search
menu

هتل پارک ارومیه

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره ی هتل پارک ارومیه
فاصله هتل پارک ارومیه تا مکان های مهم و جاذبه های گردشگری شهر:

درباره ی هتل پارک ارومیه


هتل بین المللی پارک ارومیه یکی از معروف ترین هتل ها در استان آذربایجان غربی و شهر زیبا و مهمان نواز ارومیه است. بهتر است بدانید که هتل پارک ارومیه در سال ۱۳۸۸ با مساحتی تقریبا حدود ۲۵۰۰ متر مربع جهت ارائه خدمات و رفاه حال مسافران و گردشگران عزیز در شهر ارومیه افتتاح گردید. هتل پارک ارومیه در ۶ طبقه بنا و ۷۵ باب اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی مدرن و مجهز به تمامی استاندارد های هتل داری روز دنیا است.
لازم به ذکر است که همه ۷۵ باب واحد اقامتی هتل پارک ارومیه دارای امکاناتی از جمله: کمد لباس تلفن، تلویزیون، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم اطفاء حریق، اینترنت در واحد های لوکس و مجهز با طراحی جالب با الگویی متفاوت هستند. هتل پارک ارومیه افتخار دارد با امکانات ویژه خود در هفتاد و پنج اتاق، سوئیت، سوئیت رویال، سوئیت سوپررویال در خدمت مهمانان گرامی باشد.
هتل پارک ارومیه با بهره گیری از پارکینگ اختصاصی برای مسافرینی که از راهی جز خرید بلیط هواپیما و مسافرت هوایی به این شهر سفر کرده اند، رستوران با سرو انواع غذا های ایرانی و فرنگی، فست فود مدرن، کافی شاپ ۲۴ ساعته، سالن بدنسازی، سالن جشن، خشکشویی، مرکز خرید، سالن کنفرانس، کلینیک پزشکی، صندوق امانات، سرویس ویژه معلولین، محل بازی کودکان و اینترنت وایرلس پذیرای میهمانان گرامی و عزیز خود می باشد.
جالب است بدانید که هتل پارک ارومیه واقع در مرکز تجاری شهر و رو به روی یکی از بازار های اصلی ارومیه قرار دارد که موجب دسترسی آسان مسافران و راحتی در رفت و آمد به این اماکن می‌‎ گردد.همچنین برای دیدن اماکنی مثل مسجد جامع، کلیسای حضرت مریم یا برج سه گنبد، از ماشین بی نیاز خواهید بود. هتلی که که اگر بخواهید به محض خروج از آن با ارومیه‌ حقیقی مواجه شوید؛ انتخابی فوق‌العاده خواهد بود.
رستوران هتل چهار ستاره پارک ارومیه، میزبان همیشگی لحظات خوش گردشگران و مهمانی ها بوده است. اگر شما هوس نوشیدن چای یا قهوه را کرده باشید می توانید به کافی شاپ مدرن هتل پارک ارومیه با انواه نوشیدنی های سرد و گرو و دسر های خوشمزه بروید و از نوشیدن قهوه خوش عطر و طعم لذت ببرید. شایان ذکر است بخش هایی از هتل پارک ارومیه به دلیل افزون قسمت هایی مانند استخر و تعدادی اتاق، در حال ساخت می باشد. پرسنل و کادر مجرب هتل چهار ستاره پارک آرزروی اقامتی بیادمانی را برای میهمانان گرامی دارند.

فاصله هتل پارک ارومیه تا مکان های مهم و جاذبه های گردشگری شهر:


فاصله تا بازار ارومیه: (۲۴۴ متر)
فاصله تا مسجد جامع: (۲۴۵ متر)
فاصله تا خانه انصاری: (۱ کیلومتر و ۹۸ متر)
فاصله تا کلیسای حضرت مریم: (۱ کیلومتر و ۳۴۴ متر)
فاصله تا یخچال دو قوز پله: (۲ کیلومتر و ۱۶۳ متر)
فاصله تا برج سه گنبد: (۲ کیلومتر و ۴۷۷ متر)
فاصله تا پایانه مسافربری: (۳ کیلومتر و ۷۰ متر)
فاصله تا مجتمع تجاری عازمی: (۳ کیلومتر و ۲۱۸ متر)
فاصله تا سفره سرای سنتی روزگاران: (۵ کیلومتر و ۷۷۲ متر)
فاصله تا پارک جنگلی شیخ تپه: (۵ کیلومتر و ۴۸۱ متر)
فاصله تا فرودگاه: (۱۳ کیلومتر و ۹۷۹ متر)
فاصله تا سد بوکان: (۲۷۱ کیلومتر و ۵۶۳ متر)
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است