search
menu

هتل آپارتمان ونک تهران

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان ونک تهران
امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان ونک تهران
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
امکانات و خدمات دیگر هتل
فاصله هتل آپارتمان ونک تهران تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان ونک تهران


هتل آپارتمان ونک تهران هتلی با سابقهِ نزدیک به ۳۰ سال در منطقه خوش آب و هوایی از پایتخت واقع شده است که به تازگی تحت بازسازی و بهسازی قرار گرفته و حالا یکی از مدرن ترین هتل های تک ستاره تهران به حساب می آید. قرار گرفتن در خیابان برزیل و نزدیکی میدان ونک موجب راحتی مهمانان این هتل در دسترسی به نقاط تفریحی و تجاری تهران شده است. محیط لوکس این هتل و امکاناتش می تواند لحظاتی به یادماندنی را ضمیمه بلیط هواپیما تهران کرده و هر مهمانی را با لبخند رضایت راهی خانه اش کند و به یقین می توان گفت پرسنل Vanak Hotel Apartment سهم بزرگی در این اتفاق دارند.

امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان ونک تهران


به غیر از موقعیت مکانی خوب و رفتار حرفه ای پرسنل هتل، تمیزی اتاق ها و نو بودن امکانات و اثاثیه هتل هم باعث محبوبیت این هتل شده اند. هتل آپارتمان ونک در ۴ طبقه ساخته شده و ساختمان دارای آسانسور است. ضمنا این هتل فضای کوچکی را به پارکینگ اختصاص داده و هیچ تضمینی نیست همه مهمانان بتوانند از این پارکینگ رایگان بهره مند شوند اما اینترنت رایگان هتل در همه اتاق ها و در لابی قابل دسترسی است. این هتل به استقبال مهمانانی که بلیط هواپیما تهران خریده اند و درخواست خدمات ترانسفر فرودگاهی داده اند، می رود. روف گاردن این هتل جذاب ترین بخش آن است که محیط دلباز و باصفایی دارد و در طبقه بام هتل قرار دارد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اقامت در هتل آپارتمان ونک همراه با سرو صبحانه است و واحدهای آن در قالب آپارتمان های یک خوابه و سوئیت های یک نفره ارائه می شوند. هرچند این واحدها در متراژهای کوچک و نقلی ارائه می شوند ولی از نظر نظافت و نو بودن امکاناتشان در حد مطلوب و قابل قبولی است. آپارتمان های هتل نهایتا تا ۴ نفر ظرفیت دارند و اکثر آن ها قابلیت نفر اضافه ندارند. آپارتمان های هتل یا به صورت کف پوش موکت هستند یا دارای قالی هستند.
این واحدها بخش نشیمن جداگانه ای دارند که می توان آن جا به تماشای تلویزیون یا صرف چای نشست. در صورتی که لوازم شخصی و گرانبهایی به همراه خود دارید، می توانید در صندوق امانات اتاقتان جای دهید. برخی از این واحدها دارای آشپزخانه ای هستند که چای ساز و ماکروفر در آن ها گنجانده شده است. در حمام ها نیز لوازم بهداشتی، دمپایی و سشوار قرار داده شده است. برخی از این واحدها دارای بالکن اختصاصی بوده و برای افرادی که تمایل به کشیدن سیگار دارند، مناسب اند.

رستوران هتل


مهمانان هتل آپارتمان ونک باید بین ساعات ۷ تا ۱۰ صبح برای صرف صبحانه به سالن صبحانه خوری واقع در طبقه همکف هتل سر بزنند. این سالن چندان بزرگ نیست ولی از محیطی گرم و صمیمی برخوردار است. صبحانه به صورت بوفه سرو می شود و مهمانان می توانند برای میل انواع دمنوش ها، قهوه و کیک های لذیذ به کافی شاپ واقع در لابی هتل مراجعه کنند. هتل خدمات روم سرویس نیز ارائه می کند ولی کسانی که تمایل به میل غذا در بیرون از هتل داشته باشند، در نزدیکی هتل رستوران های متنوعی را پیدا می کنند.

امکانات و خدمات دیگر هتل


در این هتل با بهره مندی از خدمات تاکسی سرویس شبانه روزی دیگر دغدغه رفت و آمد در پایتخت را نخواهید داشت. در صورتی هم که مدت اقامتتان به سر رسید و هنوز ساعاتی را تا پرواز یا خروج از هتل داشتید، می توانید چمدان های خود را به اتاق چمدان تحویل دهید و به امور خود رسیدگی کنید. علاوه بر این ها، هتل آپارتمان ونک تهران خدمات اینترنتی، فکس و فتوکپی هم ارائه می دهد.

فاصله هتل آپارتمان ونک تهران تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا نگارخانه آتشزاد: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید آسمان: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید گاندی: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا پل طبیعت: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا آسمان نمای گنبد مینا: ۳.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است