search
menu

هتل سروش تهران

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سروش تهران
امکانات و خدمات عمومی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات و خدمات دیگر هتل
فاصله هتل سروش تهران تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل سروش تهران


هتل سروش تهران از هتل های بسیار قدیمی و تک ستاره پایتخت است که در حوالی انقلاب و ایستگاه متروی دروازه دولت و فردوسی واقع شده است. شروع فعالیت این هتل به سال ۱۳۵۰ و قبل از انقلاب برمی گردد. البته Soroush Hotel در طی این نیم قرنی که میزبان مسافران و گردشگران تهران بوده، چندباری بازسازی شده و امکانات آن به روز شده اند و جزو اقامت های ارزان پایتخت به حساب می آید اما همچنان امکانات مدرن و متنوعی ندارد و تقریبا برای کسانی که همراه خانواده و برای تفریح بلیط هواپیما تهران خریده اند، مناسب نیست ولی اگر تنهایی و برای کار به تهران سفر کرده اید، می تواند در مقایسه با مسافرخانه ها گزینه بهتری باشد.

امکانات و خدمات عمومی هتل


همانطوری که از یک هتل تک ستاره انتظار می رود، هتل سروش تهران هم امکانات و خدمات متنوعی برای ارائه به مهمانان ندارد و تنها مزیت های آن سابقه و تجربه طولانی اش در این عرصه و همچنین نزدیکی به ایستگاه های مترو و BRT است که جای هیچ نگرانی برای رفت و آمد در این شهر بزرگ نمی گذارد و با کم ترین هزینه می توان به نقاط مختلف پایتخت دسترسی داشت. شاید بزرگ ترین جذابیت خیابان انقلاب کتاب و کتابفروشی هایش باشد ولی جاذبه هایی مثل پارک هنرمندان، موزه سفارت آمریکا، سینماها و برخی بناهای تاریخی در فاصله کمی از هتل قرار دارند. گفتنی است که این هتل فاقد پارکینگ است، ولی کسانی که با خودروی شخصی به این هتل آمده اند، می توانند خودروی خود را در پارکینگ عمومی که در فاصله کمتر از ۱۰۰ متری ساختمان هتل واقع شده، پارک کنند. علاوه بر این ها، هتل در لابی و اتاق هایش اینترنت رایگان ارائه می دهد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


ساختمان هتل سروش در ۴ طبقه ساخته شده و دارای ۲۵ واحد اقامتی است که در قالب اتاق و سوئیت به مهمانان ارائه می شود. ظرفیت اتاق ها ۱ تا ۲ نفره است و سوئیت های یک خوابه برای ۴ نفر قابل رزرو است. این واحدهای تر و تمیز که به نوعی اصالت و سابقه هتل را به خوبی بازتاب می کنند، با کف موکت و فرش، بخش نشیمن، میز، آینه، مینی یخچال، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی یا ایرانی، کولر آبی و سیستم گرمایشی مجهز شده اند. اثاثیه اتاق ها با وجود اینکه قدیمی هستند اما از وضعیت مطلوبی برخوردارند. برخی از اتاق ها نیز دارای تلویزیون های کوچک و قدیمی و همچنین کمد هستند. با اینکه اتاق های هتل سروش نقلی هستند ولی از نورگیری خوبی برخوردارند و دید برخی از آن ها به کوچه یا خیابان است.

امکانات و خدمات دیگر هتل


صبحانه های هتل سروش تهران در اتاق ها سرو می شود ولی هتل رستورانی ندارد و مهمانان می توانند با استفاده از خدمات روم سرویس غذای سفارشی خود را در اتاقشان میل کنند یا به رستوران های اطراف هتل سر بزنند. از دیگر خدماتی که هتل برای راحتی و رفاه هر چه بیش تر مهمانان ارائه می دهد، خدمات تاکسی سرویس و همچنین کرایه خودرو است که با توجه به مسیر قرار گیری هتل، عدم وجود این موارد هم دغدغه بزرگی به حساب نمی آید. در صورتی که قبل از موعد تحویل اتاق به هتل سروش تهران رسیدید می توانید چمدان های خود را به اتاق چمدان تحویل دهید. ضمنا این هتل دارای صندوق امانات بوده و پذیرش هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده راهنمایی در امور مربوط به خدمات است و با خوش رویی تمام پاسخگوی مهمانان است.

فاصله هتل سروش تهران تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


موزه سفارت آمریکا: ۰.۶ کیلومتر
تئاتر ایرانشهر: ۰.۹ کیلومتر
موزه جواهرات ملی ایران: ۱.۲ کیلومتر
خانه ملک الشعرای بهار: ۱.۲ کیلومتر
موزه نقاشی پشت شیشه: ۱.۳ کیلومتر

امکانات هتل
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است