search
menu

هتل ساسان تهران

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ساسان تهران
اماکن نزدیک به هتل ساسان تهران

درباره هتل ساسان تهران


هتل ساسان تهران در کوچه نیرو خیابان شریعتی تهران قرار گرفته است. هتل ساسان، در سال ۱۳۵۰ افتتاح شد و در سال ۱۳۹۵ بازسازی شد. ساختمان این هتل دو ستاره در ۵ طبقه ساخته شده و دارای ۳۶ اتاق و ۵۷ تخت است.
هتل ساسان تهران پارکینگ ندارد و اگر با خودروی شخصی سفر می‌کنید باید این موضوع را مد نظر داشته باشید. البته هتل ساسان بیرون از محدوده طرح ترافیک شهر تهران است. هتل ساسان رستورانی با ظرفیت پذیرایی از ۲۰ نفر را نیز دارد.
نظافت روزانه و پاکیزگی عمومی هتل از ویژگی‌های مثبت آن است. همچنین هتل ساسان تهران با توجه به موقعیت مکانی که دارد، دسترسی مناسبی را به مهمانانش عرضه می‌کند.
از دیگر خدمات هتل ساسان تهران در اتاق‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: خدمات نظافت اتاق، صبحانه، یخچال، مبلمان، آباژور، میزتحریر، چای‌ساز، بالکن، رخت‌آویز، کمد لباس، تلفن در اتاق، تلویزیون، حمام به همراه لوازم بهداشتی و دمپایی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، سیستم اطفاء حریق در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش و سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق.
همچنین هتل ساسان تهران امکانات تکمیلی دیگری مانند آسانسور، نمازخانه، کتابخانه، آژانس مسافرتی، پله اضطراری، زنگ هشدار، گشت نظافت نیمروزی، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، صرافی، تلفن در لابی، پذیرش ۲۴ ساعته، کپسول آتش نشانی، خودپرداز، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، خشکشویی و لباسشویی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات را در اختیار دارد.
هتل ساسان، خدمات اداری مثل فتوکپی، فکس و پرینت هم عرضه می‌کند.

اماکن نزدیک به هتل ساسان تهران


میدان هفت تیر تا هتل ساسان تهران: ۱ کیلومتر
مصلی امام خمینی تا هتل ساسان تهران: ۴ کیلومتر
رستوران شاطر عباس تا هتل ساسان تهران: ۱۰ کیلومتر
میدان تجریش تا هتل ساسان تهران: ۱۲ کیلومتر



امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است