search
menu

هتل دنیز (باری) ارومیه

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل دنیز (باری) ارومیه
امکانات عمومی هتل
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دنیز (باری) تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل دنیز (باری) ارومیه


یکی از هتل‌های خوب ۵ ستاره در شهر ارومیه، هتل دنیز (باری) ارومیه است که با فراهم کردن امکانات متنوع سعی در تأمین اقامتی راحت و دل‌نشین برای مهمانان دارد. این هتل که با نام «مجتمع گردشگری باری» نیز شناخته می‌شود، یک مجموعه اقامتی، گردشگری، ورزشی و درمانی است که در ساحل زیبای دریاچه ارومیه واقع شده و چشم‌انداز و آب‌وهوای فوق‌العاده‌ای دارد. امکانات در نظر گرفته شده در Deniz Bari Hotel بسیار متنوع و هیجان‌انگیز هستند. مهمانانی که بلیط هواپیما ارومیه می‌خرند، می‌توانند با اقامت در این هتل از خدمات گوناگون و متعدد برخوردار شوند و از اقامتشان نهایت لذت را ببرند. موقعیت جغرافیایی هتل نیز بی‌نظیر است و به بسیاری از جاذبه‌های طبیعی معروف همچون منطقه انزل، غار سهولان، دریاچه مارمیشو و پیست اسکی خشاکو دسترسی آسان دارد.

امکانات عمومی هتل


مهمانانی که به‌جای خرید بلیت هواپیما ارومیه سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل با ظرفیت ۱۰۰ خودرو استفاده کنند. در سراسر هتل دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و نامحدود برای مهمانان مقدور است. بدین ترتیب می‌توانند امور آنلاینشان را در اسرع وقت و با سرعت بالا انجام دهند. در لابی بزرگ هتل با ظرفیت ۴۰ نفر که در طبقه همکف واقع شده، امکانات متنوعی چون مبلمان، میز، تلویزیون، نمازخانه، اتاق چمدان، تاکسی‌سرویس، دستگاه واکس کفش، اتاق تلفن (اپراتور)، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی برای راحتی هر چه بیشتر مهمانان فراهم شده‌اند.
پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤالات آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت خدماتی از قبیل خشک‌شویی، لاندری، روم سرویس، فکس، فتوکپی، پرینت، خدمات تهیه بلیط و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل هتل و پذیرش بسیار خوش‌برخورد، صمیمی و صبور هستند و مهمانان را به‌خوبی راهنمایی می‌کنند. یک سالن همایش بزرگ جهت برگزاری مراسم‌های گوناگون نظیر سمینار، کنسرت، نمایشگاه و جشنواره نیز در هتل وجود دارد.

امکانات تفریحی هتل


مهمانانی که در این هتل اقامت می‌کنند، از امکانات تفریحی متنوعی برخوردار می‌شوند. فضای سبز طراحی‌شده در محوطه هتل برای قدم زدن و لذت بردن از هوای خنک و دل‌چسب بسیار مناسب است. برای کودکان پارک کودک در نظر گرفته شده تا با بازی در آن و استفاده از وسایل بازی سرگرم شوند. مهمانانی که طرفدار بازی بیلیارد هستند، می‌توانند در سالن بیلیارد هتل کنار دوستان خود بازی کنند. یک استخر آب‌شور و آب شیرین همراه با سونا در هتل وجود دارد که برای مهمانانی که در هتل اقامت می‌کنند، رایگان است. سوارکاری، دوچرخه‌سواری و تیراندازی (اسکیت تراپ) از دیگر تفریحات هیجان‌انگیز هتل دنیز ارومیه هستند.

اتاق‌های هتل


در این هتل انواع واحدهای اقامتی با امکانات متنوع وجود دارند و مهمانان در انتخاب و رزرو اتاق مدنظرشان دستشان باز است. ۵۳ واحد اقامتی در این هتل وجود دارند و درمجموع ۱۰۶ تخت داخل آن‌ها تعبیه شده‌اند. واحدهای هتل شامل سوئیت‌های مستقل، ویلاهای خصوصی و واحدهای اقامتی ویلایی هستند. نظافت و تمیزی واحدها بسیار رضایت‌بخش هستند و خدمات خانه‌داری به‌طور روزانه و رایگان به همه اتاق‌ها ارائه می‌گردد.
داخل اتاق‌ها امکانات رفاهی عالی شامل مبلمان، میز، تلویزیون با شبکه‌های خبری و شبکه پخش فیلم، پاور سوئیچ، یخچال، دراور، کمد لباس، آباژور، چای‌ساز، آب رایگان، رخت‌آویز، مینی بار (با هزینه)، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش (اسپیلت، شوفاژ)، سیستم اطفاء حریق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، مسواک، خمیردندان، شانه، حوله، سشوار) و دمپایی (روفرشی، دستشویی، حمام) وجود دارند. اتاق‌ها دارای بالکن هستند و منظره مقابلشان را ساحل و محوطه هتل تشکیل داده است. اقامت در واحدهای این هتل بسیار راحت و دل‌نشین است.

رستوران هتل


در محوطه هتل یک رستوران سنتی با ظرفیت ۳۵ نفر وجود دارد که انواع غذاهای ایرانی و سنتی را برای مهمانان تهیه و سرو می‌کند. سالن صبحانه خوری نیز در طبقه اول هتل واقع شده و در ساعات معینی از روز فعالیت می‌کند. یک کافی‌شاپ با ظرفیت ۴۰ نفر نیز در این هتل وجود دارد که برای استراحت و صرف نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های خوشمزه مکان مناسبی به‌حساب می‌آید.

فاصله هتل دنیز (باری) تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج سه گنبد: ۱۰۶ کیلومتر
فاصله تا بازار ارومیه: ۱۰۶ کیلومتر
فاصله تا کلیسای حضرت مریم: ۱۰۷ کیلومتر
فاصله تا مجتمع تجاری عازمی: ۱۰۸ کیلومتر
فاصله تا دریاچه مارمیشو: ۱۵۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است