search
menu

هتل آنا ارومیه

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره ی هتل آنا ارومیه
فاصله هتل آنا ارومیه تا مکان های مهم و جاذبه های گردشگری شهر:

درباره ی هتل آنا ارومیه


هتل پنج ستاره آنا ارومیه متعلق به شرکت توسعه تاسیسات گردشگری آذرکوشک آنا به شماره ثبت ۱۰۴۰۱ در ارومیه یکی از قدیمی ‌ترین و تاریخی ‌ترین شهر های شمال غرب ایران است. بد نیست بدانید که ارومیه به عنوان یکی از۱۹ شهر تاریخی ایران در یونسکو ثبت شده است. هتل آنا ارومیه برای ارائه خدمات گردشگری ممتاز در سال ۱۳۹۴ به بهره برداری رسیده است.
هتل آنا ارومیه با خدمات اقامتی بسیار متنوع آماده پذیرایی از مهمانان شهر ارومیه است. جالب توجه اینکه هتل آنا ارومیه در ۶ کیلومتری مرکز شهر و با فاصله ۱۹ کیلومتری از فرودگاه ارومیه قرار گرفته است. هتل آنا ارومیه با داشتن ۱۹۶ اتاق و سوئیت (اتاق های استاندارد، دلوکس، سوییت لاکچری، سوییت رویال وسوییت پرزیدنت) که به سبک مدرن ساخته شده اند توانسته رضایت خاطر میهمانان تجاری، کاری و تفریحی را فراهم خواهد آورد.
اتاق های هتل آنا ارومیه دارای کلیه تجهیزات جدید مانند: تلویزیون ال ای دی، سیستم های سرمایش و گرمایش، تهویه مطبوع، مینی بار عالی، چای ساز و انواع مختلف طعم های چای، نسکافه که مطمئناً تجربه اقامتی ماندگار را برای شما فراهم خواهد آورد. لازم به ذکراست که اتاق های دلوکس، علاوه بر امکانات ذکر شده دارای امکاناتی چون قهوه ساز و وان شیشه ای در حمام هستند.
بد نیست بدانید که تشریفات هتل آنا ارومیه شامل: (رستوران، کافی شاپ، روم سرویس، سالن جلسات و تالار های چند منظوره) و مجموعه ورزشی (استخر، سونا خشک و بخار، حمام ترک، باشگاه بدنسازی، اتاق ماساژ و سالن پیلاتس) می شوند و شبانه روزی در خدمت میهمانان داخل و خارج از کشور هستند.
همچنین سالن اجتماعات و ۵ اتاق کنفرانس هتل آنا ارومیه ، با داشتن محیطی دلنشین و سیستم های صوتی و تصویری استاندارد مکان ایده آل و مناسبی برای برگزاری جلسات داخلی و بین المللی هستند. هتل آنا ارومیه با داشتن بهترین سر آشپز و آشپز های ایرانی و خارجی صرف بهترین و با کیفیت ترین غذا ها و نوشیدنی ها را در رستوران هزارو یک شب تجربه کنید.
لازم به ذکر است که هتل آنا ارومیه آماده پذیرائی و دریافت سفارشات مختلف غذایی، آبمیوه تازه و طبیعی، انواع شیرینی، باقلوا و کیک به صورت کترینگ به میهمانان خارج از هتل نیز انجام می دهد. خبر خوش به میهمانان مقیم هتل آنا ارومیه اینکه؛ می توانند از مجموعه ورزشی و سونا های خشک و بخار و استخر سر پوشیده واقع در طبقه آخر و با سقف شیشه ای در مدت اقامت خود بصورت رایگان بهره‌مند شوند و از خدماتی مثل نرمش های روزانه و ایروبیک سالن بدنسازی و استودیو و استفاده از خدمات ماساژ و دوش کم نظیر در حمام های ترک ما بهره بگیرند.این هتل دارای خدمات رفت و برگشت فرودگاهی برای مسافرینی که با بلیط هواپیما به این شهر سفر میکنند نیست.

فاصله هتل آنا ارومیه تا مکان های مهم و جاذبه های گردشگری شهر:


فاصله تا پاساژ عازمی: ۸ دقیقه با ماشین و ۲۸ دقیقه با ماشین (۲.۵ کیلومتر)
فاصله تا پاساژ پردیس: ۸ دقیقه با ماشین و ۳۲ دقیقه پیاده (۲.۹ کیلومتر)
فاصله تا پایانه مسافربری: ۱۲ دقیقه با ماشین (۴.۸ کیلومتر)
فاصله تا پاساژ برلن: ۱۴ دقیقه با ماشین (۵.۹ کیلومتر)
فاصله تا بازار تاناکورای ارومیه: ۱۴ دقیقه با ماشین (۷.۳ کیلومتر)
فاصله تا گورک سرو: ۴۷ دقیقه با ماشین (۵۴ کیلومتر)

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است