search
menu

اقامتگاه بوم گردی ترنگ تنکابن

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی ترنگ
امکانات و خدمات عمومی اقامتگاه بوم گردی ترنگ
انواع اتاق های اقامتگاه بوم گردی ترنگ
امکانات اتاق های اقامتگاه بوم گردی ترنگ
دیگر خدمات اقامتگاه بوم گردی ترنگ
فاصله اقامتگاه بوم گردی ترنگ تا مکان های مهم

درباره اقامتگاه بوم گردی ترنگ


اقامتگاه بوم گردی ترنگ در روستای چالکش واقع در شهرستان تنکابن قرار دارد. تنکابن یکی از زیباترین شهرهای استان مازندران است که به دلیل جاذبه های طبیعی فراوانی که دارد میزبان گردشگران فراوانی است. اقامتگاه های بوم گردی در استان مازندران به دلیل قرارگیری در دل طبیعت از محبوبیت زیادی برخوردارند. یکی از بهترین اقامتگاه های بوم گردی این استان، اقامتگاه بوم گردی ترنگ است. این اقامتگاه در دامنه رشته کوه های البرز، میان انبوهی از باغ های مرکبات قرار دارد. مساحت این اقامتگاه زیبا ۳۰۰۰ مترمربع و زیربنای آن ۵۰۰ متر است. اقامتگاه بوم گردی ترنگ از چوب و کاهگل ساخته شده است و اقامت در آن تجربه‌ زندگی جذاب شمالی را برایتان به ارمغان می‌آورد. اگر قصد خرید بلیط آنلاین هواپیما و سفر به شهر تنکابن دارید پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را مطالعه کنید.

امکانات و خدمات عمومی اقامتگاه بوم گردی ترنگ


در حقیقت اقامتگاه های بوم گردی برای برقراری ارتباط میان انسان و طبیعت ایجاد شده‌اند. در این مکان ها تمرکز بر آشنایی با محیط، فرهنگ بومی و ساده زیستی است؛ بنابراین طبیعی است که از امکانات رفاهی چندانی برخوردار نباشند. اقامتگاه بوم گردی ترنگ از باکیفیت‌ترین اقامتگاه های بوم گردی ایران است. این اقامتگاه دارای پارکینگ غیر مسقف، منبع آب، برق اضطراری، کپسول آتشنشانی، جعبه کمک های اولیه، حمام و سرویس بهداشتی مشترک است.

انواع اتاق های اقامتگاه بوم گردی ترنگ


اقامتگاه بوم گردی ترنگ ظرفیت پذیرایی از ۲۰ مهمان را دارد. این اقامتگاه دارای یک کلبه چوبی با ایوان است که ۴ خوابه است. ۳ اتاق دیگر در کلبه کاهگلی قرار دارند که همگی ۴ خوابه هستند. تمامی اتاق ها چشم انداز زیبایی به باغ های اطراف دارند.

امکانات اتاق های اقامتگاه بوم گردی ترنگ


اتاق های اقامتگاه بوم گردی ترنگ بسیار ساده و تمیز هستند. تمامی اتاق ها کف‌خواب هستند. در اتاق های این اقامتگاه پتو، تشک، بخاری گازی و پنکه برقی وجود دارد. صبحانه محلی رایگان است و در اتاق ارائه می‌شود.

دیگر خدمات اقامتگاه بوم گردی ترنگ


اقامتگاه بوم گردی ترنگ دارای آشپزخانه و تجهیزات آشپزی نیست بنابراین برای صرف غذا باید به سالن غذاخوری اقامتگاه تشریف ببرید. غذاهای محلی شمالی در لیست غذاهای این غذاخوری موجود است. خوردن غذا در فضای دنج اقامتگاه همراه با تماشای طبیعت سرسبز لطف خاصی دارد. محوطه اقامتگاه بسیار وسیع، سرسبز و زیباست که مهمانان را به قدم زدن دعوت می‌کند. آلاچیق های فراوانی در محوطه قرار دارند که می‌توانید در آنجا استراحت کنید.
اقامتگاه بوم گردی ترنگ به دلیل قرار گرفتن در دامنه کوه چشم انداز بسیار زیبایی به شهرهای چالوس، نوشهر و شهسوار دارد. یک سکوی چوبی به شکل دست در اقامتگاه ساخته شده که نماد این اقامتگاه است و بر روی آن طبیعت سرسبز خطه شمال زیر پاهایتان خواهد بود.
کارکنان اقامتگاه بسیار خونگرم و خوش برخورد هستند و از هیچ تلاشی برای ایجاد یک تجربه دلپذیر برای مهمانان دریغ نمی‌کنند. برای گردش در جنگل می‌توانید از راهنمای تورگردی کمک بگیرید.
اقامتگاه بوم گردی ترنگ مناسب تمام افرادی است که عاشق طبیعت هستند و دوست دارند تا سبک زندگی متفاوتی را برای چند روز تجربه کنند.
اقامت کودکان زیر ۵ سال رایگان است.

فاصله اقامتگاه بوم گردی ترنگ تا مکان های مهم


اقامتگاه بوم گردی ترنگ در ۱۲ کیلومتری شهر تنکابن قرار دارد. قرارگیری این اقامتگاه در دل جنگل های هیرکانی امکان گشت و گذار را برای مهمانان فراهم کرده است. فاصله این اقامتگاه تا پایانه مسافربری تنکابن ۲۵ کیلومتر است. همچنین اقامتگاه بوم گردی ترنگ تا فرودگاه رامسر ۱۹ کیلومتر فاصله دارد.
شکار پشته: ۹۰۰ متر
اقامتگاه بوم گردی خونه مادرجون: ۳٫۸ کیلومتر
قلعه مارکوه: ۱۰٫۵ کیلومتر
رودخانه چالکرود: ۱۱٫۲ کیلومتر
آبشار تودارک: ۱۹٫۸ کیلومتر
جنگل های دالخانی: ۲۰ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است