search
menu

هتل شهر تهران

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل شهر تهران
امکانات عمومی هتل شهر تهران
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق و امکانات آنها
فاصله هتل شهر تهران تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل شهر تهران


هتل شهر یک هتل سه ستاره شهر تهران است که در خیابان دماوند، سه راه تهرانپارس، در سال ۱۳۷۳ افتتاح شد و در خرداد ماه سال ۱۳۹۳ بازسازی شد. ساختمان هتل با معماری ترکیبی لوکس و سنتی، نمایی چشم‌نواز را در ۴ طبقه و دارای ۱۰۸ اتاق و سوئیت است. این مجموعه در ورودی شرقی تهران و در نزدیکی پایانه اتوبوسرانی شرق قرار گرفته است. هتل شهر تهران، در کنار بوستان جنگلی سرخه حصار قرار گرفته است. موقعیت مکانی و دور بودن از مرکز شهر موجب خوش آب و هوا شدن پیرامون هتل شهر شده است. نیروی انسانی و پذیرش هتل شهر هم در فضایی آرام و دل‌انگیز آماده میزبانی از میهمانان هستند.

امکانات عمومی هتل شهر تهران


هتل شهر تهران یکی از هتل‌های مشهور شرق تهران است .هتل شهر تهران دارای امکانات تفریحی و رفاهی خوبی است که موجب شده تا هتل شهر میزبان هنرمندان، ورزشکاران، چهره‌های سیاسی و گردشگران خارجی و داخلی باشد. رستوران، کافی شاپ و استخر از دیگر امکانات هتل شهر است. هتل شهر بیش از ۳۰۰ میهمان را میزبانی می‌کند و خارج از محدوده طرح ترافیک نیز قرار گرفته است. همچنین هتل شهر پارکینگ بزرگی با قابلیت پذیرش ۲۵۰ خودرو دارد و آن را به صورت رایگان در اختیار مهمانانش می‌گذارد. اینترنت وای فای، در لابی هتل به صورت رایگان در دسترس است. رستوران هتل شهر نیز ظرفیت پذیرش ۱۲۰ مهمان را دارد. از خدمات دیگر هتل شهر تهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: خودپرداز، آژانس مسافرتی، چایخانه سنتی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، پله اضطراری، لباسشویی و خشکشویی، اتاق تلفن (اپراتور)، خدمات برای معلولان، پذیرش ۲۴ ساعته و دستگاه واکس کفش.
هتل شهر همچنین مجموعه خدمات و امکانات دیگری مانند زنگ هشدار، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، روزنامه روزانه، فضای سبز، جکوزی، تلفن در لابی، کپسول آتش نشانی، خدمات نظافت روزانه، خدمات تهیه بلیط، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات را در اختیار دارد.
در هتل شهر تهران همچنین خدمات اداری مثل فتوکپی، فکس و پرینتر نیز ارائه می‌کند. یک سالن کنفرانس نیز در هتل شهر وجود دارد.

امکانات تفریحی هتل


استخر هتل شهر تهران برای استفاده عموم در دسترس است، اما مهمانان هتل می‌توانند به طور نیم‌بها از آن استفاده کنند. همچنین خدماتی نظیر سالن ورزشی، خدمات باربری، سونا، ماساژ وجود دارند.

انواع اتاق و امکانات آنها


از خدمات و امکانات دیگر اتاق‌های هتل شهر می‌توان از موارد زیر نام برد: حمام به همراه لوازم بهداشتی و دمپایی، دراور، میزتحریر، پاورسوئیچ، چای‌ساز، خدمات اتاق، صبحانه، یخچال، مبلمان، آباژور، آب معدنی رایگان، سیستم گرمایش و سرمایش، قفل ایمن در اتاق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم اطفاء حریق دراتاق، بالکن، رخت‌آویز، کمد لباس، تلفن در اتاق، تلویزیون در اتاق، اینترنت در اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق و سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق.

فاصله هتل شهر تهران تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ترمینال شرق (۹۵۴ متر)
فاصله تا خیابان کیخسروی (۱ کیلومتر و ۳۴۸ متر)
فاصله تا خیابان دماوند (۲ کیلومتر و ۱۰۳ متر)
فاصله تا ایستگاه قطار شهری شهید باقری (۲ کیلومتر و ۶۰۱ متر)
فاصله تا ایستگاه قطار شهری فرهنگسرا (۳ کیلومتر و ۳۵۸ متر)
فاصله تا ایستگاه قطار شهری دانشگاه علم و صنعت (۳ کیلومتر و ۷۰۶ متر)


امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است