search
menu

هتل پردیس فناوری تهران

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پردیس تهران
امکانات و خدمات کلی هتل پردیس تهران
اتاق های هتل پردیس تهران
امکانات اتا‌ق های هتل پردیس تهران
رستوران هتل پردیس تهران
فاصله هتل تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل پردیس تهران


هتل پردیس تهران، اقامتگاهی سه ستاره واقع در پارک فناوری پردیس، بزرگترین پارک فناوری ایران، که به دلیل برخورداری از امکانات رفاهی فراوان و ارائه خدماتی رضایت بخش به گردشگران و خریداران بلیط هواپیما تهران، به عنوان برترین گزینه های اقامتی سه ستاره اطراف تهران شناخته شده است. این هتل که مدتی کم از افتتاح آن می‌گذرد، در سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد و مجموعه‌ای بزرگ با فضای سبز بازی است که در کنار آب و هوای خوشایند دماوند و رودخانه‌اش قرار گرفته و مهمانان می‌توانند دسترسی آسانی به تفریحات در مسیر اوشان، دیدن دریاچه تار و سد لتیان داشته باشند؛ تنها کاری که باید انجام دهند رزرو هتل پردیس تهران است. پرسنل محترم و مجرب این مجموعه، آماده ارائه خدمات به مسافران عزیزی هستند که با خرید بلیط هواپیما تهران به سمت پایتخت کشور سفر می‌کنند.

امکانات و خدمات کلی هتل پردیس تهران


هتل پردیس تهران، به عنوان یک هتل میان‌رده، امکانات نسبتا خوبی را ایجاد کرده است. مهمانانی که هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما، این هتل را رزرو کرده‌اند به امکاناتی مانند فکس، پرینتر، فتوکپی، زنگ هشدار، نمازخانه، دستگاه واکس کفش دسترسی دارند. هتل دارای فضای سبز و لابی با ظرفیت ۵۰ نفر است. مهمانان در لابی امکان دسترسی و مطالعه روزنامه‌های صبح را خواهند داشت. اگر به دنبال تهیه بلیط و هماهنگی تور هستید، کافی است سری به بخش تهیه بلیط و تور هتل زده و از خدمات این بخش استفاده کنید. اتاق چمدان، خدمات باربری، خدمات خانه داری، خدمات بیدارباش، زنگ هشدار از دیگر خدمات ارائه شده در هتل پردیس‌اند. هتل از نظر امنیتی، ایمن به حساب می آید زیرا که مجهز به سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، پله اضطراری و همچنین صندوق اماناتی است که می توانید در طول اقامت خود، اشیا قیمتی خود را به آن‌ها سپرده و نگرانی از بابت گم شدن وسایل خود نداشته باشید. برای راحتی مسافران این هتل مجهز به آسانسور است. لابی هتل دارای تلویزیون صفحه تخت، اینترنت رایگان نامحدود، سیستم تهویه مطبوع و همچنین خود‌پرداز است. سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی هم در طبقات و هم در لابی موجود است. وجود فضای سبز در اطراف این هتل موجب می شود مسافران در طول اقامت خود صبحگاه یا عصرهنگام، پیاده روی خود را در این فضای سبز بزرگ انجام دهند.
هتل پردیس تهران دارای سالن کنفرانس و سالن اجتماعات به ترتیب با ظرفیت ۲۷۰ و ۶۰ نفر آماده خدمت‌رسانی است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل پردیس به طور شبانه روزی پاسخ گوی سوالات مسافران عزیز است. اگر با خودروی شخصی به تهران سفر می‌کنید، نگران پارک خودروی خود نباشید، هتل پردیس تهران با پارکینگ با ظرفیت ۲۷ خودرو را دارد. خانواده‌های دارای کودک بد نیست بدانند کودکان زیر ۶ سال در صورت عدم استفاده از سرویس شامل اقامت رایگان می‌شوند. وضعیت دید هتل به سمت کوه و محوطه هتل است.

اتاق های هتل پردیس تهران


هتل پردیس تهران با دو نوع اتاق در خدمت مهمانان عزیز است. این هتل در سه طبقه ساخته شده و در مجموع ۲۷ اتاق و ۶۹ تخت را دارا می‌باشد. اتاق دو تخته توئین با ۲ تخت سینگل و سوئیت ۲ نفره با ۱ تخت دبل که هر دو این اتاق‌ها و سوئیت‌ها فاقد صبحانه هستند. این اتاق‌ها تمیز و مرتب با دکوراسیون عالی نظر همه مهمانان را به خود جلب می‌کند.

امکانات اتا‌ق های هتل پردیس تهران


اتاق‌های هتل پردیس تهران مجهز به یخچال، پاورسوئیچ، دراور، آباژور، رخت‌آویز، کمدلباس، تلویزیون صفحه تخت با پخش شبکه های استانی دیجیتال، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفاء حریق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی و تلفن (داخلی) است. حمام به صورت دوش است اما در سوئیت‌ها وان هم وجود دارد. تمامی سرویس‌های بهداشتی و حمام اتاق‌ها مجهز به لوازم بهداشتی مثل شامپو، شانه، حوله، سشوار و خمیردندان هستند. همچنین دمپایی (روفرشی، دستشویی، حمام) به صورت مجزا وجود دارد. اینترنت رایگان نامحدود در اتاق‌ها برای مسافران تعبیه شده است. هر کسی که به مسافرت می‌رود، وسایل و مدارک ارزشمندی را با خود به همراه دارد، وجود صندوق امانات در اتاق هتل یکی از مزیت‌های هتل به حساب می‌آید که هتل پردیس تهران از این قاعده مستثنی نیست. سیستم گرمایش از طریق شوفاژ و سرمایش از طریق چیلر امکان‌پذیر است. نوع قفل درب ها کارتی است. در برخی واحدها سرویس فرنگی و بعضی واحدها سرویس بهداشتی ایرانی دارند. اما سوئیت ها همگی دارای هر دو نوع سرویس می‌باشند. برخی واحد ها نیز دارای بالکن هستند.

رستوران هتل پردیس تهران


هتل پردیس تهران، مجهز به رستوران با ظرفیت ۱۵۰ نفر با انواع غذاهای ایرانی در خدمت مهمانان عزیز می‌باشد. رستوران پردیس تمیز و مرتب، با دکوراسیون عالی و نورگیری خوب در خدمت مهمانان است. همچنین هتل دارای یک کافی شاپ مجزا است که مکان مناسبی برای گذراندن یک بعدازظهر با خانواده و دوستان با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسر‌های خوشمزه است.

فاصله هتل تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا سینما ملت: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا رستوران گیاهی پیور: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا بوستان باغ ایرانی: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه پول: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک وی: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا پل طبیعت: ۵.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است