search
menu

هتل ساحل ارومیه

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره ی هتل ساحل ارومیه
انواع اتاق و امکانات آنها
امکانات عمومی هتل ساحل ارومیه
رستوران هتل
فاصله هتل ساحل ارومیه تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره ی هتل ساحل ارومیه


هتل ساحل ارومیه در سال ۱۳۷۵ در شهر زیبا و قدیمی ارومیه افتتاح شده است. بدنیست بدانید که هتل ساحل ارومیه در سال 1385 جهت ارائه خدمات بهتر و رفاه حال مهمانان و گردشگران عزیز شهر ارومیه مورد بازسازی قرار گرفت. با اینکه هتل ساحل ارومیه در بلوار والفجر، بلواری پر تردد قرار گرفته است ولی محیطی نسبتا آرام را در همسایگی قسمت شلوغ شهر فراهم کرده است. جالب است بدانید که هتل ساحل ارومیه مشرف به فضای سبز و رودخانه شهر چای نزدیک به بازار شهر قرار دارد. هتل ساحل ارومیه با ۶ طبقه و ۶۱ باب اتاق از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است.

انواع اتاق و امکانات آنها


اتاق‌های هتل ساحل ارومیه متنوع با ظرفیت های مختلف مجهز به امکانات عالی و مطلوب با چشم انداز زیبا از کوه هستند. از نظر تنوع اتاق ها در هتل ساحل ارومیه به اتاق یک تخته، دو تخته، سوئیت یک خوابه دو نفره، اتاق سه تخته، سوئیت دو خوابه چهار نفره، اتاق کانکت چهار نفره و اتاق کانکت پنج نفره تقسیم بندی می شوند.

امکانات عمومی هتل ساحل ارومیه


همچنین موقعیت خوب هتل ساحل ارومیه و نزدیکی به پارک جنگلی و بازار، موجب دسترسی آسان مسافران به این مراکز گردیده است. هتل ساحل ارومیه با امکانات کامل رفاهی از جمله: اینترنت رایگان در تمام نقاط هتل، پارکینگ سر پوشیده، روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع در اتاق ها و لابی هتل ساحل ارومیه آماده خدمت‌رسانی به مسافران گرامی در تمام طول سال است تا مهمانان عزیز و محترم اقامتی خوش همراه با آسایش داشته باشند. بهتر است اطلاع داشته باشید که تالار پذیرایی هتل ساحل ارومیه با دو سالن مجزا با ظرفیت 500 نفر و پارکینگ آماده پذیرایی از میهمانان ارجمند و گرانقدر خود است. خبر خوش اینکه هتل ساحل ارومیه دقیقاً بیرون از محوطه‌ طرح ترافیک قرار دارد. با این حال نسبت به جاهای دیدنی شهر یا فرودگاه برای مسافران دارای بلیط هواپیما خیلی دور نیست و فاصله تقریبا متوسط با مراکز مهم دارد. برای رسیدن به این مراکز باید از خودرو استفاده کرد. پرسنل و کارکنان هتل ساحل ارومیه همگی آموزش دیده و همیشه آماده پذیرایی از مسافران گرامی هستند.

رستوران هتل


هتل ساحل ارومیه با ارائه امکاناتی چون رستوران با ظرفیت 200 نفر که تمامی غذا ها توسط بهترین آشپز ها و با استفاده از مواد غذایی تازه و طبیعی تهیه و طبخ می شوند تا مهمانان گرامی از سرو غذا ها لذت ببرند. کافی شاپ هتل ساحل ارومیه با منو متفاوت و متنوع شامل: انواع نوشیدنی های سرد و گرم و انواع دسر های خوشمزه با ظرفیت 40 نفر آماده خلق بهترین و به یاد ماندنی ترین لحظات برای شما عزیزان است.

فاصله هتل ساحل ارومیه تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه ارومیه: ( ۳ کیلومتر)
فاصله تا برج سه گنبد: (۳ کیلومتر و ۶۴۶ متر)
فاصله تا کلیسای حضرت مریم: (۴ کیلومتر و ۳۶۱ متر)
فاصله تا پارک جنگلی شیخ تپه: (۴ کیلومتر و ۶۱۸ متر)
فاصله تا بازار ارومیه: (۵ کیلومتر و ۶۹۸ متر)
فاصله تا خانه انصاری: (۶ کیلومتر و ۳۸۳ متر)
فاصله تا پایانه مسافربری: (۹ کیلومتر و ۲۱۲ متر)
فاصله تا روستای سر: ( ۱۰.۷ کیلومتر)
فاصله تا فضای سبز و طبیعی بند: (۱۰.۹ کیلومتر)
فاصله تا فرودگاه: (۲۰ کیلومتر و ۳۳۱ متر)

امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است