search
menu

هتل آپارتمان جم تهران

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان جم تهران
امکانات و خدمات عمومی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات و خدمات دیگر هتل
فاصله هتل آپارتمان جم تهران تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان جم تهران


هتل آپارتمان جم تهران از هتل های ۲ ستاره پایتخت است که در نزدیکی خیابان محبوب ولیعصر واقع شده است. خیابان ولیعصر طولانی ترین خیابان تهران است و اقامت در نزدیکی آن حتی اگر برای چندمین بار باشد، باز هم لذت بخش و خاطره انگیز خواهد بود. چون با اقامت در این هتل به جاذبه های دیدنی تهران مثل کاخ گلستان، کاخ نیاوران، برج میلاد و مراکز خرید تهران دسترسی راحتی خواهید داشت و رستوران ها و کافه های معروف و قدیمی شهر در این خیابان واقع شده اند. Jamm Apartment Hotel در سال ۹۰ تاسیس شده و به خاطر معماری زیبا و دکوراسیون لوکسش از جمله هتل های لوکس ارزان به حساب می آید.

امکانات و خدمات عمومی هتل


هتل آپارتمان جم از نظر طراحی و دکوراسیون می تواند جایگزینی برای هتل های ۵ ستاره باشد، گرچه تنوع و کیفیت خدماتش با هتل های رده بالا برابری نمی کند اما از این نظر توانسته رضایت مهمانانش را جلب کند. در این هتل از کودکان زیر ۱۰ سال هزینه ای برای اقامت دریافت نمی شود. هتل جم برای کسانی که با خودروی شخصی به تهران سفر کرده اند، در طبقات اول و دومش فضایی محدود را به پارکینگ اختصاص داده که هیچ تضمینی نیست همه مهمانان بتوانند از آن استفاده کنند. البته در چند صد متری هتل و در حوالی ولیعصر پارکینگی عمومی وجود دارد و جای نگرانی برای پیدا کردن جای پارک نیست. این هتل اینترنت نامحدود و رایگانی را در لابی و حتی واحدهایش ارائه می دهد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


این هتل که در ۵ طبقه ساخته شده است، دارای ۲۰ واحد اقامتی مشتمل بر سوئیت و آپارتمان های یک خوابه و ۲ خوابه است. وضعیت نظافت واحدها و امکانات چیده شده در اتاق ها به گونه ای است که می توان گفت این هتل یکی از بهترین هتل های میان رده شهر به حساب می آید. واحدهای اقامتی هتل دارای آشپزخانه مجهزی هستند که ماکرویو، ماشین لباسشویی، چای ساز و ست کاملی از ظروف پخت و پز در آن ها گنجانده شده است و تقریبا فضای خانه را برای مهمانان تداعی می کند. کف اتاق های هتل آپارتمان جم موکت و سیستم گرمایشی و سرمایشی آن ها مرکزی است. حمام واحدها دارای حوله، لوازم بهداشتی، دمپایی و سشوار و برخی از آن ها دارای وان هستند. در اتاق ها کمد، مبلمان، مینی بار و یخچال قرار داده شده است.

امکانات و خدمات دیگر هتل


هتل آپارتمان جم تهران فاقد رستوران است ولی با استفاده از خدمات روم سرویس می توانید غذایی سفارش داده و در اتاقتان میل کرد. سالن صبحانه خوری هتل نیز در طبقه همکف واقع شده و صبحانه حداکثر تا ساعت ۱۰ صبح سرو می شود. کافی شاپ هتل نیز در طبقه اول آن واقع شده و محل دنجی برای صرف نوشیدنی و دسر و همچنین استفاده از اینترنت هتل است. برای رفت و آمد در شهر خدمات تاکسی سرویس شبانه روزی ارائه می شود و پذیرش هتل، مهمانان را در امور مربوط به خدمات تهیه بلیط هواپیما و تور راهنمایی می کنند. ضمنا بعد از دوندگی های روزانه می توانید از امکانات دیگری مثل استخر، سونا، سالن ورزشی و جکوزی هتل آپارتمان جم بهره مند شوید و خستگی را از تن به در کنید.

فاصله هتل آپارتمان جم تهران تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید صفویه: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک ملت: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای دینی امام علی (ع): ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید الهیه: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا نمایشگاه بین المللی تهران: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا باغ فردوس و موزه سینما: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا پل طبیعت: ۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است