search
menu

هتل رزیدانس رودکی تهران

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل رزیدانس رودکی تهران
اماکن نزدیک به هتل رزیدانس رودکی تهران

درباره هتل رزیدانس رودکی تهران


هتل رزیدانس رودکی تهران یکی از اقامتگاه ‌های واقع در محدوده مرکزی شهر است. آغاز فعالیت هتل رزیدانس رودکی تهران به سال ‌های پیش از انقلاب ۵۷ برمی‌گردد. هتل رزیدانس رودکی تهران که اقامتگاهی سه ستاره است با ۴۹ واحد اقامتی در ۹ طبقه آخرین بار سال ۱۳۹۵ با هدف ارائه خدمات بهتر و بیشتر برای مسافران و گردشگران مورد بازسازی قرار گرفته است.
آسانسور، کافی نت، خشکشویی، رستوران، سالن کنفرانس، اینترنت رایگان و محدود در لابی، رمپ، کپسول آتش‌نشانی در راهرو، روم سرویس، لباسشویی، دستگاه واکس کفش، اعلام حریق، خدمات خانه‌داری، رستوران ایرانی، تاکسی سرویس، اتاق چمدان و همینطور تبدیل ارز برخی از امکانات و خدمات هتل رزیدانس رودکی تهران هستند که برای آسایش و راحتی مسافران و مهمانان عزیز تدارک دیده اند.
جالب است بدانید که هتل رزیدانس رودکی تهران نزدیک چهارراه ولیعصر است. در چند قدمی تالار وحدت و تئاتر شهر که دو مرکز مهم فرهنگی تهران محسوب می ‌شوند. همچنین هتل رزیدانس رودکی تهران به مراکز خرید، اداره‌ها و دانشگاه ‌ها نزدیک است و با مترو و اتوبوس ‌های تندرو می ‌شود به‌جاهای مختلف شهر رفت. بنابراین موقعیت جغرافیایی خیلی خوبی دارد و خود هتل هم در خیابانی فرعی، دنج و آرام است. اتق های هتل رزیدانس رودکی تهران به دو تخته برای یک نفر، دوتخته دابل و دو تخته تویین تقسیم می شوند.
امکانات موجود در اتاق های هتل رزیدانس رودکی تهران شامل: تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، یخچال، صندوق امانات در اتاق، دوش، سشوار، لوازم بهداشتی رایگان،حوله، سرمایش مرکزی‌، گرمایش مرکزی، اینترنت رایگان و محدود در اتاق می شوند. رستوران هتل رزیدانس رودکی تهران در طبقه همکف با فضایی آرام و دلنشین با انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ ایرانی، فرنگی و دریایی را سرو می‌کند و سالن‌ های چند منظوره مناسب برگزاری سمینار و جلسه‌های گروهی است و همیشه آماده پذیرایی از شما عزیزان می باشد.
مهمانان عزیز توجه نمایند که ساعت تحویل اتاق: ۱۴ و ساعت تخلیه اتاق: ۱۲ ظهر می باشد. بهتر است بدانید که هزینه برای اقامت کودکان زیر ۲ سال رایگان، بین ۲ تا ۱۲ سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها و بالای ۱۲ سال نفر اضافه محاسبه می شود. لازم به ذکر است که پذیرش خانم تنها، فقط با ارائه کارت ملی و شناسنامه عکس دار فرد امکان پذیر است

اماکن نزدیک به هتل رزیدانس رودکی تهران


فاصله تا خیابان انقلاب: (۱ کیلومتر و ۸۷۶ متر)
فاصله تا بهارستان: (۲ کیلومتر و ۳۰۴ متر)
فاصله تا میدان امام حسین(ع): (۳ کیلومتر و ۶۶۳ متر)
فاصله تا کاخ گلستان: (۴ کیلومتر و ۱۹ متر)
فاصله تا ایستگاه راه آهن: (۵ کیلومتر و ۸۴۲ متر)
فاصله تا میدان آزادی: (۷ کیلومتر و ۱۵۵ متر)
فاصله تا فرودگاه مهرآباد: (۹ کیلومتر و ۷۷۵ متر)







امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است