search
menu

هتل کارون تهران

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل کارون تهران
اماکن نزدیک هتل کارون تهران

درباره هتل کارون تهران


هتل کارون تهران در سال ۱۳۵۴ آغاز به کار کرد و یکی از با سابقه ترین هتل‌های شهر تهران می باشد که در طی این سال ها جهت ارائه خدمات بهتر چندنوبت بازسازی شده است. جالب است بدانید که نام کارون بر گرفته از رود کارون طولانی ترین رود ایران است. هتل کارون در قلب شهر تهران در طولانی‌ترین خیابان خاور میانه (ولیعصر) و همچنین یکی از زیباترین خیابان‌های تهران قرار دارد.
از ویژگی های ممتاز هتل کارون تهران دسترسی ۳ دقیقه ای به ایستگاه اتوبوس تندرو (بی آر تی) و دسترسی ۵ دقیقه ای به ایستگاه مترو برای تردد درکلان شهر تهران می باشد. امکاناتی که در هتل کارون تهران برای مهمانان و مسافران در نظر گرفته شده است شامل: آسانسور، نمازخانه، صندوق امانات، لباسشویی، سیستم گرمایشی سرمایشی، روم سرویس ۲۴ ساعته، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، جعبه کمک های اولیه، رستوران، کافی‌شاپ ۲۴ ساعته، فضای سبز و اتاق چمدان می باشند.
بد نیست بدانید که با اینکه هتل کارون تهران در قلب تجاری و اداری تهران واقع شده است، قرارگیری هتل کارون تهران در میانه خیابان غفاری فضایی آرام و به دور از هیاهو برای میهمانان گرامی فراهم می نماید. هتل کارون تهران دارای ۲۴ باب اتاق که در سه گروه ویژه( وی آِی پی) ، سنتی و اکونومی مجهز به امکانات اقامتی نظیر: کمد دیواری، سشوار، مبلمان، اینترنت در اتاق، تلویزیون، یخچال، مینی‌بار با هزینه، صندوق امانات در اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی افتخار میزبانی شما را دارد.
رستوران و کافی شاپ هتل کارون تهران با انواع غذا های ایرانی و فرنگی، همراه با پخت نان سنتی و چشم انداز حیاط با درختان نارنج همیشه سبز که عطر شکوفه های آن در فصول گرم سال فضایی دلنشین و خاطره انگیز را ایجاد می نماید، پذیرای میهمانان گرامی خواهد بود تا شما بهترین لحظات و خاطرات را با اقامت در هتل کارون تهران تجربه نمایید.
مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت ۱۴ اتاق خود را تحویل گیرند و قبل از ساعت ۱۲ اقامتگاه خود را تحویل دهند. هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن ۶ سال رایگان محاسبه خواهد شد . لازم به ذکر است که قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

اماکن نزدیک هتل کارون تهران


فاصله تا میدان ولی عصر تهران: ۵ دقیقه با با ماشین
فاصله تا میدان انقلاب تهران: ۱۲ دقیقه با با ماشین
فاصله تا مصلی تهران: ۱۳ دقیقه با با ماشین
فاصله تا ترمینال مسافربری بیهقی تهران: ۱۳ دقیقه با با ماشین
فاصله تا کاخ گلستان : ۱۵ دقیقه با با ماشین
فاصله تا میدان آزادی تهران: ۱۸ دقیقه با با ماشین
فاصله تا برج میلاد تهران: ۱۸ دقیقه با با ماشین
فاصله تا ایستگاه راه آهن تهران: ۱۹ دقیقه با با ماشین


می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.




امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است