search
menu

هتل شیراز تهران

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل شیراز تهران
اماکن نزدیک به هتل شیراز تهران

درباره هتل شیراز تهران


هتل شیراز تهران یکی از هتل‌های سه ستاره پایتخت می‌باشد که از دیرباز تا کنون، پذیرای مسافران و گردشگرانی بوده که به تهران سفر کرده اند. هتل شیراز تهران در ساختمانی ۸ طبقه بنا شده و در مجموع، دارای ۵۸ واحد اقامتی مجزا از جمله اتاق‌های یک، دو و سه تخته می‌باشد و ظرفیت میزبانی از ۱۱۰ مسافر (تعداد تخت خواب‌ها) را به صورت همزمان دارد. این هتل به دلیل برخورداری از امکانات رفاهی مناسب و همچنین قیمت مناسب، گزینه‌ای ایده آل برای اقامت در تهران به شمار می‌رود.
اتاق‌های هتل شیراز تهران به امکاناتی از قبیل تلویزیون، یخچال، سیستم تهویه مطبوع و مبلمان راحتی مجهز شده اند. حمام اختصاصی و همچنین سرویس بهداشتی هم در تمامی واحد‌ها وجود دارد. تلویزیون موجود در اتاق‌ها، به شبکه پخش فیلم متصل هستند و مسافران در اوقات فراغت خود می‌توانند به تماشای برنامه‌های متفاوت آن بپردازند. کاربران می‌توانند در فضای لابی هتل و همچنین در داخل اتاق‌ها، به صورت رایگان به اینترنت وای فای دسترسی داشته باشند.
قسمت پذیرش هتل شیراز تهران به صورت ۲۴ ساعته، در خدمت مسافران گرامی است. این هتل به دلیل قرار گیری در مرکز شهر و نزدیکی به ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی، دسترسی آسانی به اکثر نقاط شهر تهران دارد. علاوه بر این، مسافران می‌توانند برای سهولت رفت و آمد در سطح شهر و یا هماهنگی واحد پذیرش هتل، از خدمات تاکسی سرویس هم بهره مند شوند. در ادامه نیز برخی از اماکن شهری و جاذبه‌های گردشگری تهران بر اساس فاصله مرتب شده اند.

اماکن نزدیک به هتل شیراز تهران


فاصله تا بازار بزرگ تهران (۲ کیلومتر و ۶۱۵ متر)
فاصله تا کاخ گلستان (۲ کیلومتر و ۴۶۶ متر)
فاصله تا عمارت دارالفنون (۱ کیلومتر و ۴۲۳ متر)
فاصله تا ترمینال جنوب (۸ کیلومتر و ۷۰۵ متر)
فاصله تا فرودگاه مهرآباد (۱۴ کیلومتر و ۳۵۵ متر)


امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است