search
menu

هتل پاسارگاد تهران

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پاسارگاد تهران
امکانات عمومی هتل پاسارگاد تهران
خدمات هتل پاسارگاد تهران
واحدهای اقامتی هتل پاسارگاد تهران
امکانات رفاهی واحدهای اقامتی هتل پاسارگاد تهران
موقعیت مکانی هتل پاسارگاد تهران
اماکن دیدنی نزدیک به هتل پاسارگاد تهران

درباره هتل پاسارگاد تهران


هتل پاسارگاد تهران (به انگلیسی: Pasargad Hotel) با موقعیت مکانی بسیار مناسب و نرخ اقامتی مقرون بصرفه ای که دارد، در زمره بهترین گزینه های اقامتی پایتخت برای گردشگرانی که با بودجه محدودی اقدام به تهیه بلیط هواپیما تهران می کنند، محسوب می شود. این هتل دو ستاره که در خیابان جمالزاده جنوبی و در چند قدمی میدان انقلاب واقع شده، از امکانات رفاهی مطلوبی بهره جسته و قادر است با خدمات قابل قبول خود رضایت حداکثری گردشگران و خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت را فراهم آورد.

امکانات عمومی هتل پاسارگاد تهران


از آنجایی که هتل پاسارگاد تهران از هتل های اقتصادی و مقرون بصرفه پایتخت به حساب می آید، امکانات رفاهی آن نیز متناسب با نرخ اقامتی است که از میهمانان طلب می کند. نمازخانه، آسانسور، دستگاه واکس کفش، خودپرداز، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در طبقات، پرینتر، فکس، فتوکپی، پله اضطراری و کپسول آتش نشانی از جمله امکاناتی است که در این هتل در اختیار میهمانان قرار خواهد گرفت. چنانچه میهمانان احساس گرسنگی کردند، می توانند روی غذاهای لذیذ رستوران هتل پاسارگاد تهران که در طبقه همکف آن واقع شده، حساب ویژه ای باز کنند. این رستوران که پاسارگاد نامیده می شود، از ظرفیتی برابر با ۴۰ نفر برخوردار بوده و قادر است غذاهای سنتی ایرانی متعددی را برای میهمانان تهیه کند.
ناگفته نماند که کافی شاپ هتل نیز همانند رستوران پاسارگاد از منویی سرشار از خوراکی های مقوی برخوردار بوده و برای پذیرایی از میهمانان هتل و خریداران بلیط هواپیما تهران در تمام طول روز آماده است.

خدمات هتل پاسارگاد تهران


طبیعتا هر هتل مناسبی باید قادر باشد که خدمات رفاهی باکیفیت و رضایت بخشی را به میهمانان خود عرضه دارد و هتل پاسارگاد تهران نیز از این قاعده مستثنی نیست. این هتل با کارکنان دلسوز و مجرب خود آماده است تا میهمانان را در رفع نیازهای اقامتی شان، چه خدمات خانه داری باشد و چه پذیرش ۲۴ ساعته، یاری رساند. چنانچه به کسب اطلاعاتی در مورد اماکن دیدنی تهران نیاز داشتید و یا در جستجوی یافتن بهترین مسیر برای دسترسی به مقصدی در پایتخت بودید، کافی است این موارد را با پذیرشگر هتل درمیان گذارید تا او شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کرده و در انجام اموری مثل کرایه تاکسی و خرید بلیط هواپیما کمک کند. اینترنت وایفای پرسرعت نیز از دیگر خدماتی است که هتل پاسارگاد تهران به صورت رایگان به میهمانان خود ارائه می دهد تا رضایت صد در صدی آن ها را در طول اقامت در این مکان کسب کند.

واحدهای اقامتی هتل پاسارگاد تهران


وجود ۴۱ واحد اقامتی مشتمل بر اتاق های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و سوئیت های دو نفره و سه نفره، خیال میهمانان را بابت تنوع گزینه های اقامتی در این مکان آسوده ساخته است. از آنجایی که هتل پاسارگاد تهران به تازگی بازسازی شده، واحدهای اقامتی این هتل به زیبایی و با استفاده از رنگ های دلنشین، رنگ و نقاشی شده اند و در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارند.

امکانات رفاهی واحدهای اقامتی هتل پاسارگاد تهران


بطور کلی باید گفت که در هتل پاسارگاد تهران، هرچه برای اقامتی بیادماندنی و لذت بخش بدان نیاز دارید، برای شما فراهم گشته است. از مبلمانی شیک گرفته تا تخت خواب هایی نرم و راحت و وسایلی از قبیل یخچال، تلویزیون، آباژور، کمدلباس، سیستم تهویه مطبوع، دستشویی فرنگی و ایرانی و لوازم استحمام، همگی نوید اقامتی خاطره انگیز و بی دغدغه را به میهمانان می دهند. تجهیز کلیه اتاق ها به سیستم اطفاء حریق خیال میهمانان را از بابت جلوگیری از بروز حوادث ناگواری مثل آتش سوزی آسوده کرده و اقامتی بی دغدغه توام با آرامش را برای آنان فراهم ساخته است.

موقعیت مکانی هتل پاسارگاد تهران


همان گونه که پیش تر نیز ذکر گردید، هتل پاسارگاد تهران به لطف موقعیت مکانی مطلوبی که دارد، برای گردشگرانی که بلیط هواپیما تهران را برای شهرگردی و بازدید از جاذبه های گردشگری تهران خریداری می کنند، بسیار مناسب است. این هتل در نزدیکی برخی از دیدنی ترین اماکن گردشگری تهران لانه کرده و امکان دسترسی به مراکز خرید محبوب و مقاصد تفریحی جذاب را میسر ساخته است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل پاسارگاد تهران


میدان انقلاب: ۵۰۰ متر
پارک لاله: ۱.۶ کیلومتر
موزه هنرهای معاصر تهران: ۱.۷ کیلومتر
تئاتر شهر: ‌۱.۸ کیلومتر
موزه فرش ایران: ۲.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است