search
menu

هتل جهان تهران

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل جهان تهران
اماکن نزدیک به هتل جهان تهران

درباره هتل جهان تهران


هتل جهان تهران، هتلی ۳ ستاره و باسابقه در مرکز شهر است. هتل جهان در جنوب میدان ولیعصر و در کنار این خیابان مشهور‌ تهران قرار گرفته است. مهمانان این هتل می‌توانند به دلیل این موقعیت مکانی چشمگیر، دسترسی خوبی به مراکز اداری، دانشگاه‌ها، مراکز خرید و جاهای گردشگری تهران داشته باشند.
هتل جهان از هتل‌های باسابقه تهران است که نزدیک به پنجاه سال پیش پایه‌گذاری شد و رویکرد ویژه و متفاوتی را در پیش گرفت. این هتل با ۳ هزار متر مربع زیربنا، در ۷ طبقه و بیش از ۶۰ اتاق احداث شده است و بارها مورد بهسازی و بازسازی قرار گرفته تا خود را با استانداردهای روز دنیا مطابقت دهد.
لابی هتل جهان تلاش کرده دکوراسیون و طراحی داخلی خود را با یادگاری‌هایی از سال‌های اولیه هتل حفظ کند. هتل جهان از ابتدا تلاش داشته تا تمی هندی داشته باشد و به همین دلیل کارکنان پذیرش آن به زبان‌های هندی، عربی و انگلیسی آشنایی دارند.
کافی شاپ هتل جهان برای مهمانان مقیم و غیرمقیم دایر است و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم مانند شیک، فراجینو، چای و دمنوش، انواع قهوه، اسموتی و فراپه را در فضایی دلنشین سرو می‌کند. در هتل جهان امکان دسترسی به اینترنت پرسرعت بی‌سیم هم در لابی و هم در اتاق‌ها ممکن است. همچنین ۲۰ خودرو می‌توانند به صورت رایگان در پارکینگ هتل پارک نمایند.
یک آژانس مسافرت هوایی نیز در هتل جهان قرار دارد که امور گردشگری و مسافرتی مهمانان را راحت کرده است. هتل جهان مجموعه اتاق‌های ۱ نفره، ۲ نفره، ۳ نفره و سوئیت را با امکانات و خدمات رفاهی کامل در اختیار مهمانان می‌گذارد. بخشی از شهرت و معروفیت هتل جهان قرار داشتن نخستین رستوران هندی تهران یعنی رستوران مهارجه در طبقه زیر همکف است. این رستوران در طراحی و دکوراسیون، خدمات و پذیرایی و غذاها، فضای کشور هندوستان را به ذهن می‌آورد. علاوه بر رستوران مهارجه، رستوران ایرانی در طبقه اول هتل جهان قرار دارد و علاوه بر غذاهای اصیل ایرانی، صبحانه سلف سرویس مهمانان را نیز عرضه می‌کند.

اماکن نزدیک به هتل جهان تهران


فاصله تا نمایشگاه بین المللی تهران - ۱۹ دقیقه با ماشین (۱۱ کیلومتر)
فاصله تا فرودگاه امام خمینی تهران - ۴۱ دقیقه با ماشین (۵۰ کیلومتر)
فاصله تا فرودگاه مهر آباد تهران - ۱۸ دقیقه با ماشین (۱۰ کیلومتر)
فاصله تا ایستگاه راه آهن تهران - ۱۶ دقیقه با ماشین (۷ کیلومتر)
فاصله تا میدان آزادی - ۱۵ دقیقه با ماشین (۸ کیلومتر)
فاصله تا بازار بزرگ تهران - ۱۵ دقیقه با ماشین (۶ کیلومتر)
فاصله تا ترمینال مسافربری بیهقی تهران - ۱۸ دقیقه با ماشین
فاصله تا برج میلاد تهران - ۲۵ دقیقه با ماشین


امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است