتاق های هتل


بوی خوب خشت، اتاق های هتل سنتی شرق یزد و وجود امکاناتی از جمله: یخچال، دراور، حمام، لوازم بهداشتی، آب رایگان و سرویس بهداشتی فرنگی را می توان نام برد. منظره برخی از اتاق ها رو به کوه و برخی کوچه و خیابان و بافت تاریخی و قدیمی شهر یزد است. همچنین اتاق های هتل سنتی شرق یزد با استفاده از صنایع دستی مخصوص یزد آراسته شده است تا حس آرامش بیشتری را به مهمانان خود انتقال دهد. صبح‌ها، نور سرخ و زرد و آبی و سبزی که از لابلای شیشه پنجره‌ ها به داخل راه پیدا کرده‌اند، نوید آغاز یک روز خوب را در سفر به شما می ‌دهند.

رستوران هتل


جالب است بدانید که رستوران هتل سنتی شرق یزد در پشت بام قرار دارد. شما می توانید غذای خود را از زاویه ای کاملا متفاوت از شهر یزد میل نمایید. در رستوران هتل سنتی شرق یزد هم انواع غذا های محلی یزد با استفاده از مواد اولیه تازه آماده و طبخ می شود، تا طعم خاطرات دلنشین سفر یزد را در کام شما جاودانه نماید.

سایر امکانات هتل سنتی شرق یزد


از دیگر امکانات این هتل سنتی در یزد، مینی بار، تالار چندمنظوره برای برگزاری مراسم، خشکشویی، تاکسی سرویس، کافی شاپ و اینترنت در لابی است. نشستن در کنار حوض آبی و در کنار گل‌ های زیبای باغچه و صرف صبحانه مفصل در محیطی پر از گل ‌های شمعدانی واقعا جذاب و خاطره انگیز است. همچنین تخت ‌هایی برای دورهمی ‌های میهمانان در حیاط قرار گرفته‌ است که شما می ‌توانید آنجا بنشینید و به خوبی معماری و فرهنگ یزد را درک کنید.

فاصله تقریبی هتل سنتی شرق یزد تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر


فاصله تا رستوران ابوالمعالی: ۹۴۳ متر
فاصله تا مجموعه خان: ۹۵۴ متر
فاصله تا مجتمع تجاری تفریحی ستاره یزد: ۲ کیلومتر و ۸۲۱ متر
فاصله تا رستوران تالار: ۱۱ کیلومتر و ۴۱۷ متر
فاصله تا آبشار دره گاهان: ۳۸ کیلومتر و ۱۶۳ متر

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است