search
menu

هتل پرشیا ۱ تهران

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پرشیا ۱ تهران
اماکن نزدیک به هتل پرشیا ۱ تهران

درباره هتل پرشیا ۱ تهران


هتل پرشیا تهران یک هتل سه ستاره در شمال چهارراه کالج و رو به روی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران است. هتل پرشیا به سبب قرار گرفتن در محل تقاطع دو خیابان مهم انقلاب اسلامی و حافظ و نزدیکی به چندین ایستگاه مترو و سامانه اتوبوس‌های تندرو، میزان دسترسی بالایی را به مهمانانش عرضه می‌کند.
هتل پرشیا در ۵ طبقه و ۸۰ اتاق، اتاق‌ها و سوییت های مختلف مانند اتاق یا سوییت یک و دو تخته و سوییت‌های دو تا ۶ نفره را به شما پیشنهاد می‌دهد و ۱۸۰ تخت ظرفیت دارد. هتل پرشیا در محدوده طرح ترافیک تهران قرار گرفته است، اما ۳۰ خودرو را به صورت رایگان در پارکینگ نگهداری می‌کند.
هتل پرشیا دارای رستورانی با ظرفیت ۶۰ نفر است که غذاهای ایرانی و بین‌المللی را سرو می‌کند. همچنین ضیافت‌ها و جشن‌های خانوادگی، رسمی و اداری را می‌توان در تالارهای هتل پرشیا برگزار کرد. از دیگر امکانات اتاق‌های هتل پرشیا می‌توان به حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی رایگان و دمپایی، تلفن، سامانه اعلام و اطفا آتش‌سوزی، یخچال و مینی بار با هزینه، اینترنت، تلویزیون صفحه تخت و سامانه گرمایشی و سرمایشی اشاره کرد.
رخت آویز، کمد لباس، مبلمان، دراور، آباژور و میز تحریر از دیگر اثاثیه اتاق‌های هتل پرشیا است. خدمات روم سرویس، صبحانه و آب معدنی رایگان از خدمات جانبی هتل پرشیا برای مهمانانش است.
ازدیگر امکانات هتل پرشیا می‌توان به مواردی همچون صندوق امانات، دستگاه خودپرداز، کافی شاپ، نمازخانه، آسانسور و پله اضطراری، اتاق چمدان، آرایشگاه، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی اشاره کرد.
علاوه بر خدمات اقامتی، مهمانان هتل پرشیا می‌توانند خدمات دیگری مثل خدمات تهیه بلیت و خدمات تور به وسیله آژانس مسافرتی، خدمات باربری، پذیرش و تاکسی سرویس ۲۴ ساعته، خدمات بیدار باش، نظافت روزانه، ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت (با هزینه) و صرافی برای تبدیل ارز را دریافت کنند.

اماکن نزدیک به هتل پرشیا ۱ تهران


فاصله تا بازار بزرگ تهران (۴ کیلومتر و ۵۱ متر)
فاصله تا کاخ گلستان (۳ کیلومتر و ۹۰۲ متر)
فاصله تا ترمینال جنوب (۹ کیلومتر و ۷۵۳ متر)
فاصله تا فرودگاه مهرآباد (۱۲ کیلومتر و ۴۹۶ متر)
فاصله تا فرودگاه بین المللی امام خمینی (۴۹ کیلومتر و ۸۰۸ متر)
فاصله تا ایستگاه راه آهن (۵ کیلومتر و ۷۲۰ متر)
فاصله تا میدان آزادی (۶ کیلومتر و ۸۵۰ متر)
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است