search
menu

هتل نادری نو تهران

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل نادری نو تهران
اماکن نزدیک هتل نادری نو تهران

درباره هتل نادری نو تهران


هتل نادری نو تهران از هتل های باسابقه و مقرون به صرفه شهر دیدنی تهران است که در مکانی بسیار مناسب، در قلب تهران آشیانه کرده است. این هتل دو ستاره از ۵۹ واحد اقامتی در ۷ طبقه برخوردار بوده و در طول چندین دهه فعالیت توانسته است رضایت حداکثری میهمانان خود را کسب کند. گفتنی است که ارائه امکاناتی متنوع و خدماتی قابل قبول سبب شده که هتل نادری نو تهران به هتلی محبوب و شناخته شده در شهر صنعتی تهران مبدل گردد.
یکی از مزایای بی شماری که هتل نادری نو تهران را از سایر هتل ها مجزا می سازد، سابقه بسیار بالای این هتل و تجربه پنجاه ساله آن در زمینه میزبانی است. هتل نادری نو در سال ۱۳۵۱ تاسیس شد و بارها به منظور رفاه حال میهمانان خود، دستخوش تغییراتی کلی گردید. آخرین بازسازی و مرمت این هتل در سال ۱۳۹۶ انجام شد. در این سال طراحی داخلی و بیرونی هتل نادری نو تغییر یافت و با ظاهری شکیل تر در اختیار میهمانان قرار گرفت. امروزه هتل نادری نو با داشتن ۵۹ واحد اقامتی و ۱۲۴ تخت قادر است گزینه های اقامتی مختلفی را به میهمانان خود ارائه کند و امکانات بسیار رضایت بخشی را در اختیار گردشگران قرار دهد.
با وجود اینکه هتل نادری نو هتلی دو ستاره است، اما از لحاظ امکانات در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد. این هتل قادر است امکاناتی نظیر آسانسور، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، پارکینگ رایگان، نمازخانه و سالن بیلیارد را به میهمانان خود عرضه کند. متاسفانه هتل نادری نو فاقد رستوران است، اما این هتل از کافی شاپی بسیار شیک و دلنشینی برخوردار است که شیرینی لحظات خوش اقامت در این هتل را با ارائه انواع و اقسام نوشیدنی های سرد و گرم دوچندان می کند. افزون بر امکانات ذکر شده، هتل نادری نو خدمات مختلفی نظیر خشکشویی، پذیرش ۲۴ ساعته، خانه داری، ترانسفر رفت، بیدارباش، کرایه اتومبیل، فکس و اینترنت پرسرعت را به میهمانان ارائه می دهد.
اکنون شاید بخواهید بدانید که هتل نادری نو تهران از چه واحدهای اقامتی برخوردار است. اگر به دکوراسیون داخلی اتاق ها اهمیت می دهید، باید گفت که هتل نادری نو تهران شما را ناامید نخواهد ساخت. این هتل با داشتن اتاق هایی ساده و شیک قادر است رضایت کامل شما را جلب کند. هر یک از واحدهای این هتل با وسایل اقامتی نظیر یخچال، تلویزیون، میز تحریر، پاور سوئیچ، کمد لباس و لوازم بهداشتی و استحمام تزئین گشته و به سیستم های تهویه مطبوع و سرمایشی و گرمایشی مناسب مجهز شده اند. جالب است بدانید که حتی دستگاه چای ساز نیز برای رفاه بیشتر میهمانان در داخل اتاق ها قرار داده شده است تا میهمانان بیش از پیش حس حضور در خانه را احساس کنند.
از امکانات متنوع هتل که بگذریم، باید گفت که هتل نادری نو تهران از نرخی بسیار اندک و اقتصادی برخوردار است. اگر موقعیت مکانی این هتل را در نظر بگیرید و با سایر هتل های اطراف آن مقایسه کنید، خواهید دید که نرخ هتل نادری نو تهران بسیار منصفانه و مقرون بصرفه است.
اگر با خرید بلیط هواپیما به تهران سفر کرده اید با اقامت در این هتل اماکن مختلفی نظیر موزه ها، سفارت خانه ها، سینماها، پارک ها و شهربازی ها در دسترس شما خواهد بود و با کمترین هزینه و در کوتاهترین زمان ممکن قادر خواهید بود به طیف مختلفی از مراکز تجاری و فرهنگی شهر تهران دسترسی یابید.

اماکن نزدیک هتل نادری نو تهران


فاصله هتل نادری نو تهران تا ورزشگاه شهید حیدرنیا: ۵۵۰ متر
فاصله هتل نادری نو تهران تا مرکز خرید حافظ: ۶۰۰ متر
فاصله هتل نادری نو تهران تا خزانه جواهرات ملی: ۶۰۰ متر
فاصله هتل نادری نو تهران تا میدان فردوسی: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله هتل نادری نو تهران تا میدان ولیعصر: ۲٫۸ کیلومتر
فاصله هتل نادری نو تهران تا پارک لاله: ۳٫۸ کیلومتر
فاصله هتل نادری نو تهران تا پارک ساعی: ۵٫۵ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است