search
menu

هتل ورنوس تهران

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ورنوس تهران
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها
رستوران‌های هتل
خدمات و امکانات کلی هتل
فاصله هتل ورنوس تهران تا امکان و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل ورنوس تهران


هتل ورنوس تهران هتلی نسبتا تازه تاسیس در میدان ولیعصر تهران است که از سال ۹۹ میزبانی گردشگرانی را به عهده گرفته که با خرید بلیط هواپیما تهران عازم پایتخت شده اند. این هتل میان رده نه به دلیل خدمات و امکاناتش بلکه بیشتر به خاطر موقعیت مکانی خوبش شناخته شده است. هتل ورنوس تهران برای گردشگرانی که قصد بازدید از موزه ها و جاهای دیدنی تهران را دارند و از صرفه جویی در هزینه های سفر هم بدشان نمی آید، گزینه مناسبی به نظر می رسد. اما بد نیست قبل از رزرو هتل نگاهی به خدمات و امکانات موجود در این هتل ۳ ستاره بیاندازیم.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها


vernus hotel تهران در کل ۵۶ اتاق دارد که شامل اتاق های یک تخته، اتاق دو تخته توئین، دو تخته دابل، دو تخته تویین VIP، دو تخته دابل VIP، اتاق های سه نفره، سوئیت سه تخته و اتاق های چهار تخته است. همه اتاق و سوئیت های هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع و دارای تلویزیون ال ای دی با شبکه های داخلی هستند. مهمانان در همه اتاق ها امکان اتصال به اینترنت پرسرعت و نامحدود را خواهند داشت. مینی بار داخل اتاق ها با هزینه است و در روز ورود آب رایگان در اتاق ها قرار داده می شود. برخی از اتاق‌های هتل دارای چای ساز و بالکن هستند.
همه اتاق ها دارای یخچال بوده و به تمامی واحدهای اقامتی خدمات روم سرویس و صبحانه ارائه می شود. سرویس حمام اتاق ها تنها دارای یک دوش است اما لوازم بهداشتی به صورت پک کامل شامل صابون، شامپو، مسواک، خمیردندان و حوله در اتاق ها قرار داده شده است. سشوار نیز داخل اتاق ها قرار دارد و دیگر نیازی به همراه داشتن این وسیله ندارید. نوع قفل درب اتاق ها به صورت کارتی است با این حال داخل اتاق ها صندوق امانات نیز قرار داده شده تا خیال مهمانان از بابت امنیت آسوده باشد. رخت آویز، میز تحریر، کمد لباس، مبلمان و دراور از دیگر امکانات موجود در اتاق ها است.

رستوران‌های هتل


هتل ورنوس تهران برای سنتی پسندها و مهمانانی که به دنبال دمنوش های سنتی اند چایخانه سنتی ایجاد کرده و برای آن ها که به دنبال نوشیدنی ها و اسنک های مدرنی هستند کافی شاپی مدرن دارد.

خدمات و امکانات کلی هتل


vernus هتلی میان رده است و با این که تمامی تلاش خود را برای رفاه و آسایش مهمانانش به کار می برد اما نباید انتظار خدماتی در حد هتل های چهار ستاره از آن داشت. هرچند که دسترسی راحتی که به جاهای تفریحی تهران دارد باعث نادیده شدن بسیاری از ضعف هایش خواهد شد. در طبقه همکف هتل لابی هتل قرار دارد که دارای تلویزیون LED بوده و ظرفیت پذیرایی از ۴۰ مهمان را دارد. برای راحتی مهمانان سالمند و توان یاب هتل در رفت و آمد، ورودی هتل مجهز به رمپ شده و بین طبقات هتل آسانسور تعبیه شده است. خدمات باربری، خدمات خانه داری و بیدار باش از جمله خدمات ارائه شده ورنوس هستند. اگر به هر دلیلی نیاز به دستگاه فتوکپی، فکس یا پرینتر داشتید، می توانید از دستگاه هتل استفاده کنید. کارکنان بخش پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مهمانان هستند و تمامی تلاش خود را می کنند تا پروسه تحویل اتاق ها بدون معطلی و در کم ترین زمان ممکن انجام شود.

فاصله هتل ورنوس تهران تا امکان و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان مشاهیر: ۷.۸ کیلومتر
فاصله تا کلوب افسران: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک آب و آتش: ۸.۹ کیلومتر
فاصله تا برج پرچم: ۱۰.۳ کیلومتر
فاصله تا میدان ولیعصر: ۱ کیلومتر
فاصله تا برج آزادی: ۷.۴ کیلومتر

امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است