search
menu

هتل ماه کیمیا ارومیه

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ماه کیمیا ارومیه
اماکن نزدیک به هتل ماه کیمیا ارومیه:

درباره هتل ماه کیمیا ارومیه


هتل ماه کیمیا ارومیه یکی از هتل های ۲ ستاره شهر ارومیه است که در میزبانی گردشگران این شهر حدود نیم قرن سابقه را به یدک می کشد. البته ساختمان هتل در سال ۹۵ بازسازی شده و با ارتقا سطح کیفی خدمات و امکاناتش سعی در ارائه تجربه جدیدی برای مهمانان خود داشته است. به طوری که گفته می شود این هتل دست کمی از هتل های ۳ ستاره شهر ندارد. هتل ماه کیمیا در مرکز شهر واقع شده و از این جهت می توان به تمام نقاط گردشگری و مراکز تجاری شهر دسترسی راحتی داشت، یعنی موقعیت مکانی هتل به گونه ای است که می توان پیاده به دیدن جاذبه های شهر و مراکز خریدش رفت.
هتل کیمیا ارومیه دارای ۲۰ باب اتاق است که در ظرفیت های یک، دو و سه تخته در اختیار مهمانان قرار می گیرند و در صورتی که مهمانان درخواست سرویس اضافه داشته باشند، یک سرویس به صورت کف خواب دریافت می کنند. گفتنی است که این اتاق ها چیدمان بسیار ساده ای دارند؛ اتاق هایی نقلی که نورگیری خوبی دارند و با دیوارپوش های آنتی باکتریال و پنجره های دو جداره عایق شده اند و همیشه تمیز و مرتب هستند.
اتاق های هتل ماه کیمیا بعد از بازسازی سال ۹۵ از زیباسازی مناسبی برخوردار شدند و هم اکنون دارای امکاناتی نظیر تلویزیون، مینی بار، میز و صندلی، درب های کارتی، کمد لباس، رخت آویز، اینترنت رایگان برای خرید بلیط هواپیما و ... و سیستم سرمایشی و گرمایشی هستند ولی استفاده از حمام و سرویس فرنگی برای برخی از اتاق ها به صورت مشترک خواهد بود. گفتنی است که مهمانان می توانند در طول شبانه روز از سرویس چای رایگان و صبحانه رایگان بهره مند باشند.
البته اگر مهمانان تمایلی به میل صبحانه در اتاق نداشته باشند، می توانند صبحانه خود را در فضایی باز و باصفا در محوطه هتل میل کنند. طبق نظرات ثبت شده مهمانان و منوی ارائه شده وب سایت هتل ماه کیمیا، منوی صبحانه این هتل به اندازه کافی متنوع است و با اینکه هنوز هتل رستورانی دایر نکرده ولی برای وعده های شام و ناهار نیز امکان سفارش غذا وجود دارد. علاوه بر این موارد، هتل یک چایخانه سنتی و فضای سبز کوچکی دارد که برای دورهمی های کوچک و یا تازه کردن نفس، جای مناسبی هستند.
از جمله دلایلی که این هتل ۲ ستاره را محبوب ساخته، برخورد حرفه ای کارکنان، قیمت مناسب و دسترسی بسیار راحتش به بازار و بناهای تاریخی شهر است. رفتار پرسنل به حدی مورد تایید مهمانان قرار گرفته که بازخوردهای مثبتشان در فضاهای مجازی پیچیده است.
این هتل پارکینگ کوچکی دارد که با ظرفیت ۱۵ خودرو به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می گیرد و از دیگر امکانات و خدمات هتل می توان به آلاچیق، آشپزخانه بسیار کوچک، نمازخانه، صندوق امانات، فتوکپی، فکس و اتاق چمدان اشاره کرد. این هتل با امتیازات کوچک و محدودی که دارد آرامش و آسایش لازم را برای مهمانانش فراهم می کند و تجربه ۵ دهه هتل در تضمین این موضوع مهر تایید است.

اماکن نزدیک به هتل ماه کیمیا ارومیه:


فاصله تا بازار: ۳۵۰ متر
فاصله تا مسجد جامع ارومیه:‌۵۵۰ متر
فاصله تا کلیسای حضرت مریم: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا برج سه گنبد: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید ژابیز: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک ائللر باغی: ۴ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی ارومیه:‌ ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا بند ارومیه: ۱۰ کیلومتر

امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است