search
menu

هتل پارسیان صفائیه یزد

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پارسیان صفائیه یزد
امکانات عمومی هتل پارسیان صفائیه یزد
امکانات تفریحی هتل صفائیه یزد
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل پارسیان صفائیه یزد
رستوران هتل پارسیان صفائیه یزد
فاصله هتل پارسیان صفائیه یزد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل پارسیان صفائیه یزد


هتل پارسیان صفائیه یکی از بهترین اقامتگاه‌های ۵ ستاره در شهر یزد است. این هتل متشکل از دو بخش سنتی و مدرن است. بخشی سنتی هتل صفائیه دارای معماری قدیمی شهر یزد است که در میان یک باغ زیبا ساخته‌شده و قدمت آن به سال ۱۳۳۵ برمی‌گردد. در این هتل زیبا سعی شده تا قسمت قدیمی با بافت سنتی این شهر هماهنگی داشته باشد. با توجه به اینکه، این بخش از هتل در سال ۱۳۹۲ موردبازسازی کامل قرارگرفته و امکانات به روز مورداستفاده قرارگرفته است. همچنین قسمت مدرن هتل صفائیه نیز در سال ۱۳۸۶ ساخته‌شده و به خوبی با سبک سنتی تلفیق‌شده است. هتل‌ صفائیه در یکی از مناطق خوش آب‌وهوای شهر يزد واقع‌شده و از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار است، از این رو یکی از اقامتگاه‌های محبوب شهر یزد نزد گردشگران محسوب می‌شود. هتل صفائیه یزد فاصله چندانی تا مکان‌ها و جاذبه‌های گردشگری این شهر ندارد از این رو در مدت‌زمان کمی می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. از جاهای دیدنی در شهر یزد می‌توان به مسجد جامع یزد، آب‌انبارهای یزد، خانه لاری‌ها، میدان امیر چخماق، باغ دولت‌آباد و غیره اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل پارسیان صفائیه یزد


اگر با ماشین شخصی به شهر زیبای بادگیرها سفر می‌کنید می‌توانید از پارکینگ هتل صفائیه به‌صورت رایگان استفاده کنید ولی درصورتی‌که با خرید بلیط هواپیما عازم این شهر می‌شوید، به راحتی می‌توانید از طریق ترانسفر فرودگاهی به هتل دسترسی داشته باشید. برای رفاه بیشتر مسافران، هتل صفائیه یزد امکاناتی مانند کرایه خودرو، آسانسور، صندوق امانات، پاسخگویی ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، اتاق نگهداری چمدان، صرافی برای تبدیل ارز، خشک‌شویی و لباسشویی فراهم کرده‌اند. وجود آرایشگاه در این هتل نیز یکی دیگر از امکانات ارائه‌شده به شمار می‌رود که امکان آراستگی را برای مهمانان این هتل به ارمغان می‌آورد. اگر به پول نقد نیاز داشته باشید، دستگاه خودپرداز در هتل صفائیه یزد این امکان را برایتان فراهم کرده است. همچنین اگر برای سفر‌های کاری به شهر یزد سفر می‌کنید، هتل صفا‌ئیه با داشتن امکاناتی مانند فکس، فتوکپی، آتلیه بهترین انتخاب برای شماست. اینترنت وای فای نیز به‌صورت محدود و رایگان در لابی این هتل ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل صفائیه یزد


اگر جزو افرادی هستید که حتی در سفر هم از برنامه ورزشی خود غافل نمی‌شوید، سالن ورزشی هتل صفائیه در خدمت شماست. هتل‌ صفائیه دارای امکاناتی مانند پارک کودک است که کودکان در این پارک می‌توانند سرگرم شده و لحظات خوشی را تجربه کنند. همچنین بعد از گشت‌وگذار در شهر یزد می‌توانید به مرکز اسپا هتل صفائیه سری بزنید و ریلکس کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل پارسیان صفائیه یزد


این هتل زیبا شامل ۱۹۵ اتاق بوده و همگی مجهز به امکانات رفاهی کامل هستند و اقامتی آسوده و راحت را برای مهمانان خود فراهم کنند. در قسمت قدیمی هتل صفائیه، اتاق‌ها به‌صورت پراکنده در داخل باغ قرار دارند و مهمانان برای رسیدن به اتاق باید مسیری دل‌انگیز در میان باغ پیاده‌روی کنند. در داخل واحدهای اقامتی می‌توانید از خدماتی نظیر یخچال، تلویزیون، تلفن، کمد لباس، چای‌ساز، آب رایگان، سیستم تهویه مطبوع هوا، مینی بار با هزینه، حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی.

رستوران هتل پارسیان صفائیه یزد


رستوران هتل صفائیه در بخش جدید قرار دارد و مهمانان برای میل کردن غذا و صبحانه باید به بخش جدید هتل بروند که تنها ۱۵۰ متر تا قسمت قدیم هتل فاصله دارد. در رستوران چهارسوق هتل صفائیه بهترین غذاهای ایرانی با کیفیت عالی سرو می‌شود و همواره در جهت کسب رضایت مهمانان تلاش می‌کنند.

فاصله هتل پارسیان صفائیه یزد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه آیینه و روشنایی: ۳ کیلومتر
فاصله تا آتشکده زرتشتیان یزد: ۵ کیلومتر
فاصله تا خانه لاری‌ها: ۹ کیلومتر
فاصله تا باغ دولت‌آباد: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا بادگیرها: ۱۰ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است