search
menu

هتل فرهنگ یزد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
هتل فرهنگ یزد
معرفی هتل فرهنگ یزد
انواع اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل فرهنگ یزد
سایر امکانات هتل
فاصله هتل فرهنگ یزد تا جاذبه های گردی و مکان های مهم شهر

هتل فرهنگ یزد


شهر یزد یکی از بزرگترین شهر های تاریخی ایران است که در مرکز کشورمان واقع گردیده است. این شهر زیبا جاذبه های گردشگری بسیار متنوع و فوق العاده جذابی را در دل خود جای داده است. آب و هوای شهر یزد گرم و خشک است. شهر یزد خاص و جذاب که در فلات ایران قرار دارد در سال ۱۳۹۶ به دلیل معماری ارزشمند و بناهای تاریخی زیبا در فهرست جهانی یونسکو به به ثبت رسیده است. هر سال گردشگران زیادی بلیط هواپیما یزد را برای برای سفر و گذراندن تعطیلات خریداری می‌کنند. از این رو هتل ها و اقامتگاه های بوم گردی متنوعی در یزد مشغول هستند. امروز قصد داریم تا هتل فرهنگ یزد را به شما معرفی نماییم.

معرفی هتل فرهنگ یزد


هتل فرهنگ یزد (Farhang Hotel) یکی از قدیمی ترین هتل ها در شهر یزد است که افتتاح آن به سال ۱۳۵۲ باز می گردد. هتل فرهنگ یزد در میدان شهید بهشتی، ابتدای خیابان امام خمینی، کوچه فرهنگ قرار دارد. بهتر است بدانید که هتل فرهنگ یزد ساختمانی یک طبقه با ۲۲ واحد اقامتی را تشکیل داده است. همچنین هتل فرهنگ یزد در سال ۱۳۹۶ جهت ارتقا سطح کیفیت خدمات و آسایش بهتر و بیشتر مهمانان خود مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است. اگر برای اقامت در شهر یزد به دنبال هتلی با هزینه کمتر و امکانات مناسبی هستید هتل فرهنگ یزد یکی از بهترین گزینه ها برای شما محسوب می شود.

انواع اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


به دلیل اینکه ساختمان هتل فقط یک طبقه است اتاق ها در هتل به ۳ بخش؛ دو تخته، سه تخته و چهار تخته تقسیم بندی شده اند. وضعیت دید اتاق ها برخی به کوچه و برخی به خیابان است. شما می توانید از تماشای بافت قدیمی شهر لذت ببرید. صبحانه، یخچال، کمد لباس، تلفن، تلویزیون، حمام و لوازم بهداشتی، سیستم اطفا حریق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم گرمایش و سرمایش و قفل درب برخی از امکانات موجود در اتاق های هتل فرهنگ یزد هستند.

رستوران هتل فرهنگ یزد


رستوران هتل فرهنگ یزد با ظرفیت حدود ۶۰ نفر در وعده های ناهار و شام با انواع غذاهای خوشمزه و اصیل ایرانی آماده پذیرایی از مهمانان خود است. تمام غذاهای آماده شده در این رستوران با استفاده از مواد اولیه تازه و توسط بهترین سرآشپزها تهیه و سرو می شود. حتما از غذاهای سنتی مخصوص یزد هم در این رستوران میل نمایید.

سایر امکانات هتل


امکانات جالبی برای راحتی و آسایش هر په بیشتر مسافران در هتل فرهنگ یزد آماده سازی شده است که از این میان می توان به: لابی، صندوق امانات، نمازخانه، پله اضطراری، خدماتی از جمله؛ فتوکپی، فکس و پرینت، اتاق چمدان، پارکینگ، شبکه پخش فیلم، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات بیدار باش، خدمات خانه داری، مینی بار با هزینه، اینترنت در لابی و خدمات تهیه بلیط اشاره کرد.
همچنین از مزایای این هتل می توان به دسترسی آسان به اماکن تاریخی و تفریحی، مراکز درمانی و مرکز شهر اشاره نمود. لازم به ذکر است که ساعت تحویل اتاق در هتل فرهنگ یزد؛۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ۱۲ تعیین گردیده است. اقامت برای کودکان زیر ۷ سال کاملا رایگان است. امیدواریم با اقامت در این هتل زیبا با کادری مجرب و آموزش دیده لحظات خاطره انگیزی را تجربه نمایید. از نظر محدوده ترافیک هتل فرهنگ یزد خارج از طرح ترافیک در این شهر واقع گردیده است.

فاصله هتل فرهنگ یزد تا جاذبه های گردی و مکان های مهم شهر


فاصله تا مجموعه خان یزد: ۹۵۰ متر
فاصله تا مجتمع تجاری، تفریحی ستاره یزد: ۹۷۷ متر
فاصله تا زندان اسکندر یزد: ۲ کیلومتر و ۳۵۴ متر
فاصله تا رستوران ابوالمعالی یزد: ۳ کیلومتر و ۱۷ متر
فاصله تا آبشار دره گاهان یزد: ۳۸ کیلومتر و ۴۴ متر

امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است