search
menu

هتل جهانگردی ارومیه

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل جهانگردی ارومیه
فاصله هتل جهانگردی ارومیه تا جاهای دیدنی نزدیک:

درباره هتل جهانگردی ارومیه


هتل جهانگردی ارومیه از هتل‌های ۴ ستاره شهر ارومیه است که با خدمات منحصر به فرد خود، لحظات خاطره انگیزی برای مهمانانش رقم می‌زند. این هتل قدیمی که از سال ۱۳۵۴ در حوزه میزبانی و مهمان نوازی تجربه اندوزی کرده است، به تازگی در سال ۱۳۹۳ مورد بازسازی قرار گرفت تا محیطی فوق العاده دنج و آسوده برای مهمان خود پدید آورد.
با اقامت در Iran Touring & Tourism Hotel urmia شما فرصت انتخاب یکی از ۷۴ باب اتاق این هتل در ۶ طبقه از ساختمان شیک آن را در اختیار خواهید داشت. در هر یک از این اتاق‌ها، امکانات مطلوبی از قبیل مبلمان راحتی، یخچال تر و تمیز، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، کمد، میز تحریر، انواع لوازم بهداشتی، حمام، شارژر و صندوق امانات را می‌توان مورد استفاده قرار داد. از طرفی دیگر، در محیط‌های اشتراکی هتل جهانگردی ارومیه، مهمانان فرصت بهره مندی از مزایای آسانسور، مینی بار و دستگاه واکس کفش را در دست دارند.
اگر اهل ورزش و فعالیت‌های بدنی نشاط بخش هستید، حتما سری به سالن ورزشی هتل جهانگردی ارومیه بزنید و از فضا و امکانات این مکان نهایت استفاده را ببرید. جالب است بدانید که بعد از ورزش در این مکان، شما می‌توانید به جکوزی هتل بروید و طراوت شادابی جسم خودتان را بعد از انجام حرکات سنگین مجددا به دست آورید. در Iran Touring & Tourism Hotel urmia دو مکان بسیار پر طرفدار وجود دارد. اولی، رستورانی با ظرفیت ۷۰ نفر و دومی کافی شاپی با ظرفیت ۵۰ نفر. هر دوی این مکان‌ها، فضای شیک و لوکس با انواع خوردنی‌های لذیذ را پیش روی مهمانان قرار می‌دهند و واقعا، طعم‌های جدیدی به سفر آنها اضافه می‌کنند.
ناگفته نماند که شما با اقامت در هتل جهانگردی ارومیه می‌توانید از سرویس‌های مختلفی که کارکنان بخش‌های متنوع این هتل در اختیارتان می‌گذارند استفاده کنید و رفاه و راحتی اقامت خود را ارتقا دهید. یکی از این خدمات، تاکسی سرویس که همواره در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. همچنین خشکشویی، لباس شویی، پذیرش ۲۴ ساعته و نظافت روزانه نیز از دیگر خدمات برجسته کارکنان هتل ۴ ستاره جهانگردی ارومیه محسوب می‌شوند. سالن کنفرانس هتل جهانگردی یکی از بهترین مکان‌ها برای برگزاری همایش‌ها و جلسات مهم شما می‌تواند باشد. لازم به ذکر است که سالن‌های دیگری تحت عنوان سالن همایش و سالن اجتماعات نیز در نقاط متفاوت این هتل تعبیه و در اختیار مهمانان قرار داده شده است.
مهمانانی که با بلیط هواپیما به این شهر سفر نکرده اند و با خودروی شخصی به شهر ارومیه سفر کرده‌اند، از پارکینگ رایگان هتل جهانگردی می‌توانند به راحتی استفاده نمایند. این پارکینگ با ظرفیت ۴۰ خودرو کاملا نیاز مهمانان برای تامین امنیت خودروهایشان را تامین می‌کند. لازم به ذکر است که لابی هتل جهانگردی با ظرفیت ۱۰۰ مهمان در طبقه همکف این اقامتگاه قرار گرفته و امکان استفاده از اینترنت رایگان را برای مهمانان فراهم آورده است.
هرچند که هتل جهانگردی تاکنون همواره در جلب رضایت مهمانان خود بسیار موفق عمل کرده اما نگاه دقیق و هوشمندانه مدیران این هتل به آینده باعث می‌شود که پیشرفت در آن بدون توقف ادامه یابد. شکی نیست که وفق یافتن با هر نوع سلیقه و علاقه‌ای مهم‌ترین اولویت در هتل جهانگردی ارومیه است که تاکنون نیز این هتل در حد قابل توجهی در این امر موفق بوده است.

فاصله هتل جهانگردی ارومیه تا جاهای دیدنی نزدیک:


فاصله تا برج سه گنبد: ۹۰۰ متر
فاصله تا کلیسای حضرت مریم: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله تا خانه انصاری: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله تا یخچال دوقوز پله: ۲٫۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع: ۲٫۹ کیلومتر
فاصله تا بازار ارومیه: ۳ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی شیخ تپه: ۳٫۶ کیلومتر
فاصله تا مجتمع تجاری عازمی: ۴٫۸ کیلومتر
فاصله تا سد بوکان: ۱۵ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است