search
menu

هتل نادر تهران

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل نادر تهران
امکانات و خدمات عمومی هتل
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نادر تهران تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل نادر تهران


در سال ۱۳۴۷ هتل نادر تهران در خیابان قائم مقام فراهانی افتتاح شد و از آن زمان تا کنون به امور مهمانداری و پذیرایی از گردشگرانی می‌پردازد که با خرید آنلاین بلیط هواپیما به تهران سفر کرده‌اند. این هتل از زمان افتتاح دست نخورده بود تا اینکه در سال ۱۳۹۵ تحت مرمت و بازسازی قرار گرفت تا خدمات و امکاناتش به روز و مناسب مهمانداری شود. هتل نادر از نظر جغرافیایی نیز در موقعیت خوبی قرار دارد و با اقامت در آن به مراکز خرید تهران و سایر جاهای دیدنی دسترسی آسانی خواهید داشت به طوریکه اگر اهل پیاده‌روی باشید می‌توانید با چند دقیقه پیاده‌روی به جاذبه مد نظرتان دسترسی داشته باشید. نزدیکی به جاذبه‌ها باعث می‌شود تا وقتی که برای مسیر قرار بود صرف شود، ذخیره شده و در نتیجه امکان بازدید از جاذبه‌های بیشتری را در طول اقامت خود داشته باشید.

امکانات و خدمات عمومی هتل


Nader Hotel تهران هتل ۲ ستاره معمولی است و نباید از آن انتظار خدمات و امکانات آنچنانی داشت. در طبقه همکف هتل لابی ۵۰ مترمربعی آن قرار دارد که امکاناتی مانند تلفن، تلویزیون و اینترنت در آن قابل دسترس است. نادر هتل ۳ طبقه‌ای است و برای اینکه رفت و آمد پله‌ها مهمانانش را اذیت نکند آسانسوری را برای رفت و آمد بین طبقات تعبیه کرده است. مهمانانی که همراه خود وسیله ارزشمندی دارند، نگران امنیتش نباشند چون می‌توانند آن را با خیالی راحت در صندوق امانات هتل به امانت بگذارند. خدمات خانه‌داری هتل به صورت روزانه انجام شده و در صورت نیاز می‌توانید از خدمات خشک‌شویی نیز استفاده کنید. بخش خدمات خشک‌شویی از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر آماده ارائه خدماتند.
چنانچه از طریق خرید بلیط هواپیما ارزان و سفر هوایی به تهران رفته‌اید لازم نیست وقت خود را صرف وسایل حمل و نقل عمومی کنید،‌ خدمات تاکسی سرویس هتل در اختیار شماست تا به راحتی به هرجایی از تهران که می‌خواهید بروید. اتاق چمدان، نمازخانه، دستگاه فکس، پرینتر و کپسول آتش‌نشانی از امکانات دیگر هتل نادر هستند. پذیرش هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات و پاسخگویی به مهمانان است. مهمانانی که با خودروی شخصی سفر کرده‌اند بدانند که هتل نادر پارکینگ نداشته و مجبور خواهند شد اتومبیلشان را در خیابان‌های اطراف هتل پارک کنند. استخر،‌ صرافی و خدمات ترانسفر از جمله امکانات و خدماتی است که هتل نادر ارائه نمی‌دهد.

اتاق های هتل


هتل نادر تهران در کل ۲۴ اتاق با ۵۰ تخت دارد که کوچک‌ترین آن‌ها اتاق یک تخته (‌مناسب افرادی که تنها سفر کرده‌اند) و بزرگ‌ترین آن‌ها اتاق ۳ تخته ( برای گروه‌های ۳ نفره) است. برای زوج‌ها و مهمانانی که به صورت ۲ نفره سفر کرده‌اند اتاق ۲ تخته توئین و اتاق ۲ تخته دبل در نظر گرفته شده است. بد نیست بدانید که هیچ‌یک از اتاق‌ها ظرفیت نفر اضافه را ندارند و منظره پیش روی اتاق‌ها خیابان‌ّآی اطراف هتل است.

امکانات اتاق های هتل


در همه اتاق‌ها یخچال، میزتحریر، رخت‌آویز، کمدلباس، تلفن، تلویزیون با شبکه‌های استانی، دوش حمام، صابون، شامپو، حوله، دمپایی، سیستم تهویه مطبوع و سرویس بهداشتی فرنگی قرار داده شده است. کولرآبی و شوفاژ نیز برای سیستم گرمایش و سرمایش اتاق‌ها استفاده شده است. اتاق‌های هتل فاقد خدمات روم سرویس و صبحانه هستند.

رستوران هتل


هتل نادر رستوران ندارد اما اطراف هتل غذاخوری‌ها و فست‌فودهایی هستند که در صورت تمایل می‌توانید سری به آن‌ها زده و غذای مورد نظر خود را نوش جان کنید.

فاصله هتل نادر تهران تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا کلیسای سرکیس مقدس: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا خیابان کریم‌خان: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا میدان ۷ تیر: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا میدان ولیعصر: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا دروازه دولت: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا میدان آرژانتین: ۳.۲ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است