search
menu

هتل مرکزی ایران تهران

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل مرکزی ایران تهران
امکانات و خدمات عمومی هتل مرکزی ایران تهران
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
امکانات و خدمات دیگر هتل
فاصله هتل مرکزی ایران تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل مرکزی ایران تهران


هتل مرکزی ایران یکی از قدیمی ترین و نوستالژیک ترین هتل های تهران است که احتمالا در خاطرات گردشگران ۷۰-۸۰ سال پیش جایی داشته باشد. این هتل ۲ ستاره برای اولین بار در سال ۱۳۱۲ و با عنوان هتل سانترال فعالیتش را شروع کرد، آن هم در خیابانی مثل لاله زار که زمانی محل سکونت رجال قاجار بود و حکم خیابان شانزلیزه پاریس را برای تهران داشت. هتل مرکزی ایران بنای سنتی و تاریخی دارد که جزو میراث فرهنگی به حساب می آید و در سال ۸۶ و بعد از بازسازی با امکانات به روزتری به میزبانی از کسانی پرداخت که بلیط هواپیما تهران خریده و به پایتخت آمدند.

امکانات و خدمات عمومی هتل مرکزی ایران تهران


حالا که بیش از ۸ دهه از فعالیت هتل Markazi Iran Hotel می گذرد، نسل های زیادی در آن خاطره داشته اند و ورود به این هتل برای برخی ها حتی پدربزرگ و مادربزرگ ها نوستالژیک است. آخرین بازسازی این هتل مرکزی ایران به سال ۹۰ برمی گردد. یکی از مزیت های این هتل محل قرار گیری آن در مرکز شهر است که به مراکز تجاری، سفارتخانه ها، بیمارستان و حمل و نقل عمومی دسترسی راحتی دارد. با اینکه ایستگاه های حمل و نقل عمومی در فاصله نزدیکی از ساختمان هستند ولی هتل به صورت شبانه روزی خدمات تاکسی سرویس ارائه می کند و کسانی هم که با خودرو به تهران سفر کرده اند، می توانند خودروی خود را با پرداخت هزینه در پارکینگ این هتل پارک کنند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل مرکزی ایران در یک طبقه ساخته شده و دارای ۳۲ باب اتاق است که در ظرفیت های ۱ تا ۳ نفره از مهمانان میزبانی می کنند و اقامت در آن ها همراه با ارائه صبحانه است. اتاق های هتل از نظر متراژ بسیار کوچکند ولی از نظر نظافت و تمیزی در حد مطلوبی هستند و نکته سنج ترین مهمانان نیز در این خصوص ایرادی به آن ها نمی گیرند. این اتاق ها به سبک ساده ای دکور شده اند و کف پوش سرامیک هستند. با اینکه پنجره اتاق ها دو جداره اند ولی گاهی صدای داخل راهرو باعث سلب آرامش مهمانان می شود. در این اتاق ها یخچال، مینی بار، صندوق امانات، کمد، میز، مبلمان و اینترنت رایگان در اختیارتان قرار می گیرد. برخی از اتاق ها دارای اسپلیت و برخی از آن ها کولر آبی دارند و سیستم گرمایشی هتل به صورت مرکزی است. حمام های اتاق ها نیز دارای دمپایی، حوله و لوازم بهداشتی هستند.

رستوران هتل


رستوران هتل مرکزی ایران با رعایت بهداشت و نظافت و همچنین منوی متنوعش برای پذیرایی از مهمانان چیزی کم نمی گذارد. این رستوران در طبقه همکف هتل واقع شده و تا ۴۰ نفر ظرفیت دارد. صبحانه های بوفه هتل نیز در سالن صبحانه خوری هتل سرو می شوند. کافی شاپ هتل هم در همین طبقه و به صورت ۲۴ ساعته دایر است. البته اگر تمایل به میل غذاهای رستوران های دیگری را داشته باشید، در کمتر از ۶۰۰ متری ساختمان هتل رستوران های متنوع و معروفی مثل رستوران تیلیت، رستوران ادل و صبح امروز را پیدا می کنید. ضمن اینکه خدمات روم سرویس نیز به صورت ۲۴ ساعته ارائه می شود.

امکانات و خدمات دیگر هتل


هتل مرکزی در فصل های مختلف و ایام نوروز تخفیف های ویژه ای برای گردشگران تهران دارد که می توان از طریق وبسایت هتل از این تخفیف ها مطلع شد. یکی دیگر از دلایل محبوبیت این هتل کادر مجرب و حرفه ای آن است که برخوردی عالی با مهمانان دارند و تجربه اقامت در این هتل را به یادماندنی تر می سازند. نمازخانه و دستگاه واکس کفش از امکانات دیگر هتل مرکزی ایران هستند. مهمانانی که زودتر از موعد تحویل اتاق به هتل رسیده اند، می توانند چمدان هایشان را در اتاق چمدان گذاشته و بعد از هماهنگی با پذیرش و تهیه بلیت جاذبه های تهران به گشت و گذار در شهر بروند.

فاصله هتل مرکزی ایران تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

:
فاصله تا خانه ملک الشعرا بهار: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا کوچه برلن: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه گنجینه جواهرات ملی: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه آبگینه و سفالینه: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا باغ و موزه نگارستان: ۲.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است