search
menu

اقامتگاه سنتی الماس يزد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه سنتی الماس یزد
فاصله اقامتگاه سنتی الماس یزد تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه سنتی الماس یزد


اقامتگاه سنتی الماس یزد از اقامتگاه‌های بومگردی شهر یزد است که با استفاده از محیطی خاطره‌انگیز و با شعار مهمان‌نوازی به سبک کاملا ایرانی مهمانان خود را شگفت‌زده می‌کند. ساختمان سنتی و دو طبقه این اقامتگاه که ۱۰ اتاق بسیار جذاب و باصفا را به آغوش خود کشیده است، قدمت بسیار زیادی دارد. البته این ساختمان اخیرا و در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفت تا ایمنی اقامت در آن کاملا افزایش یابد. قرار گرفتن Almas Yazd Traditional Hotel در یکی از بهترین نقاط یزد، این امکان را فراهم ساخته که مهمانان اقامتگاه با پای پیاده به تماشای اکثر جاذبه‌های شهر بروند. زیرا فاصله بین اقامتگاه سنتی الماس یزد و چندین مکان دیدنی بسیار کم است.
اگر تاکنون فقط در هتل‌های لوکس و مدرن اقامت داشته‌اید، شک نکنید که حضور در اقامتگاه سنتی الماس یزد، تجربه بسیار متفاوت و جذاب‌تری برایتان خواهد بود. زیرا آرامشی را که در جای جای این اقامتگاه جریان دارد در هیچ هتل دیگری نمی‌توان یافت. فقط تصور کنید لحظه‌ای را که در حیاط اقامتگاه سنتی الماس یزد نشسته‌اید و در محیطی که سالها آبا و اجدادمان زیسته‌اند، مشغول خوردن یک فنجان چای هستید. بدون تردید در چنین حالتی، چمدان مسافرتی شما پر از خاطرات جذاب و فراموش نشدنی خواهد شد. در مورد اتاق‌های اقامتگاه سنتی الماس یزد بد نیست بدانید که این اتاق‌ها به سه دسته الماس ۱، ۲ و ۳ تقسیم می‌شوند. این دسته‌بندی بیشتر به خاطر تعداد تخت‌هایی است که در این اقامتگاه قرار گرفته‌اند وگرنه سایر امکانات آنها عموما یکسان بوده و در اکثرشان می‌توان مبل، تلویزیون، دراور، حمام، لوازم بهداشتی و سایر ملزومات را مشاهده کرد. لازم به ذکر است که Almas Yazd Traditional Hotel دارای رستورانی شیک با ظرفیت ۴۰ مهمان است که فرصت نوش جان کردن غذاهای لذیذی برای مهمانان به وجود می‌آورد. همچنین در این اقامتگاه می‌توان از امکانات متنوع دیگری مثل صندوق امانات، آژانس مسافرتی، لابی، پذیرش ۲۴ ساعته و کافی شاپ استفاده کرد.
پارکینگ اقامتگاه سنتی الماس یزد نیز با ظرفیت ۶ خودرو به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. ناگفته نماند که خدمات تهیه بلیط، خدمات تور، تشریفات ویژه و نظافت روزانه از سرویس‌هایی هستند که کارکنان بسیار خوب و آموزش دیده اقامتگاه سنتی الماس یزد با نهایت عشق و اشتیاق تقدیم مهمانان می‌کنند. البته اصلی‌ترین سرویسی که این کارکنان ارائه می‌دهند، سرویس صبحانه است که هر روز صبح با استفاده از ترکیبات بی‌نظیر و بسیار خوش‌طعم و لذیذ آماده شده و در فضای آرامش‌بخش اقامتگاه سنتی الماس یزد برای مهمانان سرو می‌شود. با توجه به این نکات، می‌توان گفت که اقامتگاه سنتی الماس یزد معنا و مفهوم تازه‌ای به بافت قدیم این شهر بخشیده است. شهری که خودش لقب دومین شهر خشت خام و تاریخی جهان را یدک می‌کشد و مطمئنا انتخاب اقامتگاهی که با روح تاریخی این شهر پیوند خورده است، لذت بسیار متفاوتی می‌تواند داشته باشد. پس اگر اهل انتخاب چنین مکان‌های قدیمی و سنتی برای اقامت خود هستید، اقامتگاه سنتی الماس یزد را از یاد نبرید.

فاصله اقامتگاه سنتی الماس یزد تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا بقعه دوازده امام: ۶۰۰ متر
فاصله تا میدان وقت و ساعت: ۸۰۰ متر
فاصله تا موزه آب: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا میدان امیر چخماق: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا بازار خان: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا خانه ملک التجار: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا میدان ساعت مارکار: ۳ کیلومتر
فاصله تا آتشکده ورهرام: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا باغ دولت آباد: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه بین المللی شهید صدوقی یزد: ۱۲ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است