search
menu

هتل ورزش تهران

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ورزش تهران
اماکن نزدیک به هتل ورزش تهران

درباره هتل ورزش تهران


هتل ورزش تهران واقع در خیابان حجاب در سال ۱۳۹۰ افتتاح گردید. جالب اینکه هتل ورزش تهران در خیابان فاطمی واقع شده و موقعیت ویژه ای از نظر جغرافیایی دارد. هتل ورزش تهران به سبب نزدیکی به ایستگاه مترو و خطوط اتوبوس و تاکسی، شما را از خودروی شخصی بی نیاز می کند. بد نیست بدانید که ساختمان هتل ورزش تهران در ۲ طبقه بنا و دارای ۲۷ باب اتاق شامل اتاق دو تخته، ۳ و ۴ تخته با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد.
هتل ورزش تهران دسترسی آسانی به موزه هنرهای معاصر، موزه فرش، مراکز خرید، وسایل نقلیه عمومی، مراکز تجاری، بیمارستان ها، اداره ها و مراکز فرهنگی دارد و با پارک لاله، همجوار است. اتوبان کردستان هم کمی آن طرف تر باعث سهولت رفت و آمد از طریق اتوبان‌های اصلی به نقاط مختلف شهر خواهد شد. امکانات هتل ورزش تهران که برای رفاه بیشتر مسافران و مهمانان عزیز تدارک دیده شده شامل: سالن کنفرانس، سالن همایش، اتاق میهمانی و جلسات کاری، تاکسی سرویس، جعبه کمک های اولیه، سونا، ماهواره، سالن ورزشی، خدمات ویژه برای معلومین، تلویزیون LED در لابی، صرافی، پارکینگ، اینترنت در لابی، استخر، جکوزی، لباسشویی، سالن اجتماعات، تالار پذیرایی، اتاق چمدان می باشند.
بهتر است بدانید که پذیرایی میهمانان با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در فضایی آرام و دلپذیر رستوران هتل ورزش تهران، سرو صبحانه برای میهمانان اقامتی و صبحانه کاری برای عموم میهمانان همچنین تالار پذیرایی هتل ورزش ظرفیت حداکثر ۳۰۰ نفر جهت برگزاری سمینار و مراسم برای عموم در دسترس می باشد. همچنین از امکانات موجود در اتاق‌های هتل ورزش تهران را می توان: اینترنت در اتاق، تلویزیون، سشوار، مبلمان، یخچال، صندوق امانات در اتاق، چای‌ساز، قهوه‌ساز، مینی‌بار غیررایگان را نام برد.
هتل ورزش تهران با امکانات رفاهی مناسب و پرسنلی مجرب آماده خدمت رسانی به شما میهمانان عزیز می‌باشد و اقامتی دلنشین برای شما عزیزان خواستار است. لازم به ذکر است که هزینه استخر و سونا و جکوزی برای مهمانان مقیم هتل نیم بها می باشد. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۳ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه بصورت رایگان می باشد. سرویس اضافه بصورت تخت می باشد. بد نیست بدانید که اینترنت در اتاق ها نیز قابل دسترسی می‌باشد. لازم به ذکر است که اعلام کنسلی تا ۴۸ ساعت قبل از ورود بدون جریمه و بعد از آن هزینه یک شب رزرو بعنوان جریمه توسط هتل کسر می گردد.

اماکن نزدیک به هتل ورزش تهران


فاصله تا تله کابین توچال: (۲۰ کیلومتر و ۲۰۳ متر)
فاصله تا نمایشگاه بین المللی: (۱۲ کیلومتر و ۲۳۵ متر)
فاصله تا خیابان انقلاب: (۲ کیلومتر و ۱۳۰ متر)
فاصله تا پارک چیتگر: (۲۲ کیلومتر و ۵۶۲ متر)
فاصله تا آبشار سنگان: (۷۸ کیلومتر و ۸۱۰ متر)
فاصله تا برج میلاد: (۹ کیلومتر و ۹۲۶ متر)
فاصله تا مجتمع تجاری میلاد نور: (۸ کیلومتر و ۹۳۴ متر)
فاصله تا ترمینال غرب: (۸ کیلومتر و ۳۹ متر)


می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.


امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است