search
menu

هتل اوسون تهران

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل اوسون تهران
امکانات عمومی هتل
اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اوسون تهران تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل اوسون تهران


اوسون، یکی از مناطق زیبا و ییلاقی دربند در تهران است و مردم در هر فرصتی سعی می‌کنند سری به این منطقه زده و از آب‌وهوای تمیز و با طراوت و مناظر زیبا لذت برده و بهره‌مند شوند. گردشگرانی که بلیط هواپیما تهران را برای بازدید از جاهای دیدنی تهران و یا طبیعت‌های زیبای اطراف تهران می‌خرند، می‌توانند در بازدید از دربند تهران، شب را در یکی از اقامتگاه‌های منطقه سپری کنند و بیشتر از یک روز در این طبیعت جذاب سپری کنند.
هتل اوسون تهران، یک هتل کوچک دوستاره اما بسیار باصفا است که در اوسون دربند و ارتفاع ۲۳۰۰ متری واقع شده و چشم‌اندازهای بی‌نظیر و دیدنی زیادی دارند. مهمانانی که هتل اوسون تهران را برای اقامت انتخاب می‌کنند، می‌توانند در طبیعت زیبای منطقه و در مسیری زیبا کوه‌پیمایی کرده و یا نیمی از مسیر را توسط تله سیژ بپیمایند. اقامت در این هتل (Osoun Hotel)، فرصت خوبی برای دوری از زندگی دودآلود و خسته‌کننده شهری است و برای تجدید روحیه بسیار کمک می‌کند. بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم، در بازدید از دربند تهران، حتماً سری به منطقه ییلاقی اوسون هم بزنید و حداقل یک‌شب را در هتل مناسب و مقرون‌به‌صرفه اوسون صبح کنید. نمای هتل اوسون سفیدرنگ بوده و دارای سقف شیروانی است. اطراف هتل توسط درختان تبریزی و کوه‌های سنگی احاطه شده که بر زیبایی هتل چندین برابر افزوده‌اند.

امکانات عمومی هتل


در این هتل، امکانات رفاهی ساده و درعین‌حال دل‌نشین برای مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. محیط هتل به‌گونه‌ای است که شما را حتی برای لحظه‌ای یاد زندگی لوکس و مدرن شهری نمی‌اندازد. مهمانان به‌قدری غرق آرامش این هتل و طبیعت اطرافش می‌شوند که هرگز دلشان نمی‌خواهد به آغوش زندگی ماشینی و پرسروصدای شهری برگردند. بااین‌حال، وجود هتل اوسون در این منطقه فرصت بسیار خوبی است تا چند روزی ره دل طبیعت زد و روحیه خسته و آشفته را احیا نمود. لابی هتل اوسون دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، کپسول آتش‌نشانی،سرویس بهداشتی ایرانی و ... است و از مهمانان استقبال و آن‌ها را پذیرش می‌کند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات و پاسخگویی به سؤال‌ها و نیازهای مهمانان است.
مهمانان می‌توانند در صورت داشتن هرگونه سؤال، نیاز و یا دریافت انواع خدمات به پذیرش هتل مراجعه کنند. پرسنل پذیرش بسیار خوش‌برخورد، صبور و صمیمی هستند و مهمانان را به‌خوبی راهنمایی می‌کنند. تراس هتل یکی از زیباترین قسمت‌های هتل است که برای تماشای منظره چشمگیر مقابل مکان فوق‌العاده‌ای است.

اتاق‌های هتل


هتل اوسون تعدادی اتاق با امکانات گوناگون دارد که امکانات رفاهی مناسب و مرغوب در آن‌ها فراهم شده‌اند. مهمانانی که در این هتل اقامت می‌کنند می‌توانند یکی از اتاق‌های دو، سه یا پنج تخته را انتخاب و رزرو کنند. داخل اتاق‌ها امکانات رفاهی مانند مبلمان، میز، تخت خواب، کمد لباس، دراور،رخت‌آویز، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، دمپایی و ... در نظر گرفته شده‌اند. تمیزی و نظافت اتاق‌ها نیز رضایت‌بخش و قابل‌اطمینان است. مهمانان می‌توانند با خیال راحت در اتاق‌های هتل اوسون اقامت راحت و به‌یادماندنی تجربه کنند. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

رستوران هتل


رستوران و کافه‌تریای هتل در سه وعده‌غذای اصلی و میان وعده‌غذاهای خوشمزه برای مهمانان تدارک دیده و سرو می‌کند. مهمانان می‌توانند انواع غذاهای گرم، سرد، نوشیدنی‌های گرم و سرد در این رستوران نوش جان کنند.

فاصله هتل اوسون تهران تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا سنگ‌نوشته فرانسوی‌ها در اوسون: ۲٫۸ کیلومتر
فاصله تا چشمه نرگس: ۳٫۶ کیلومتر
فاصله تا بوستان جنگلی کوهسار:۲۲٫۴ کیلومتر
فاصله تا بوستان جنگلی لتمال کن: ۳۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا آب معدنی یخسار هزار بند: ۸۶ کیلومتر
فاصله تا پیست بین‌المللی اسکی توچال: ۱۱۶ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است