search
menu

هتل آپارتمان پارس تهران

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان پارس تهران
امکانات کلی هتل آپارتمان پارس تهران
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پارس تهران تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان پارس تهران


هتل آپارتمان پارس یک هتل ۳ ستاره است که در سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرده است. بازسازی این هتل در سال ۱۳۹۶ موجب بالا رفتن کیفیت هتل و رونق بیشتر آن شده است. هتل آپارتمان پارس در خیابان انقلاب قرار دارد. موقعیت مکانی ویژه این هتل دسترسی مهمانان را به جاذبه های تهران و نقاط مهم شهر تسهیل کرده است. پارس یک ساختمان ۵ طبقه است و با ۲۰واحد اقامتی مجلل و مدرن ظرفیت پذیرایی از ۶۰ مهمان را دارد. چنانچه قصد سفر به تهران را دارید، خرید آنلاین بلیط هواپیما تهران را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

امکانات کلی هتل آپارتمان پارس تهران


هتل آپارتمان پارس دارای امکانات رفاهی متنوعی است که اقامت مهمانان را خاطره‌ساز می‌کند. این هتل از بخش های لابی، کافی شاپ، رستوران، چایخانه سنتی، نماز خانه و استخر تشکیل شده است. از امکانات این هتل می‌توان به اینترنت رایگان، آسانسور، آژانس مسافرتی، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، اتاق چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، اتاق تلفن، سیستم اعلام حریق و کپسول آتش نشانی اشاره کرد. با اقامت در این هتل می‌توانید از خدماتی نظیر باربری، تهیه بلیط هواپیما داخلی، خانه داری و لاندری بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است هزینه اقامت کودکان زیر ۶ سال رایگان بوده و بالای ۶ سال تمام بها محاسبه می‌شود.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل آپارتمان پارس دارای چندین نوع اتاق است به طوری که سلیقه و نیاز تمامی مهمانان راضی می‌شود. شما می‌توانید با توجه به تعداد همسفران، اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید. از انواع واحدهای اقامتی این هتل می‌توان به آپارتمان های یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهار تخته اشاره کرد. در صورت درخواست، سرویس اضافی در اختیار مهمان قرار می‌گیرد. سرویس اضافی شامل تخت و یا کاناپه است.
یک روز معمولی در هتل پارس تهران با سرو صبحانه در اتاق شروع می‌شود. البته به دلیل وجود امکانات پخت و پز در واحدهای اقامتی، خودتان هم می‌توانید دست به کار شده و خوراکی مورد علاقه‌تان را طبخ کنید؛ تصمیم با شماست. واحدهای اقامتی این هتل آپارتمان دارای امکانات متنوعی است. برخی از اتاق ها دارای بالکن هستند و می‌توانید چشم انداز زیبایی از شهر را از آنجا تماشا کنید. از جمله امکانات این اتاق ها می‌‌توان به روم سرویس، یخچال، چای ساز، تلویزیون صفحه تخت، مبلمان، دراور، میز تحریر، آباژور، کمد لباس، رخت آویز، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم اطفا حریق، صندوق امانات، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام، دمپایی و لوازم بهداشتی اشاره کرد.

امکانات تفریحی هتل


استخر هتل آپارتمان پارس برای مهمانان مقیم هتل نیم بها است. مهمانان عزیز می‌توانند پس از یک روز شلوغ با آب تنی در استخر، خستگی را از تن دور کنند. از امکانات تفریحی دیگر این هتل می توان سونا، جکوزی و ماساژ را نام برد.

رستوران هتل


برای صرف ناهار و شام می‌توانید به رستوران پارس که در طبقه منفی یک قرار دارد، تشریف ببرید. این رستوران قابلیت پذیرایی از ۱۲۰ مهمان را دارد. انواع غذاهای لذیذ ایرانی در این رستوران سرو می‌شود. همچنین هتل آپارتمان پارس دارای یک کافی شاپ و چایخانه مجزا است که مکان مناسبی برای گذراندن یک بعد از ظهر به همراه دوستان است. کافی شاپ در لابی هتل قرار دارد و بصورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مهمان هتل است. انواع نوشیدنی های گرم و سرد به همراه شیرینی های خوشمزه در آنجا سرو می‌شود.

فاصله هتل پارس تهران تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا سینما بهمن: ۱ کیلومتر
فاصله تا تئاتر شهر: ۱ کیلومتر
فاصله تا تئاتر وحدت: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ مرمر: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک شهر: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ گلستان: ۵.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است