search
menu

هتل آپارتمان طوبی تهران

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان طوبی تهران
امکانات کلی هتل بوتیک طوبی تهران
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بوتیک طوبی تهران تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان طوبی تهران


هتل بوتیک طوبی در سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در منطقه جردن تهران آغاز کرده است. بوتیک طوبی یک ساختمان ۶طبقه است که دارای ۲۸ واحد اقامتی با امکانات رفاهی کامل است. این هتل ۳ ستاره یکی از هتل های لوکس تهران است که مورد توجه مهمانان زیادی قرار می‌گیرد. هتل بوتیک طوبی به دلیل موقعیت مکانی ویژه‌ای که دارد، بازدید از جاذبه های تهران را برای مهمانان آسان می‌کند. با رزرو هتل بوتیک طوبی می‌توانید تعطیلات خود را خاطره انگیزتر نمایید. چنانچه قصد سفر به پایتخت با خرید بلیط هواپیما تهران را دارید، هتل بوتیک طوبی تهران یکی از گزینه‌های پیش روی شماست.

امکانات کلی هتل بوتیک طوبی تهران


هتل بوتیک طوبی با داشتن امکانات رفاهی متنوع، سفر به تهران را برای مهمانان دلنشین‌تر می‌کند. لابی، کافی شاپ، رستوران، کافی نت، فضای سبز، پارکینگ، سالن ورزشی و نماز خانه بخش های مختلف این هتل ۳ ستاره هستند. از امکانات رفاهی این هتل می‌توان به اینترنت رایگان، آسانسور، صندوق امانات، آژانس مسافرتی، اتاق چمدان، فتوکپی، فکس، پرینتر، پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی، کپسول آتشنشانی، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، شبکه پخش فیلم و غیره اشاره کرد.
تاکسی سرویس این هتل امکان گشت و گذار در شهر را برای مهمانان فراهم می‌کند، همچنین با پرداخت هزینه می‌توانید از امکان ترانسفر رفت و برگشت به هتل برخوردار شوید. هتل بوتیک طوبی دارای خدمات تور، خدمات بیدار باش، خدمات خانه داری و لاندری است. سیگار کشیدن در اتاق ها و محوطه این هتل ممنوع است، ولی یک اتاق در داخل هتل برای سیگاری ها اختصاص داده شده است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


واحدهای اقامتی بوتیک طوبی متنوع هستند و مهمانان محترم با توجه به تعداد همسفران و سلیقه خود می‌توانند اقدام به رزرو اتاق نمایند. آپارتمان یک خوابه، اتاق رویال استودیو و اتاق استودیو همگی یک نفر بوده و مناسب عزیزانی هستند که به تنهایی به سفر می‌روند. آپارتمان یک خوابه، آپارتمان دو خوابه، سوئیت استودیو و سوئیت رویال استودیو مناسب سفرهای دو نفره هستند؛ و اما آپارتمان دو خوابه ۴ نفره، گزینه مناسبی برای اقامت خانواده ها است.
اتاق های هتل بوتیک طوبی بسیار شیک و مجهز به انواع امکانات رفاهی هستند. از امکانات اتاق ها می‌توان به اینترنت، یخچال، مینی بار، چای ساز، امکانات پخت و پز، مبلمان، میز تحریر، دراور، آباژور، کمد لباس، رخت آویز، پاور سوئیچ، تلفن، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی و دمپایی اشاره کرد.

امکانات تفریحی هتل


با اقامت در هتل بوتیک طوبی می‌توانید در تورهای ایران شناسی، ورزشی و تفریحی این هتل شرکت کنید. سالن ورزشی مجهز هتل بوتیک علاقمندان به تناسب اندام را راضی خواهد ساخت. سونا و جکوزی از دیگر امکانات رفاهی این هتل لوکس به شمار می‌رود. برای اینکه گردش در شهر و بازدید از جاهای دیدنی تهران برایتان راحت‌تر شود، می‌توانید درخواست کنید که خودرو در اختیارتان قرار بگیرد.

رستوران هتل


در طبقه ششم این هتل رستوران روف تاپ گریل قرار دارد که چشم انداز بی‌نظیری از تهران را به مهمانان عرضه می‌کند. روف تاپ گریل یکی از بهترین مکان ها برای خوردن صبحانه است. صبحانه از ساعت ۸ الی ۱۰ صبح سرو می‌شود و شامل طیف وسیعی از خوراکی های لذیذ است. ناهار و شام این رستوران بسیار باکیفیت بوده و منوی غذایی شامل گلچینی از غذاهای ایرانی و بین‌المللی است. علاوه بر این ها یک کافی شاپ هم در طبقه ششم قرار دارد که محیط دنج و دل‌نشینی است برای گپ زدن با همسفران و خوردن انواع نوشیدنی ها و دسرهای خوشمزه.

فاصله هتل بوتیک طوبی تهران تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا سفارت کویت: ۶۰۰ متر
فاصله تا پارک صبا: ۶۰۰ متر
فاصله تا پل طبیعت: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک اقاقیا: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک ملت: ۳.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است