search
menu

هتل مینا تهران

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل مینا تهران
اماکن دیدنی نزدیک هتل مینا تهران

درباره هتل مینا تهران


هتل مینا تهران، هتلی دو ستاره و تازه تاسیس واقع در میدان هفتم تیر شهر دیدنی تهران است که از امکاناتی بسیار خوب و پرسنلی خوش رو و مجرب تشکیل شده است. این هتل با داشتن ۷۵ واحد اقامتی در ۶ طبقه، یکی از بزرگترین هتل های منطقه پرجاذبه هفتم تهران بشمار می رود. وجود ۱۷۱ تختخواب و ۷۵ واحد اقامتی در هتل مینا تهران سبب شده است که گردشگرانی که با بلیط هواپیما به تهران سفر می کنند، قادر باشند واحد اقامتی مورد نظر خود را با توجه به بودجه سفر خود و از میان گستره وسیعی از گزینه های مختلفی چون اتاق یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت سه نفره و آپارتمان یک خوابه پنج نفره برگزینند و اقامتی خاطره انگیز و آسوده را در تهران تجربه کنند.
هتل مینا تهران از لحاظ امکانات و ارائه خدمات در جایگاه بسیار مناسبی در میان هتل های خوب تهران قرار دارد و قادر است با امکانات بی شمار خود، رضایت هر گردشگری را جلب کند. از اتاق چمدان گرفته تا نمازخانه و تاکسی سرویس، هتل مینا تهران مجموعه جامعی از امکانات رفاهی و اقامتی را در خود جای داده است. گفتنی است که این هتل برای خورد و خوراک میهمانان خود رستورانی ایرانی را در طبقه همکف خود مهیا ساخته است تا نیاز میهمانان برای یافتن رستورانی خارج از هتل مرتفع گردد. رستوران هتل مینا تهران قادر است از ظرفیتی حدود ۵۰ نفر پذیرایی کرده و غذاهای لذیذ و خوشمزه ای را برای میهمانان هتل طبخ و سرو کند. آسانسور، فکس، پرینتر، دستگاه واکس کفش و سیستم تهویه مطبوع از دیگر امکانات هتل مینا تهران است که در اختیار میهمانان قرار خواهد گرفت. افزون بر امکانات فوق، هتل مینا تهران خدمات متنوعی را نیز به میهمانان خود عرضه می دارد: خدمات خانه داری، خشکشویی، صرافی، تهیه بلیط، پذیرش ۲۴ ساعته و اینترنت پرسرعت از همان بدو ورود در صورت درخواست میهمانان به آنها ارائه خواهد شد.
در مورد واحدهای اقامتی هتل مینا باید گفت که تمامی اتاق های این هتل مبله، شیک و ساده هستند و از دکوراسیون دلنشینی تشکیل شده اند. برخی از امکانات متعدد واحدهای اقامتی هتل عبارتند از: یخچال، تلویزیون، کمد لباس، رخت آویز، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و لوازم بهداشتی و استحمام. لازم است ذکر شود که هتل مینا تهران از لحاظ امنیتی نیز کاملا با استانداردهای امنیت جهانی مطابقت داشته و کلیه اتاق های آن به سیستم تهویه مطبوع و سیستم اطفاء حریق مجهز شده اند. ناگفته نماند که در برخی از واحدهای اقامتی هتل نیز امکان پخت و پز وجود دارد و آشپزخانه دلبازی نیز برای این کار تعبیه شده است.
اما شاید برترین مزیت هتل مینا تهران نسبت به سایر هتل ها، قرار گرفتن این هتل در مکانی بسیار مطلوب و در نزدیکی بسیاری از جاذبه های گردشگری تهران است. گردشگران با اقامت در این هتل قادر خواهند بود به طیف گسترده ای از جاذبه های دیدنی تهران نظیر میدان تاریخی بهارستان، کاخ گلستان، بازار تهران و .. دسترسی داشته باشند و در هزینه های حمل و نقل خود تا میزان زیادی صرفه جویی کنند.
با توجه به نرخ اقامتی منصفانه و اقتصادی این هتل و امکانات متنوع و خدمات بی شمار آن، باید گفت که هتل مینا تهران یکی از مقرون بصرفه ترین و بهترین هتل های قلب تهران بشمار می رود و قادر است رضایت گردشگرانی را که تمایل دارند در مکانی اقتصادی و در نزدیکی اماکن دیدنی تهران اقامت کنند، جلب کند.

اماکن دیدنی نزدیک هتل مینا تهران


فاصله هتل مینا تهران تا عمارت دارالفنون: ۲٫۴۱ کیلومتر
فاصله هتل مینا تهران تا میدان هفتم تیر: ۲٫۵۲ کیلومتر
فاصله هتل مینا تهران تا کاخ گلستان: ۳٫۳۵ کیلومتر
فاصله هتل مینا تهران تا خیابان انقلاب: ۳٫۴۲ کیلومتر
فاصله هتل مینا تهران تا بازار بزرگ تهران: ۳٫۵۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است