search
menu

هتل هویزه تهران

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل هویزه تهران
امکانات عمومی هتل هویزه تهران
امکانات تفریحی هتل هویزه تهران
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل هویزه تهران
رستوران هتل هویزه تهران
فاصله هتل هویزه تهران تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل هویزه تهران


هتل هویزه تهران یکی از مجموعه هتل‌های کوثر در پایتخت است. هتل ۴ ستاره هویزه دارای ۱۵ طبقه بوده و در سال ۱۳۵۳ تأسیس‌شده است. آخرین بازسازی هتل هویزه نیز مربوط به سال ۱۳۹۴ است. هتل هویزه تهران در تقاطع دو خیابان مهم در مرکز شهر یعنی خیابان‌های طالقانی و نجات الهی (ویلای سابق) قرارگرفته است که همین امر سبب می‌شود تا در طول سال مسافران زیادی از نقاط مختلف کشور در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل نیز اقدام کنند، همچنین به دلیل نزدیکی هتل هویزه به مراکز مهم و مراکز خرید برای گردشگران جذاب شده است.

امکانات عمومی هتل هویزه تهران


هتل هویزه شامل خدماتی نظیر خشک‌شویی و لباسشویی، نظافت روزانه اتاق، پارکینگ سرپوشیده شبانه‌روزی با ظرفیت ۴۰ خودرو است که به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود تا خیالشان از بابت خودروشان آسوده باشد. هتل هویزه با پرسنلی آموزش‌دیده در فضایی دل‌نشین و مدرن اقامتی خوش و به‌یادماندنی برای مسافران خود رقم می‌زند. همچنین در داخل هتل هویزه مجموعه‌ای از تالارها و سالن‌های مختلف دایر گشته و برای برگزاری دوره‌های آموزشی، همایش‌ها مناسب است. سالن‌های همایش هتل هویزه با ظرفیت‌های ۳۵ تا ۳۰۰ نفری است. هتل هویزه در کنار همه این امکانات، شامل کرایه خودرو بوده تا به راحتی با رانندگی خودتان به گشت‌وگذار بپردازید، همچنین بخشی به عنوان آرایشگاه دایر گشته و فروشگاهی نیز مخصوص خرید سوغاتی در لابی این هتل وجود دارد. اینترنت وای فای نیز به صورت رایگان و نامحدود در لابی این هتل ارائه می‌شود. در لابی می‌توانید از خدماتی نظیر اتاق چمدان، آسانسور، فکس و فتوکپی، ترانسفر گشت با هزینه، دستگاه واکس کفش و کتابخانه و روزنامه بهره‌مند شوید.

امکانات تفریحی هتل هویزه تهران


از امکانات سرگرم‌کننده در هتل هویزه می‌توان به سونا خشک و بخار، جکوزی اشاره کرد که بعد از گشت‌وگذار و خستگی می‌توانید به مرکز تفریحی رفته و برای ساعتی هم که شده به آرامش برسید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل هویزه تهران


هتل هویزه دارای ۱۵۰ واحد اقامتی است که این واحدها عبارت‌اند از اتاق‌ یک تخته، سوئیت رویال دو نفره، سوئیت دو نفره دوبل جونیور، اتاق دو تخته دوبل و توئین، اتاق سه تخته و سوئیت‌ چهار نفره جونیور. همه اتاق‌های هتل هویزه دارای مجموعه‌ای از امکانات و تجهیزات رفاهی و اقامتی هستند. به عنوان نمونه ورود به اتاق در این هتل مجهز به سامانه پیشرفته کارت الکترونیکی ورود و خروج است که علاوه بر تسهیل ورود و خروج مسافران، تأثیر بسزایی در صرفه‌جویی مصرف انرژی نیز به دنبال دارد. پنجره‌های اتاق‌های هتل هویزه به صورت دوجداره است که در برابر صدا و حرارت به صورت عایق عمل می‌کند و اقامتی همراه با آرامش در انتظار شماست. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های این هتل می‌توان به یخچال، تلویزیون، رخت‌آویز، روم سرویس، تلفن، درآور، مبلمان، چای‌ساز، میزتحریر، کمد لباس، آب رایگان، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد.

رستوران هتل هویزه تهران


هتل هویزه دارای یک رستوران به نام لاله است که با ۱۳۰ نفر ظرفیت داشته و انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را سرو می‌کند. همچنین رستوران لاله دارای بوفه سلف‌سرویس صبحانه‌ است. با توجه به اینکه این رستوران از ۷ صبح تا ۲۳ شب دایر است. هتل هویزه دارای یک کافی‌شاپ ۲۴ ساعته با ظرفیت ۵۰ نفر است که انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک، بستنی و دسر را سرو می‌کند.

فاصله هتل هویزه تهران تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان فردوسی: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک دانشجو: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه جواهرات ملی: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ گلستان: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک آب و آتش: ۸ کیلومتر
فاصله تا برج میلاد: ۱۱.۳ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است