search
menu

اقامتگاه بوم گردی کندوج تنکابن

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی کندوج تنکابن
امکانات اقامتگاه بوم گردی کندوج
امکانات اتاق های اقامتگاه بوم گردی کندوج
بهترین زمان سفر به منطقه چلاسر
فاصله اقامتگاه بوم گردی کندوج تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه بوم گردی کندوج تنکابن


اقامتگاه بوم گردی کندوج در روستای با صفایی به نام چلاسر در ۱۲ کیلومتری شهرستان تنکابن در استان مازندران واقع شده است. این اقامتگاه میراث پدربزرگ بوده و قدمتی حدودا ۱۰۰ ساله دارد، اکنون بعد از گذشت سال ها با بازسازی های انجام شده به نحو احسن از این میراث استفاده می شود و گردشگران با رزرو بلیط هواپیما مازندران و اقامت در این خانه آبا و جدادی خاطره خوش را برای ود رقم می زنند. شاید نام این اقامتگاه برایتان جالب و سوال انگیز باشد؛ واژه کندوج از دو واژه کن و دژ، به معنای کنده کاری بر روی دژ و سنگ برای ذخیره آذوقه و همچنین محلی به عنوان پناهگاه و زندگی بوده است. مسیر دسترسی به این اقامتگاه تا ۳۰۰ متر آخر آسفالته است. اقامتگاه بوم گردی کندوج در منطقه ای خوش آب و هوا در نزدیکی دریا قرار گرفته است و با تراس بزرگ و نرده های چوبی و دیوارهای کاه گلی و چشم انداز بی نظیر از جنگل های سرسبز حس و حال خوبی به مسافرانی می دهد که برای دوری از رزق و برق شهر بلیط هواپیما خریده و به دل جنگل های شمال پناه برده اند. تراس های این اقامتگاه رو به جنگل و کوه هستند و هر ساله میزبان طبیعت گردان و گردشگران زیادی است. این اقامتگاه در دو طبقه در داخل باغ واقع شده است که این باغ دارای درختان پرتقال، نارنگی و نارنج است، بخش های دیگر این اقامتگاه نیز حمام قدیمی به نام خزینه و بنایی به نام کندوج، محلی برای نگهداری محصولات کشاورزی و باغداری است. بعد از انجام بازسازی در سال ۱۳۹۶ اقامتگاه kandooj ecolodge توانسته میزبان ۱۲ نفر مسافر باشد.

امکانات اقامتگاه بوم گردی کندوج


این اقامتگاه دارای ۳ اتاق سنتی در طبقه دوم است. در نظر داشته باشید که برای رفتن به طبقه دوم باید از پله ها بالا بروید، اگر نزد خود افراد مسن و کودک خردسال دارید باید در این پله ها دقت داشته باشید. ظرفیت کلی این اقامتگاه ۱۲ نفر است، به طوری که هر اتاق دارای ظرفیت ۴ نفره است و همه اتاق ها به صورت کف خواب هستند، بنابراین بهتر است تعداتان بیش از ظرفیت اتاق ها نباشد، زیرا رختخواب به تعداد در اتاق ها قرار داده شده است. هنگام اقامت صبحانه محلی با محصولات لبنی رایگان سرو می شود، اما برای ناهار و شام می توانید از غذاهای محلی سفارش دهید. توجه داشته باشید که سرویس بهداشتی به صورت عمومی در محوطه حیاط وجود دارد. از جمله امکانات دیگر ارائه شده در این اقامتگاه بوم گردی می توان به پارکینگ غیر مسقف، راهنمای تورهای گردشگری، سیستم های سرمایشی و گرمایشی مانند بخاری هیزمی، حمام، سرویس بهداشتی به صورت مشترک اشاره کرد. همان گونه که اشاره شد، آخرین بازسازی اقامتگاه بوم ‌گردی کندوج در سال ۱۳۹۶ انجام گرفته است و در حال حاضر آماده پذیرایی از میهمانان گرامی است. بنابراین اگر به دنبال طبیعتی در منطقه‌ بکر تنکابن هستید، آدرس را درست آمده اید، با رزرو اقامتگاه بوم‌ گردی کندوج لحظات خوبی را تجربه خواهید کرد. فقط توجه داشته باشید که بردن حیوانات و استعمال دخانیات در این اقامتگاه ممنوع است.

امکانات اتاق های اقامتگاه بوم گردی کندوج


هر ۳ اتاق موجود در طبقه دوم این اقامتگاه شامل رختخواب سنتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و همچنین حمام به صورت مشترک است. چشم انداز بی نظیر اتاق ها هنگام صبح وقتی از خواب بیدار شوید عالی و وصف ناپذیر است، خودتان را از پنجره اتاق به بوی طبیعت و منظره ای بی نظیر مهمان کنید.

بهترین زمان سفر به منطقه چلاسر


بهترین زمان برای سفر به این منطقه و اقامت در اقامتگاه بومگردی کندوج از اواسط بهار آغاز می شود و تا اواسط پاییز ادامه دارد. طبیعت روستای چلاسر، شالیزارها، جنگل های مرتفع، باغات مرکبات چلاسر، مزارع چای و گل در این بازه زمانی بی نظیر هستند و مطمئنا از دیدنشان مدهوش خواهید شد و سفر خاطره انگیزی برایتان خواهد بود. به خاطر موقعیت جغرافیایی روستای چلاسر، ییلاقات سرسبز و شالیزار ها سالانه تور های طبیعت گردی، کوهنوردی و دوچرخه سواری بسیاری همراه با لیدر به این منطقه سفر می کنند.

فاصله اقامتگاه بوم گردی کندوج تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله اقامتگاه بوم گردی کندوج تا دریا: ۷ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی کندوج تا پارک جنگی چشمه کیله: ۱۳٫۷ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی کندوج تا قلعه مارکوه: ۱۴٫۳ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی کندوج تا رودخانه چالکرود: ۱۸٫۷ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی کندوج تا جنگل دالخانی: ۲۴٫۴ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی کندوج تا آبگرم فلکده: ۲۹٫۲ کیلومتر
امکانات هتل
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است