search
menu

هتل ایران پارک ارومیه

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ایران پارک ارومیه
امکانات عمومی هتل ایران پارک ارومیه
اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ایران پارک ارومیه تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل ایران پارک ارومیه


هتل ایران پارک، یک هتل تک ستاره در شهر ارومیه است که در سال ۱۳۹۴ افتتاح شده و با توجه به موقعیت خود سعی دارد امکانات رفاهی مناسبی برای مهمانان فراهم نماید. این هتل در ۵ طبقه ساخته شده و به لحاظ موقعیتی در یکی از مناطق خوب شهر واقع شده است. دسترسی از این هتل به بسیاری از جاذبه های زیبای شهر مانند مسجد جامع، بازار سنتی مرکز شهر، کلیسای ننه مریم، بنای تاریخی سه گنبد و کوه سیر سریع و آسان است. مهمانانی که در سفر به ارومیه این هتل را رزرو می کنند، با هزینه معقول می توانند اقامت راحت و به یاد ماندنی داشته باشند.

امکانات عمومی هتل ایران پارک ارومیه


مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما ارومیه، سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می دهند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل با ظرفیت ۹ خودرو استفاده کنند و دیگر نگران امنیت ماشین و پیدا کردن جا پارک مناسب نباشند. لابی هتل کوچک است و ظرفیت ۱۰ نفر را دارد. اما با این حال برای آسایش و راحتی هر چه بیشتر مهمانان امکاناتی مانند آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، زنگ هشدار، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، تلفن (داخلی)، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش خاموش کن، تلویزیون ال ای دی، مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت وای فای (با هزینه) و سرویس بهداشتی ایرانی در نظر گرفته است.
پذیرش ۲۴ ساعته هتل در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت خدماتی از قبیل فتوکپی، فکس، پرینت، خدمات تهیه بلیط، گشت شهری و بازدید از جاذبه ها و ... به پذیرش هتل مراجعه کنند. کارکنان این هتل و مخصوصا پرسنل پذیرش بسیار خوش برخورد، مجرب و باحوصله هستند و مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند.
در محوطه بیرونی هتل فضای سبز فراهم شده تا علاوه بر طراوت بخشیدن به فضا، به زیبایی هتل نیز بیفزاید.

اتاق های هتل


در پنج طبقه هتل ۲۱ واحد اقامتی وجود دارد و در مجموع ۴۲ تخت در آن ها جای گرفته است. در تمام طبقات پله ضطراری وجود دارد. در این هتل انواع اتاق ها با امکانات متنوع وجود دارند و مهمانان می توانند با توجه به نیازها و اولویت های خود اتاق مد نظرشان را رزرو کنند. در این هتل واحدهای اقامتی شامل اتاق های یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین و اتاق سه تخته هستند. وضعیت دید اتاق ها از کوچه و محوطه هتل تشکیل شده و برخی از اتاق ها دارای بالکن هستند. نظافت و تمیزی اتاق های هتل رضایت بخش هستند.
داخل اتاق های امکانات رفاهی مناسب شامل تخت خواب، کمد لباس، آباژور، یخچال، بطری آب رایگان، تلفن (داخلی)، تلویزیون ال ای دی شامل شبکه های استانی دیجیتال، اینترنت (با هزینه)، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش (کولر آبی، شوفاژ)، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سیستم بهداشتی فرنگی، حمام (دوش)، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، حوله) و دمپایی (روفرشی، دستشویی، حمام) فراهم شده اند.
زمان تحویل اتاق ها در Iran Park Hotel ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۷ سالی که از سرویس اضافی استفاده نمی کنند، رایگان است. بانوان مجرد نیز می توانند با ارائه مدارک شناسایی معتبر در این هتل اتاق رزرو کنند.

رستوران هتل


در این هتل یک رستوران در طبقه همکف واقع شده که برای مهمانان غذاهای خوشمزه آماده و سرو می کند. مهمانان می توانند همه روزه در ساعات معین برای صرف صبحانه به سالن صبحانه خوری هتل مراجعه کنند.

فاصله هتل ایران پارک ارومیه تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد جامع ارومیه: ۵۰۰ متر
فاصله تا پارک ساحلی: ۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز تجاری تفریحی سیتادیوم: ۸ کیلومتر
فاصله تا باغ رضوان: ۸.۸ کیلومتر
فاصله تا کلیسای ننه مریم: ۹ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه ارومیه: ۱۴.۵ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است