search
menu

هتل پردیسان تربت جام

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پردیسان تربت جام
امکانات کلی هتل
اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پردیسان تربت جام تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل پردیسان تربت جام


یکی از هتل های خوب و مناسب یک ستاره در شهر تربت جام، هتل پردیسان تربت جام است که با فراهم کردن امکانات رفاهی مناسب و مطلوب سعی در تأمین اقامت آسان و دلنشین برای مهمانان دارد. هتل پردیسان تربت جام در سال ۱۳۸۹ افتتاح شده و آخرین بار در سال ۱۳۹۳ جهت ارتقاء سطح کیفیت خدمات مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفته است. موقعیت مکانی خوب هتل و دسترسی سریع و راحت از آن به مرکز شهر تربت جام از جمله امتیازات مثبت هتل به حساب می آید. کارکنان هتل پردیسان تربت جام (Pardisan Hotel Torbate Jam) بسیار زحمتکش، کاردان و خوش برخورد هستند و تلاش می کنند رضایت و خرسندی مهمانان را به دست آورند.

امکانات کلی هتل


در هتل پردیسان تربت جام امکانات متعددی برای رفاه و آسایش مهمانان فراهم شده اند. مهمانانی که در سفر به استان خراسان رضوی، سفر با خودروی شخصی شان را به خرید بلیط هواپیما ترجیح می دهند، با اقامت در این هتل می توانند از پارکینگ رایگان با ظرفیت ۶۰ خودرو استفاده کرده و از بابت امنیت خودرو و پیدا کردن جا پارک مناسب نگرانی نداشته باشند. دسترسی به اینترنت وای فای طبق تعرفه هتل در اتاق ها و محوطه هتل برای مهمانان امکان پذیر است. در لابی هتل امکاناتی نظیر مبلمان، میز، آسانسور، صندوق امانات، اتاق چمدان، نمازخانه، تاکسی سرویس، دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی فراهم شده اند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر شده و به طور شبانه روزی به سوالات و نیازهای مهمانان پاسخ می دهد. مهمانان می توانند خدماتی از قبیل فتوکپی، فکس، پرینت، خدمات اینترنتی، لاندری (خشکشویی) و ... از پذیرش درخواست کنند. پرسنل هتل بسیار صبور و باحوصله بوده و مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند.

اتاق های هتل


هتل پردیسان تربت جام در سه طبقه ساخته شده و دارای ۱۲ باب واحد اقامتی است. طبقات اول و دوم هتل به تالار عروسی اختصاص داده شده اند. مهمانان می توانند از میان اتاق های هتل، اتاقی را که مناسب سلیقه، نیاز و اولویت هایشان است، انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق های یک تخته، دو تخته دبل VIP، دو تخته توئین VIP و سه تخته هستند. دکوراسیون و چیدمان اتاق ها زیبا و دلنشین بوده و نظافت و تمیزی اتاق ها نیز رضایت بخش است.
در داخل اتاق ها امکانات رفاهی اساسی و مناسب مانند مبلمان، میز، تلویزیون با شبکه های استانی دیجیتال، یخچال، چای ساز، آباژور، رخت آویز، کمد لباس، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایش و سرمایش (کولر آبی، شوفاژ)، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، حوله) و دمپایی (حمام) در نظر گرفته شده اند. اقامت در این اتاق ها بسیار راحت و دلچسب و در عین حال مقرون به صرفه است. زمان تحویل اتاق ها در هتل پردیسان تربت جام ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۳ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان بوده و برای کودکان ۳ تا ۶ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه به صورت نیم بها محاسبه می گردد.

رستوران هتل


در طبقه منفی یک هتل یک رستوران با ظرفیت ۱۲۰ نفر وجود دارد که در وعده های اصلی صبحانه، ناهار و شام انواع غذاهای خوشمزه ایرانی تدارکمی بیند. ساعت کاری رستوران در وعده صبحانه از ساعت ۷٫۳ الی ۹، در وعده ناهار از ساعت ۱۲ الی ۱۶ و در وعده شام از ساعت ۲۰ الی ۲۳ است.

فاصله هتل پردیسان تربت جام تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد خانه نور: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله تا بنای آب انبار: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد کرمانی:۲٫۴ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه شیخ احمد جامی: ۲٫۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است