search
menu

هتل ایرانشهر تهران

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ایرانشهر تهران
اماکن نزدیک به هتل ایران شهر تهران

درباره هتل ایرانشهر تهران


هتل ایرانشهر تهران یکی از هتل‌های قدیمی و با سابقه تهران است. هتل ایرانشهر در سال ۱۳۳۲ با نام هتل لوزان به دست حسینعلی البرز پایه‌گذار بنیاد فرهنگی البرز آغاز به کار کرد. در سال ۱۳۶۰ خورشیدی، این هتل با نام جدید هتل ایرانشهر و تحت مدیریتی جدید بازسازی شد و کار خود را تا به امروز ادامه داده است.
هتل ایرانشهر در بخش مرکزی و قلب شهر تهران جای گرفته و دسترسی آسانی به جاهای کلیدی و مهم تهران مانند بازار بزرگ تهران، فرودگاه مهرآباد، پایانه‌های اتوبوسرانی شهری و بین شهری، ایستگاه راه آهن، جاذبه‌های دیدنی تاریخی و گردشگری، نهادهای اداری و مدیریتی مانند وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها دارد.
هتل ایرانشهر تهران داراي ۴۸ اتاق يك تخته، دوتخته، سوئيت و آپارتمان است. همه این اتاق‌ها به زيبایی طراحی و دکور شده و با امکانات مدرن تجهیز شده‌اند. همه اتاق‌های هتل ایرانشهر داراي تلويزيون رنگي، سامانه پخش مرکزي فیلم با پخش فيلم‌هاي متنوع و ۴ كانال خبري ماهواره، سيستم صوتي، يخچال، تلفن ديجيتال، گاو صندوق و سيستم تهويه مطبوع (اسپليت) است.
هتل ایرانشهر تهران دارای دکوراسیون و طراحی زیبا است و سیستم‌های صوتی و تصویری مدرن در اتاق‌ها و لابی هتل، تلفن در اتاق‌ها و لابی هتل، اینترنت پرسرعت بی سیم و در سوئیت و اتاق‌های هتل وجود دارد. همچنین هتل ایرانشهر خدماتی مانند پارکینگ اختصاصی ویژه مهمانان هتل، تاکسی سرویس، خشکشویی و لباسشویی، در اختیار مهمانان هتل نیز قرار می‌دهد.
هتل ایرانشهر داراي رستوراني به نام «كشكول» است که با معماري کلاسيک و اصيل ايراني و در فضایی سنتي و آرامش‌بخش میزبان مهمانان، گردشگران و بازدیدکنندگان است. رستوران کشکول مجموعه متنوعی از پیش غذاها، غذاهای دریایی، کباب‌ها، استیک‌ها، دسرها، خوراک‌ها و خورشت‌های ایرانی و انواع نوشیدنی‌های سرد را سرو می‌کند.
کافی شاپ و لابی هتل ایرانشهر تهران، با منویی متفاوت و متنوع شامل انواع بستنی، نوشیدنی‌های گرم و سرد مثل قهوه، گلاسه، چای، دمنوش، میلک شیک، انواع میان وعده‌ها و غذاهای سبک، دسر و کیک آماده پذیرایی از شماست.
از دیگر امکانات هتل ایرانشهر تهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: خدمات روزانه اتاق، صبحانه رایگان، یخچال، مبلمان، چای ساز، رخت‌آویز، کمد لباس، حمام، لوازم بهداشتی و دمپایی رایگان، آباژور، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، مینی بار با هزینه، صندوق امانات داخل اتاق، پوشش اینترنت در اتاق، سیستم گرمایشی و سرمایشی و سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق.
همچنین هتل ایرانشهر تهران امکانات و خدمات تکمیلی و جانبی دیگری را نیز به مهمانانش عرضه می‌کند: آسانسور، نمازخانه، تجهیزات اداری و دفتری مانند فکس و پرینتر، اتاق چمدان، کافی نت، روزنامه، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش‌نشانی، خدمات بیدار باش، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات نظافت روزانه، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات.

اماکن نزدیک به هتل ایران شهر تهران


فاصله هتل ایران شهر تهران از فاصله تا میدان هفت تیر: ۱ کیلومتر و ۹۱۰ متر
فاصله هتل ایران شهر تهران از میدان امام حسین(ع): ۳ کیلومتر و ۷۲ متر
فاصله هتل ایران شهر تهران از بزرگ تهران: ۴ کیلومتر و ۶۴ متر



امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است