search
menu

هتل آپارتمان تاوریژ تهران

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان تاوریژ تهران
امکانات و خدمات عمومی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
امکانات و خدمات دیگر هتل
فاصله هتل آپارتمان تاوریژ تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان تاوریژ تهران


هتل آپارتمان تاوریژ یکی از هتل های تک ستاره و اقتصادی پایتخت است که به خاطر نزدیکی به اتوبان همت دسترسی راحتی به مراکز تفریحی و تجاری شهر را ممکن ساخته است. کسانی که با خودروی شخصی به تهران آمده اند با دسترسی راحت به میدان ونک می توانند به خرید در اطراف این میدان بروند. هتل Tavrij Hotel بیش از یک دهه پیش و از سال ۸۸ فعالیتش را در این عرصه شروع کرده است و به خاطر بازسازی اخیرش در سال ۹۷ توجه گردشگران را دوباره به سمت خود جلب کرده است اما با تمام این ها نقطه ضعف هایی دارد که در ادامه به آن پرداخته می شود.

امکانات و خدمات عمومی هتل


قرار گرفتن در این منطقه شاید برای کسانی که با خودرو سفر می کنند، دغدغه زیادی به همراه نداشته باشد ولی از آن جا که این هتل در محله دنج و مسکونی قرار گرفته، مغازه های زیادی در اطراف آن نیست، حتی دسترسی به داروخانه ها هم راحت نیست و حتما برای رفت و آمد خودرویی نیاز خواهید داشت. هتل آپارتمان تاوریژ خدماتی از قبیل تاکسی سرویس یا کرایه خودرو ارائه نمی دهد تا این مشکل حل شود. از دیگر نقطه ضعف های آن محدودیت ظرفیت پارکینگش است که هیچ تضمینی برای پیدا کردن جای پارک وجود ندارد، البته مهمانانی که بلیط هواپیما تهران خریده اند با چنین دغدغه ای روبرو نمی شوند. با تمام این ها اینترنت رایگان هتل هم در اتاق ها و هم در لابی قابل دسترسی است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


همه واحدهای اقامتی هتل در قالب آپارتمان های یک خوابه ارائه می شوند و اگر وضعیت تمیزی آن ها به حالت مطلوب برسد می توانند فضای خانه را برای مهمانان تداعی کنند. کف پوش آپارتمان ها پارکت است و آشپزخانه نسبتا مجهزی دارند که ظروف پخت و پز، ماکروفر و چای ساز در آن ها گنجانده شده است. امکانات آپارتمان های هتل تاوریژ در تلویزیون، مبلمان، چیلر، کمد، یخچال و سرویس بهداشتی فرهنگی خلاصه می شوند. البته در بیش تر آن ها میز کار نیز قرار داده شده و تا حد ممکن هارمونی رنگ ها در دکوراسیون آن ها رعایت شده است.

رستوران هتل


رستوران هتل آپارتمان تاوریژ در طبقه همکف قرار دارد که برای صرف ناهار و شام خدمات رسانی می کند. برای صرف صبحانه باید به سالن صبحانه خوری واقع در طبقه دوم هتل بروید که این سالن از ۷ تا ۱۰ صبح پذیرای مهمانان است. در بام این هتل کافه رستوران دیگری دایر است که به صورت ۲۴ ساعته و با سرو انواع نوشیدنی و غذاها در خدمت مهمانان است و مکانی است برای تماشای چشم اندازهای بافت شهری و لذت از هوای خنک. این هتل چایخانه سنتی هم دارد که فضای دلنشینی برای آن طراحی شده است.

امکانات و خدمات دیگر هتل


مهمانانی که در حین اقامت در هتل آپارتمان تاوریژ برنامه برگزاری کنفرانس یا همایش دارند، می توانند از سالن اجتماعات این هتل استفاده کنند، خدمات اینترنتی، فتوکپی و فکس نیز در هتل ارائه می شود. و کسانی که زودتر از موعد مقرر به هتل می رسند می توانند چمدان های خود را به اتاق چمدان تحویل دهند. مهمانان هتل آپارتمان تاوریژ می توانند با پرداخت هزینه درخواست خدمات CIP کنند. ضمنا با هماهنگی با پذیرش ۲۴ ساعته هتل می توان از خدمات تهیه آنلاین بلیط هواپیما و روزنامه این هتل نیز بهره مند شد.

فاصله هتل آپارتمان تاوریژ تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

:
فاصله تا میدان ونک:‌ ۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید آ اس پ: ۲ کیلومتر
فاصله تا استودیو عصر جدید: ۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید آسمان:‌ ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک ملت: ۵ کیلومتر
فاصله تا پل طبیعت: ۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است