search
menu

هتل آپارتمان ونوس تهران

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان ونوس تهران
اماکن نزدیک به هتل آپارتمان ونوس تهران

درباره هتل آپارتمان ونوس تهران


هتل آپارتمان ونوس تهران از هتل‌های ۳ ستاره شهر تهران است. از هر زاویه‌ای که به این هتل بنگرید و با هر هدفی که به تهران سفر کنید، مطمئنا هتل آپارتمان ونوس تهران را مکانی مناسب برای اقامت خود خواهید یافت. زیرا هم امکانات بسیار خوبی در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد و هم در یکی از بهترین مناطق شهر تهران واقع شده است.
به عبارت بهتر، با اقامت در Venus Hotel می‌توان دسترسی بسیار راحتی به ایستگاه‌های مترو و اتوبوس تهران داشت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را به مکان‌های مختلف رساند. حتی اگر با خودروی شخصی هم به پایتخت سفر کرده باشید، اقامت در هتل آپارتمان ونوس تهران از لحاظ رفت و آمد در شهر کاملا به نفع‌تان خواهد بود. زیرا برای مثال، فقط با ۱۵ تا ۲۰ دقیقه رانندگی از این هتل می‌توان خود را به میدان ولیعصر و میدان انقلاب رساند.
میدان‌هایی که جزو مرکزی‌ترین نقاط شهر هستند. هتل آپارتمان ونوس تهران ارائه دهنده سالن کنفرانس بسیار شیک بوده و از این جهت می‌توان مورد توجه مهمانانی قرار بگیرد که قصد برگزاری جلسات مهم دارند. از طرفی دیگر، در این هتل می‌توان سرویس‌هایی مثل تشریفات ویژه، خدمات تور، باربری و تهیه بلیط را در اختیار داشت و طعم واقعی یک سفر آسوده را چشید. هتل آپارتمان ونوس تهران مجهز به استخر سرپوشیده بسیار شیک نیز هست.
از این استخر به همراه سونا و جکوزی هتل می‌توان برای آب تنی و رفع خستگی نهایت استفاده را برد. البته قبل از مراجعه به استخر هتل آپارتمان ونوس تهران، بد نیست سری به سالن ورزشی این هتل بزنید و از امکانات و تجهیزات مدرن آن، برای انجام فعالیت‌های بدنی نشاط آور استفاده نمایید. با انتخاب اتاقی در هتل آپارتمان ونوس تهران می‌توان از رستوران این هتل برای میل کردن بهترین غذاها استفاده کرد.
همچنین، کافی شاپ هتل نیز با منویی پر از دسرها و نوشیدنی‌های لذیذ تماما در اختیار مهمانان این اقامتگاه است. شکی نیست که اتاق‌های یک هتل اصلی‌ترین و برجسته‌ترین ویژگی این اقامتگاه هستند. بنابراین بد نیست به اتاق‌های بی‌نظیر Venus Hotel نیز بپردازیم. در این اتاق‌های شیک که به بهترین شکل ممکن تزئین شده‌اند، امکاناتی از قبیل مینی بار، حمام، لوازم بهداشتی، تلفن، آباژور و مبل می‌توان یافت. نکته جالب دیگری که در مورد اقامت در هتل آپارتمان ونوس تهران معمولا عنوان می‌شود، سرو صبحانه بسیار خوب و مفصل برای مهمانان است.
این مورد باعث می‌شود که مهمانان هتل آپارتمان ونوس تهران همیشه با انرژی بسیار زیادی روز خود را آغاز کنند و در طول روز کاملا شاداب و با نشاط باشند. ناگفته نماند که بر اساس قوانین در نظر گرفته شده در هتل آپارتمان ونوس تهران، زمان تخلیه اتاق در این هتل ساعت ۱۲ ظهر و زمان تحویل آن ساعت ۱۴ است. شکی نیست که یافتن هتلی ۳ ستاره همچون هتل آپارتمان ونوس تهران در پایتخت ایران بسیار سخت است. زیرا کمتر اقامتگاهی در این سطح می‌توان یافت که امکاناتی مثل استخر، سونا، جکوزی و غیره را در اختیار مهمانان خود قرار دهد. در نتیجه، با یک تحلیل بسیار ساده از وضعیت اقامتگاه‌های شهر تهران می‌توان به راحتی به این نتیجه رسید که هتل آپارتمان ونوس تهران، اقامتگاهی بسیار خوب و بی‌نظیر بوده و انتخاب آن می‌تواند برای هر فردی خوب و خوشایند باشد.

اماکن نزدیک به هتل آپارتمان ونوس تهران


فاصله هتل آپارتمان ونوس تهران تا موزه رضا عباسی: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان ونوس تهران تا پایانه مسافربری: ۱۰ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان ونوس تهران تا کاخ گلستان: ۷ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان ونوس تهران تا برج میلاد: ۱۱ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان ونوس تهران تا مجموعه سعدآباد: ۱۲ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان ونوس تهران تا فرودگاه مهرآباد: ۱۶ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان ونوس تهران تا فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره): ۶۱ کیلومتر


می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است