search
menu

هتل بزرگ ۲ تهران

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل بزرگ ۲ تهران
اماکن نزدیک به هتل بزرگ ۲ تهران

درباره هتل بزرگ ۲ تهران


هتل بزرگ ۲ تهران یا همان گرند تهران ۲ یکی از لوکس ترین هتل های ۴ ستاره پایتخت است که در سال ۱۳۹۰ به ظرفیت های اقامتی تهران اضافه شده و در فاصله ۳ کیلومتری از شعبه اول خود واقع شده است. این هتل در ۸ طبقه و ۸۴ باب واحد اقامتی از مهمانان خود میزبانی می کند. معماری مدرن ساختمان هتل از چندصدمتری پیداست و نوید اقامتی بی نظیر را می دهد که با بهره مندی از امکاناتی لوکس به همراه است. این هتل از نظر موقعیت مکانی در نقطه سرراستی از شهر قرار گرفته و می توان از آنجا دسترسی راحتی به میدان ولیعصر و مراکز تجاری پایتخت داشت.
به همین خاطر کسانی که به دنبال یک هتل مناسب برای سفرهای کاری می گردند باید هتل بزرگ ۲ تهران را در اولویت های خود داشته باشند؛ از این هتل تا ساختمان های اداری و دولتی، منطقه ها و مراکز خرید، مراکز تفریحی بزرگراه ها و ایستگاه های مترو فاصله زیادی وجود ندارد، از اینرو با اقامت در آن می توان از ترافیک دور بود و مقدار قابل توجهی در زمان صرفه جویی کرد. حتی از ساختمان هتل بزرگ تهران ۲ تا فرودگاه داخلی مهرآباد تنها ۲۰ دقیقه و تا فرودگاه بین المللی امام خمینی ۴۵ دقیقه راه است.
دیوارهای عایقِ اتاق های این هتل مهمانانش را از هر گونه صداهای آزاردهنده بیرونی در امان نگه می دارد. این اتاق های مجلل از امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت ماهواره ای، تهویه مطبوع، صندوق امانات، سشوار، دمپایی و برخی از آن ها از مبلمان برخوردار هستند. ضمنا با درخواست از پذیرش امکان بهره مندی از خدمات اتو، لباسشویی و خشکشویی وجود دارد و در هر ساعتی اتو برای درخواست دهندگان فرستاده می شود.
هتل بزرگ ۲ تهران آماده است تا با امکانات حرفه ای اش جلسه ها، ضیافت ها، مراسم ها و سمینارهای مهمانان را به نحو احسن برگزار کند و آن ها را در روند اجرای هر چه بهتر این رویدادها همراهی کند. این هتل رستورانی با ظرفیت ۸۰ نفر را در اختیار تک تک مهمانان خود قرار می دهد و با طبخ انواع غذاهای ایرانی از آن ها پذیرایی می کند. گفتنی است که با اقامت در این هتل صبح و صبحانه را مهمانِ هتل بزرگ تهران ۲ خواهید شد و سالن سلف سرویس هتل به همین منظور آماده شده است که البته به گفته مهمانان تنوع زیادی در منوی صبحانه نیست و کیفیت آنچنانی ندارد. البته مهمانان در صورت تمایل می توانند صبحانه خود را در داخل اتاقشان میل کنند.
ضمنا کافی شاپ هتل به صورت ۲۴ ساعته دایر است و مهمانان هر ساعتی از شبانه روز می توانند برای میل نوشیدنی های سرد و گرم دلچسب به آن جا مراجعه کنند. از دیگر امکانات هتل می توان به پارکینگ اختصاصی و غیر رایگان آن اشاره کرد که به نظر می رسد تنها برای ۲۰ خودرو کافی باشد. از اینها گذشته می توان امکانات و خدمات هتل را در موارد زیر خلاصه کرد: صندوق امانات، خدمات برای معلولین، اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام قسمت های ساختمان، خدمات تهیه بلیط، پذیرش ۲۴ ساعته، تاکسی سرویس، ترانسفر رفت و برگشت، پرینتر، فتوکپی، فکس و دستگاه واکس کفش که همه موارد در کنار هم اقامتی استثنایی را رقم می زنند.

اماکن نزدیک به هتل بزرگ ۲ تهران


فاصله هتل بزرگ تهران ۲ تا بوستان هنرمندان: ۶۵۰ متر
فاصله هتل بزرگ تهران ۲ تا سینما استقلال: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل بزرگ ۲ تهران تا میدان ولیعصر: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل بزرگ تهران ۲ تا میدان هفت تیر: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل بزرگ ۲ تهران تا ایستگاه مترو دروازه دولت: ۱.۹ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است