search
menu

هتل آپارتمان نجاتی تنکابن

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل‌آپارتمان نجاتی تنکابن
امکانات عمومی هتل
اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل‌آپارتمان نجاتی تنکابن تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل‌آپارتمان نجاتی تنکابن


هتل‌آپارتمان نجاتی تنکابن، یکی از هتل‌های ۳ ستاره خوب در شمال کشور است که در سال ۱۳۸۰ در ۴ طبقه ساخته شده و با فراهم آوردن امکانات رفاهی مناسب سعی در تأمین اقامتی راحت و دل‌نشین برای مهمانان دارد. این هتل (Hotel Nejati) در ۱۲ کیلومتری تنکابن واقع شده و کنار خط ساحلی مازندران قرار دارد. چشم‌انداز مقابل هتل بسیار دل‌نواز و زیبا است. ساحل اختصاصی هتل ازجمله مزایای آن به‌حساب می‌آید و مهمانان با اقامت در این هتل می‌توانند در هر زمان از روز که دلشان بخواهد، به ساحل رفته و در آن قدم بزنند، یا طلوع و غروب بی‌نظیر خورشید را تماشا کنند.
موقعیت مکانی هتل بسیار خوب است و به بسیاری از جاذبه‌های طبیعی و جذاب دسترسی آسان دارد. کارکنان هتل نیز سعی دارند با خدمت‌رسانی عالی، اقامت به‌یادماندنی و شیرین برای مهمانان فراهم کنند. پیشنهاد ما به مهمانانی که قصد خرید بلیط هواپیما به یکی از شهرهای شمال ایران دارند این است که به تنکابن سفر کنند و در هتل‌آپارتمان نجاتی تنکابن اقامت مقرون‌به‌صرفه و فوق‌العاده راحت داشته باشند.

امکانات عمومی هتل


مهمانانی که با خودروی شخصی خود به تنکابن سفر می‌کنند، می‌توانند با اقامت در این هتل از پارکینگ رایگان هتل با ظرفیت ۳۰۰ خودرو برای پارک ماشینشان استفاده کنند. در سراسر هتل اعم از لابی و واحدها دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت وجود دارد. در لابی هتل برای آسایش هرچه بیشتر مهمانان امکاناتی چون میز، تلویزیون، مبلمان، آسانسور، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، نمازخانه، صندوق امانات، تاکسی‌سرویس، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی فراهم شده‌اند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤال‌ها و نیازهای آن‌ها است.
مهمانان می‌توانند در صورت داشتن هرگونه سؤال یا نیاز به پذیرش مراجعه کنند و انواع خدمات را درخواست نمایند. پرسنل هتل بسیار خوش‌برخورد و صمیمی هستند و مهمانان را به‌خوبی راهنمایی می‌کنند. برای کودکان یک اتاق بازی با امکانات و اسباب‌بازی در نظر گرفته شده تا بتوانند ساعاتی را که در هتل می‌گذرانند سرگرم شوند و لذت ببرند. یک سالن همایش نیز در هتل وجود دارد که با داشتنی تجهیزات صوتی، تصویری، ویدیو پروژکتور و ... از مراسم‌ها و کنفرانس‌های گوناگون میزبانی می‌کند.

اتاق‌های هتل


در چهار طبقه این هتل ۴۵ واحد اقامتی وجود دارد که درمجموع ۱۵۴ تخت داخل آن‌ها تعبیه شده‌اند. مهمانان می‌توانند اتاق مدنظر خود را از میان واحدهای اتاق با امکانات متنوع انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق دو تخته دبل، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته، واحد یک خوابه سه نفره و واحد دو خوابه چهار نفره هستند. در همه اتاق‌ها امکانات رفاهی از قبیل میز، مبلمان، تخت خواب، تلویزیون با شبکه‌های استانی دیجیتال، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفاء حریق، تلفن، کمد لباس، یخچال، سیستم سرمایش و گرمایش (اسپیلت، شوفاژ)، آشپزخانه با امکان پخت‌وپز، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی (حوله) و دمپایی (حمام، دستشویی) در نظر گرفته شده‌اند.
کف اتاق‌ها سرامیک بوده و وضعیت دید اتاق‌ها را منظره چشم‌نواز دریا و فضای سبز تشکیل می‌دهد. نظافت و تمیزی واحدها رضایت‌بخش هستند و اقامت در این اتاق‌ها کاملاً اطمینان‌بخش و راحت است. زمان تحویل و تخلیه اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۲ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان است.

رستوران هتل


ازآنجایی‌که در داخل واحدها آشپزخانه کوچک طراحی شده و لوازم ضروری آشپزی در آن مهیا شده‌اند، مهمانان وعده‌های ناهار و شام را خودشان داخل واحدهایشان تهیه و صرف می‌کنند. اما وعده صبحانه همه‌روزه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۰ در سالن صبحانه خوری هتل با ظرفیت ۱۰۰ نفر در طبقه همکف سرو می‌گردد. وعده صبحانه هتل شامل چای، مربا، عسل، نیمرو، پنیر، نان ایرانی، کره و تخم‌مرغ آب پز است.

فاصله هتل‌آپارتمان نجاتی تنکابن تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پلاژ ساحلی خلیج: ۳٫۵ کیلومتر
فاصله تا بوستان ساحلی سبز میدان: ۹٫۹ کیلومتر
فاصله تا آبشار کوهسر: ۱۸٫۱ کیلومتر
فاصله تا متل قو: ۲۰ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی سه هزار: ۲۶٫۷ کیلومتر
فاصله تا دشت دریاسر: ۴۳٫۲ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است