search
menu

هتل آپارتمان ملل تهران

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان ملل تهران
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
رستوران های هتل
امکانات و خدمات کلی هتل
فاصله هتل آپارتمان ملل تهران تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان ملل تهران


هتل آپارتمان ملل تهران هتلی میان رده در خیابان ولیعصر است که برای اولین بار در سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل چند سال پس از فعالیت برای افزایش سطح خدمات و بالا بردن کیفیت امکانات خود در سال ۱۳۹۶ تحت بازسازی و مرمت قرار گرفت. هتل آپارتمان ملل از نظر مکانی در موقعیت خوبی قرار گرفته و علاوه بر دسترسی آسان به سفارت برخی از کشورها به بسیاری از جاهای دیدنی تهران هم دسترسی آسانی دارد. خیابان ولیعصر که از مشهورترین خیابان های تهران است تنها ۶۰۰ متر با هتل فاصله دارد و همین موقعیت امکان دسترسی آسان به سایر نقاط پایتخت را به مهمانان خواهند داد. حال که موقعیت هتل توانسته توجهتان را جلب کند بد نیست نگاهی هم به امکانات و خدمات آن داشته باشید.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


هتل آپارتمان ملل تهران ۲۸ اتاق در ۷ طبقه خود دارد و اتاق هایش شامل آپارتمان دو خوابه یک نفره، آپارتمان دو خوابه دو نفره و آپارتمان دو خوابه سه تخته هستند. به همه اتاق های هتل خدمات روم سرویس و صبحانه ارائه می شود. همه اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع و سیستم سرمایش و گرمایش هستند. برای سرگرمی مهمانان داخل اتاق ها تلویزیون با شبکه های استانی قرار گرفته است. مهمانان داخل اتاق ها امکان اتصال به اینترنت نامحدود هتل را خواهند داشت. اگر از دوستداران چای و قهوه هستید حتما از وجود چای ساز در اتاق ها خوشحال خواهید شد. مینی باری که داخل اتاق ها قرار گرفته شامل هزینه هستند. آباژور، دراور، میز تحریر، یخچال، تلویزیون و لوازم بهداشتی مانند صابون، شامپو و حوله از جمله امکانات موجود در اتاق ها هستند.

رستوران های هتل


هتل آپارتمان ملل دارای کافی شاپی مدرن با مجموعه ای از نوشیدنی های گوارا و اسنک های سبک است و رستوران بام آن با انواع غذاهای خوش مزه و منظره زیبایش اشتهایتان را باز خواهد کرد.

امکانات و خدمات کلی هتل


Melal Hotel Apartment به عنوان یک هتل میان رده امکانات نسبتا خوبی را ایجاد کرده است. مهمانانی که هنگام رزرو بلیط هواپیما اتاقی را در این هتل رزرو کرده اند به امکاناتی مانند فکس، پرینتر، فتوکپی، نمازخانه، اتاق چمدان و کافی نت دسترسی خواهند داشت. هتل ملل تهران خدمات ترانسفر رفت و برگشت را با اخذ هزینه ارائه می دهد. هتل داری فضای سبز و لابی است. مهمانان در لابی امکان دسترسی و مطالعه روزنامه ها را خواهند داشت. مهمانانی که به سلامت و تناسب اندام خود اهمیت می دهند می توانند باشگاه و سالن بدنسازی هتل استفاده کنند. اگر به دنبال تهیه بلیط و یا هماهنگی برای تور هستید از خدمات بخش تهیه بلیط و تور هتل استفاده کنید. اتاق چمدان، خدمات باربری، خدمات خانه داری و خدمات بیدار باش از دیگر خدمات هتل هستند. برای مهمانانی که سفر با خودروی شخصی را به سفر هوایی ترجیح داده اند، پارکینگ اختصاصی در نظر گرفته شده است. زنگ هشدار، تاکسی سرویس و خدمات تشریفات ویژه از جمله خدمات ارائه شده در هتل هستند. هتل دارای پذیرش ۲۴ ساعته است و کارکنان هتل همواره با رویی گشاده آماده خدمات رسانی از مهمانان هستند.

فاصله هتل آپارتمان ملل تهران تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا بوستان آب و آتش: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا میدان مشاهیر: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا برج پرچم: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا دریاچه پارک ملت: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا پل طبیعت: ۲ کیلومتر
فاصله تا موزه آب: ۷.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است